Sadržaji objekta:

Bazen
Klima
Televizor
Internet
Roštilj
Parking
Lift
Dozvoljeni ljubimci
Terasa
Sef
Wellness & Spa
Recepcija

Lokacija: Katarino Spa Hotel je hotel sa četiri zvezdice i smešten je u podnožju planine Rile, u blizini glavnog puta Razlog -Bansko, kod skretanja za Razlog. Udaljen je 8 km od skijališta Bansko i 2 km od Razloga. Hotel je kompletno renoviran i svojim gostima nudi moderan spa centar, teniski teren, teretanu, kuglanu i zatvoreni i otvoreni bazen.U restoranima Katarino Spa Hotela poslužuje se sjajna bugarska kuhinja. Većina hrane dolazi sa sopstvenih farmi u ekološkim regionima. Piće se može uživati u bazenu i u lobi barovima. Dostupan je i lep izbor vina.

Smeštaj: Katarino Spa Hotelski kompleks raspolaže sa 140 moderno opremljenih soba i apartmana.

  • Dvokrevetna Lux soba bez balkona (2+1): kvadratura oko 30 m2, francuski ležaj ili dva odvojena ležaja, SAT LED TV 42″, internet, minibar, sef, telefon, kupatilo, bez balkona, ali sa pogledom na planinu, južno orijentisani. Mogućnost ubacivanja pomoćnog ležaja. Namenjen smeštaju porodica dvoje odraslih i jedno dete do 13.99 god.
  • Dvokrevetna Delux soba sa balkona (2+1): kvadratura oko 30 m2, francuski ležaj ili dva odvojena ležaja, SAT LED TV 42″, internet, minibar, sef, telefon, kupatilo, balkon. Mogućnost ubacivanja pomoćnog ležaja. Namenjen smeštaju porodica dvoje odraslih i jedno dete do 13.99 god.
  • Junior Suite 2+2: kvadratura 40 m2, spavaća soba sa francuskim ležajem, dnevni boravak sa sofom na rasvlačenje, SAT LED TV 42″, internet, minibar, sef, telefon, bez balkona.
  • Apartman Deluxe 2+2: kvadratura 45 m2, spavaća soba sa francuskim ležajem, dnevni boravak sa sofom na rasvlačenje, SAT LED TV 42″, internet, minibar, sef, telefon, bez balkona.
  • VIP apartman za 2 osobe (2): kvadratura 45 m2, dizajnerski projektovan i stilski opremljen, vip apartman nudi komfor i luksuz. Sadrži spavaću sobu sa francuskim ležajem, dnevni boravak sa sofom na rasvlačenje, SAT LED TV 42″, internet, minibar, sef, telefon, bez balkona. Namenjen smeštaju dve osobe.

Sadržaj hotela: recepcija, glavni restoran, restoran mehana, lobi, lobi bar, vitamin bar, spa centar, zatvoreni i otvoreni bazen, slana soba, infra-red sauna, finska sauna, aroma parno kupatilo, lakonikum, tepidarium, ledena fontana, relax soba, fitnes, vitamin  bar, masaža, fitnes, klub za decu 3-13.99 god, teniski teren, kuglana, game room, bilijar, ski & snowboard rental, skijašnica, parking, minibus prevoz do gondole.

Besplatne usluge: korišćenje spa centra, zatvorenog bazena,đakuzi, slana soba, finska sauna, infra-red sauna, aroma parno kupatilo, lakonium, tepidarijum, ledena fontana, fitnes, dečiji klub, skijašnica, minibus prevoz do gondole.

Usluga: Polupansion (doručak i večera – samoposluživanje)

  • PP

ARANŽMAN NA SOPSTVENOM PREVOZU OBUHVATA:

– Smeštaj na bazi 10 noćenja sa izabranom hotelskom uslugom u izabranom objektu u sobama;

– Usluge predstavnika agencije organizatora putovanja ili ino-partnera tokom boravka;

ARANŽMAN NA SOPSTVENOM PREVOZU NE OBUHVATA:

– Međunarodno putno zdravstveno osiguranje, osiguranje od otkaza putovanja.

– Individualne troškove.

ARANŽMAN NA AUTOBUSKOM PREVOZU OBUHVATA:

– Prevoz turističkim autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio i video opremljenost, klima) na relaciji Beograd – Sarimsakli – Beograd.

– Trajekt.

– Smeštaj na bazi 10 noćenja sa izabranom hotelskom uslugom u izabranom objektu u sobama

– Usluge predstavnika agencije organizatora putovanja ili ino-partnera tokom boravka;

– Troškove organizacije i vođstva puta.

ARANŽMAN NA AUTOBUSKOM PREVOZU NE OBUHVATA:

– Međunarodno putno zdravstveno osiguranje, osiguranje od otkaza putovanja.

– Individualne troškove.

AUTOBUSKI PREVOZ I TRANSFERI:

Za putnike koji koriste samo autobuski prevoz cena povratne autobuske karte iz Beograda za odrasle je 80 eura, za decu do 12 godina je 55 eura. Cena karte u jednom pravcu je 55 eura za odrasle i decu.

Moguća je organizacija transfera do polazišta autobusa kolima, mini busom ili drugim autobusom (vrsta prevoznog sredstva zavisi od broja putnika za aktuelni polazak), i to prema sledećem cenovniku:

– Subotica, Kikinda – doplata 20 eur;

– Zrenjanin, Vršac, Sremska Mitrovica, Šabac, Bor, Kraljevo, Čačak, Valjevo – doplata15 eur;

– Novi Sad, Pančevo, Lazarevac, Kruševac, Kragujevac – doplata 10 eur.

– Putnici koji ulaze u Nišu i Pirotu imaju umanjenje 10 eur na cenu autobuske karte.

Minimalni broj putnika za organizovanje transfera je dva.

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši isključivo u dinarima po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate. Rezervacija se smatra validnom nakon uplate avansa od 30% od ukupne cene aranžmana. Prilikom rezervacije, putnik je u obavezi da odabere način plaćanja. Započeti način plaćanja ne može se kasnije menjati.

Način plaćanja:

– 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre datuma polaska na put

– 30% prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama, a najkasnije do 15.12.2020. godine.

– 30% prilikom rezervacije, a ostatak putem administrativne zabrane u jednakim iznosima, a najkasnije do 15.12.2020. godine. (formular administrativne zabrane putnik dobija u agencije prilikom rezervacije)

– Platnim karticama: DINA, MASTER, MAESTRO, VISA

U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga ili monetarnom tržištu ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo na korekciju cena na neplaćeni deo aranžmana. Za uplaćeni deo aranžmana cena ostaje nepromenjena.

NAPOMENE:

Putne isprave:

Putnici državljani Republike Srbije mogu putovati isključivo sa novim, biometrijskim pasošima. Putnik u potpunosti odgovara za validnost svoje putne isprave. Napominjemo da je za putovanje u zemlje šengena (EU) potrebno da putna isprava važi najmanje 3 meseca od datuma povratka sa putovanja, dok je za ostale zemlje (Turska, Egipat i sl.) potrebno da važi još najmanje 6 meseci od datuma povratka. Putnici koji putuju sa pasošima drugih država u obavezi su da se samostalno upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i obave sve potrebne aktivnosti vezane za viziranje sopstvenih pasoša, ukoliko je to potrebno. U slučaju da putnici ne dobiju vizu za boravak u izabranoj zemlji, agencija ne snosi nikakvu odgovornost i takav otkaz se smatra otkazom od strane putnika, uz primenu skale otkaza utvrđene Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja. Svi putnici su obavezni da poštuju važeće  zakonske i carinske propise za iznošenje dinara i deviza iz zemlje.

Smeštaj:

Početak korišćenja apartmana / studia je od 14:00 časova na dan dolaska  a napuštanje apartmana / studia je poslednjeg dana boravka u 09:00 časova. Higijenu u apartmanima / studijima gosti sami održavaju. Eventualne neispravnosti i nedostatke u smeštajnim jedinicama putnik je dužan da odmah prijavi predstavniku agencije. Svaku načinjenu štetu putnik je u obavezi da nadoknadi vlasniku objekta pre napuštanja smeštaja. Prilikom ulaska u smeštajnu jedinicu putnik je dužan da prekontroliše inventar i svaki nedostatak prijavi predstavniku ili vlasniku objekta. Svako oštećenje, koje je postojalo u apartmanu prilikom ulaska, a nije prijavljeno predstavniku, tretiraće se kao šteta koju su pričinili putnici koji trenutno borave unutra. Putnici su dužni da poštuju kućni red objekta u kom su smešteni, u suprotnom vlasnik objekta ima pravo da ih iz istog udalji, a agencija ne snosi nikakvu odgovornost, niti obavezu, niti je dužna da vrati novac putnicima. Dimenzije ležaja u Grčkoj se razlikuju od naših standarda. Grčki standard za normalan ležaj je 75-90cm širine sa 180-200cm dužine, a za francuski ležaj 120-150cm širine i 180-200cm dužine. Pomoćni ležaj u svim objektima u Grčkoj je na sklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, manjih dimenzija. Pojedini objekti u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u odredjenim periodima dana, a u odnosu na kapacitet objekta.

Prevoz:

Putnici su u obavezi da 2 dana pre putovanja provere tačno mesto sastanka i vreme polaska. Putnici, koji koriste autobuski prevoz, dužni su da poštuju ograničenje za prtljag koje iznosi 1 kofer do 25 kg po punoplatežnom putniku i 1 ručni prtljag koji ide u kabinu autobusa. Putnici su dužni da prihvate dodeljeno mesto u autobusu. U slučaju posebnih zahteva za određenim sedištima u autobusu, putnici mogu izvršiti doplatu od 15 eura po sedištu prilikom rezervacije svog aranžmana ukoliko je u trenutku prijave željeno sedište slobodno. Doplatu za željeno sedište ne može uplatiti samo jedan putnik sa Ugovora o putovanju. Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene cene prevoza promeni cenu putovanja, kao i da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika i drugih objektivnih okolnosti otkaže putovanje ili ga realizuje u saradnji sa drugom agencijom o čemu je dužan obavestiti putnika najkasnije 5 dana pre predviđenog početka putovanja. Minimum za realizaciju putovanja po polasku: (autobus) je 40 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska.

Obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacije:

Putnik je dužan da organizatora, lokalnog predstavnika organizatora ili lokalnu agenciju na koju je organizator uputio potrošača za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima izvršenih usluga, najkasnije u roku od 30 dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju usmeno na mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Organizator je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

Ostale napomene:

Organizator zadržava pravo da putem LAST MINUTE ponude proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.

Za sve informacije date usmenim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencija. Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predvidjenog za obilazak…)

Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja

Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja i navedene napomene (koje su sastavni deo ovog programa). Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Organizatora putovanja usklađeni sa Yuta standardom i Zakonom o turizmu.

OTP 147/2020

Rezerviši smeštaj