Sadržaji objekta:

Bazen
Klima
Televizor
Internet
Roštilj
Parking
Lift
Dozvoljeni ljubimci
Terasa
Sef
Wellness & Spa
Recepcija

Hotel Iglika Palace 4*Borovecu je hotel sa odličnom lokacijom, u centru mesta, udaljen 150 metara od najbližeg ski lifta. Hotel je izgrađen 1999. godine u modernom stilu sa tradicionalnim elementima, ali je tokom svoje istorije imao nekoliko renoviranja kako bi izgledao savremenije. Veći deo hotela je kompletno renoviran za zimsku sezonu 2021./22.

Smeštaj: Hotel Iglika Palace je hotel sa četiri zvezdice i ima 120 soba. Sastoji se od dve zgrade (stari i novi deo) koje su povezane. Sobe poseduju kupatilo sa tušem, SAT TV, telefon, mini bar.

  • Dvokrevetna economy za 2 osobe (2+0): francuski ležaj ili dva singl ležaja. Soba smeštena u prizemlju i nešto slabijeg kvaliteta od standardne (mogući razlozi: manja kvadratura/pločice na podu/slabija pozicija u hotelu-„slabiji“ pogled sa prozora-terase). Namenjena smeštaju maksimalno 2 odrasle osobe.
  • Dvokrevetna standard soba za 2-3 osobe (2+1): dva singl ležaja sa mogućnošću pomoćnog ležaja (fotelja na rasklapanje). Većina soba je sa balkonom.
  • Studio  za 3-4 osobe (3+1): u kome je moguće smestiti najviše 3 odrasle, odnosno 2 odrasle osobe i 2 dece.

Sadržaj hotela Iglika Palace: recepcija, restoran, lobi bar, parking, skijašnica, fitnes centar, sauna, medicinski centar, bazen, lobi bar.

Besplatne usluge: zatvoreni bazen, parking, Wi-Fi u lobiju.

Ishrana: polupansion (švedski sto: doručak i večera). Svakodnevno u periodu od 16:00-17:00h u glavnom restoranu se besplatno služe kolači i kafa.

  • PP
TIP SMEŠTAJA USLUGA 17.12. 24.12 24.12. 31.12. 31.12. 07.01. 07.01. 14.01. 14.01. 21.01. 21.01. 28.01. 28.01. 04.02. 04.02. 11.02. 11.02. 18.02. 18.02. 25.02. 25.02. 04.03. 04.03. 11.03. 11.03. 18.03. 18.03. 25.03.
BROJ NOĆI 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7
Economy soba (2) Sektor B HB polupansion 389 535 489 439 395 389 429 439 559 455 439 395 389 389
Standard soba 2+1 Sektor A/B 465 605 579 545 475 465 535 545 629 555 545 475 465 465
Standard soba 2+1 Sektor A 479 619 599 559 489 479 549 559 645 575 559 489 479 479
Studio 3+1 Sektor A/B (cena po studiju za 3-4 pax) 1379 1799 1735 1629 1415 1379 1665 1629 1875 1665 1629 1415 1379 1379
 U studiju mogu boraviti 3 odrasle osobe/3 odrasle osobe+1 dete do 11.99 god/Porodice 2 odrasle osobe + 2 dece do 11.99god
Apartman 4+1
(cena po app za 4-5 pax ) **
1849 2415 2325 2179 1899 1849 2135 2179 2509 2135 2179 1899 1849 1849
U apartmanu mogu boraviti 4 odrasle osobe/4 odrasle osobe+1 dete do 11.99 god/Porodice 2 odrasle osobe + 3 dece do 11.99 god
odrasla osoba u pomoć. l. POPUST 25 % – u standard sobi
Dete 2 do 11.99 g. u pomoć. l. BESPLATNO
Dete 2 do 11.99 g. u stand. l. POPUST 25 % , osim u smeni 24.12./07.01. i 11.02.-18.02. kada plaća punu cenu
deca do 2.99 g. BESPLATNO
Cene u tabeli su u eurima po osobi, odnosno po smeštajnoj jedinici samo na mestima gde je to naznačeno.
Prvi broj (ispred +) u tabeli označava broj punoplativih osoba. Drugi broj (iza +) označava broj pomoćnih ležajeva.
Cene sa uključenih 10 % POPUSTA i važe za rezervacije do 10.11.2022.
Grad NOVI SAD – transfer
(minimum 4 plative osobe)
BEOGRAD NIŠ
Okvirno vreme i mesto polaska 19:00 21:00 00:00 – Parking kod hipermarketa DIS, Duvanište
Cena povratne karte 90 60 50
Cena karte u jednom pravcu 60 40 35
Cene su izražene u evrima po osobi
POLAZAK AUTOBUSA IZ BEOGRADA JE DAN RANIJE U ODNOSU NA DATUM IZ TABELE
Povratak autobusa iz Boroveca je poslednjeg dana boravka. Sakupljanje putnika je ispred hotela u unapred dogovoreno vreme

PROGRAM PUTOVANJA:

Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE CENOVNIKA u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.

Drugi dan poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.

Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u

poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika). Dolazak u kasnim večernjim satima.

***U pojedinim smenama moguce je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

  • Smeštaj u hotelu/app po izboru;
  • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
  • Troškove organizacije aranžmana.

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

  • Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
  • Ski pass;
  • Autobuski prevoz;
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem- za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik;

 

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

  • Gotovinsko plaćanje – 30% prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre početka aranžmana;
  • Kreditne kartice : Visa, Dina, Master Card, Maestro (isti uslovi kao gotovina);
  • Odloženo čekovima građana: 30% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2023. godine;
  • Preko računa uz profakturu izdatu od strane SKI & SUN Travel-a;
  • Administrativnom zabranom 30% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2023. godine, po uslovima organizatora putovanja (važi samo za firme sa kojima Ski & Sun Travel ima potpisan ugovor o saradnji);

NAPOMENE:

OPŠTE NAPOMENE:

  • U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
  • Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
  • Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po srednjem kursu NBS na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
  • OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama  osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
  • U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
  • Agencija zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
  • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
  • Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
  • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Agencija ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
  • Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
  • U smeni 25.12.- 01.01. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu  i novogodišnju večeru. Raspitati se u agenciji.
  • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na „menu“ – klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli  zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela),  za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni – posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.
  • Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Agencija smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.

NAPOMENE ZA PREVOZ:

  • Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.
  • Maske: U skladu sa epidemiološkim merama, svi putnici su u obavezi da nose maske.
  • Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedistu. Prilikom rezervacije prevoza obavezno je naglasiti da li stranke žele određeno sedište u autobusu.

NAPOMENA za SKI PAKETE:

  • Sve rezervacije za ski pakete moraju se izvršiti pismeno. Za ski pakete je neophodno prijaviti se ili poslati najavu i izvršiti uplatu, najkasnije 14 dana pre početka aranžmana. Prlikom rezervacije ski pass-a neophodno je da stranke u agenciji uplate depozit u iznosu od 400 din za karticu ski pass-a. Stranke mogu povratiti depozit u iznosu od 5 leva kada vrate karticu ski pass-a na automatu u glavnoj zgradi gondole nakon isteka ski pass-a.
  • Način plaćanja ski paketa: 30 % prilikom rezervacije, ostatak od 70 % najkasnije 14 dana pre početka korišćenja ski paketa. Ukoliko se kompletan ski paket ne uplati do krajnjeg roka, smatra se da je klijent odustao od istog.

POSEBNE NAPOMENE:

Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U

Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju masku tokom realizacije organizovanog prevoza. Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, procedura (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija u slučaju ne ispunjavanja uslova prelaska granice itd.) od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja.

OTP 213/2021

Rezerviši smeštaj