Avio karte NIŠ – LJUBLJANA

Avio karte –  aerodrom Jože Pučnik ranije poznat kao aerodrom Brnik, je najveći aerodrom u Sloveniji. Aerodrom se nalazi u naselju Brnik, 26 km severno od Ljubljane i 11 km južno od Kranja. Vlada Republike Slovenije je 2007. godine odobrila promenu imena iz aerodrom Brnik u aerodrom „Jože Pučnik“ Ljubljana. Jože Pučnik je bio slovenački političar, filozof, književnik i doktor socioloških nauka. Promena imena se desila na dan otvaranja rekonstruisanog Terminala 1, 9. jula 2007.

Redovne autobuske linije povezuju aerodrom s Kranjem i Ljubljanom. Cena autobuske karte je 4,10 EUR. Putovanje traje 45 minuta, a karta se  kupuje na blagajni ili u samom autobusu. Saobraćaju na svakih sat vremena, vikendom i praznicima nešto ređe. Dostupan je i mini bus, gde je cena prevoza 5 EUR, karta se kupuje u autobusu, a putovanje u jednom smeru traje oko 30 minuta. Taksi prevoz je skuplja varijanta, a od aerodroma do centra Ljubljane cena je oko 40 EUR (start je 2EUR, 1km, 1,40EUR, sat čekanja 25EUR, veći prtljag 2EUR po komadu. Takođe, aerodrom je dobro povezan sa železnicom. Na aerodromu postoje restorani, barovi, prodavnice, banka, pošta…

RASPORED LETOVA
DESTINACIJA AVIO KOMPANIJA ZIMSKA SEZONA 2021/2022 LETNJA SEZONA 2022
LETOVI SA AERODROMA – NIŠ, Konstantin Veliki
BEOGRAD Air Serbia  PETAK / NEDELJA od 30.03.2022. SREDA / PETAK / NEDELJA
KELN ČETVRTAK / SUBOTA od 29.03.2022. UTORAK / SUBOTA
ISTANBUL UTORAK / PETAK / SUBOTA / NEDELJA od 29.03.2022. UTORAK / SREDA / SUBOTA / NEDELJA
ATINA do 25.03.2022. PETAK / NEDELJA od 01.06.2022. SREDA / NEDELJA
TIVAT do 29.05.2022. PETAK / NEDELJA od 15.06.2022. SREDA / SUBOTA / NEDELJA
LETOVI SA AERODROMA – KRALJEVO, Morava
TIVAT Air Serbia od 15.06.2022. SREDA / NEDELJA
ISTANBUL do 11.06.2022. SREDA / SUBOTA od 14.06.2022. UTORAK / SUBOTA
SOLUN od 14.06.2022. UTORAK / SUBOTA
Neki od navedenih letova se realizuju sa međusletanjima uglavnom u Beogradu.
Sa aerodroma u Nišu može se leteti na čitav niz drugih destinacija kao što su Ljubljana, Frankfurt, Amsterdam, Stokholm, Berlin, Pariz, Kopenhagen, Milano i još mnogo drugih detinacija sa medjusletanjima na Beogradski aerodrom Nikola Tesla. STOP pauze u Beogradu za mnoge destinacije su minimalnešto omogućava efikasniji nastavak putovanja ka krajnjoj destinaciji.
RASPORED LETOVA
DESTINACIJA AVIO KOMPANIJA ZIMSKA SEZONA 2021/2022 LETNJA SEZONA 2022
LETOVI SA AERODROMA – NIŠ, Konstantin Veliki
BEČ Wizz Air X od 29.03.2022. UTORAK / SUBOTA
DORTMUNG ČETVRTAK / NEDELJA od 29.03.2022. PONEDELJAK / PETAK
MEMINGEN UTORAK / SUBOTA od 28.03.2022. PONEDELJAK / PETAK
BAZEL UTORAK / SUBOTA od 12.04.2022. UTORAK / ČETVRTAK / SUBOTA
MALME PETAK od 28.03.2022. PONEDELJAK / PETAK
LETOVI SA AERODROMA – SOFIJA, BUGARSKA
KRIT Wizz Air X od 15.06.2022. do 25.09.2022. SREDA / NEDELJA
KRF X od 19.06.2022. do 25.09.2022.  NEDELJA
MIKONOS X od 14.06.2022. do 24.09.2022. UTORAK / SUBOTA
Sa aerodroma u Sofiji može se direktnim letovima doći do mnogih drugih destinacija kao što su Larnaka, Brisel, Kopenhagen, Rim, Malta, Frankfurt Han, Sankt Peterburg, Bratislava, Abu Dabi, Dubai, London, Pariz, Madrid…
LETOVI SA AERODROMA – SKOPLJE, SEVERNA MAKEDONIJA
VENECIJA Wizz Air do 26.03.2022. SREDA / NEDELJA od 26.05.2022. PONEDELJAK / PETAK
BUDIMPEŠTA od 02.04.2022. do 21.05.2022. UTORAK / SUBOTA od 26.05.2022. ČETVRTAK / NEDELJA
Sa aerodroma u Skoplju može se direktnim letovima doći do mnogih drugih destinacija kao što su Geteborg, Malme, Fridrihshafen, Berlin, Nirnberg, Hamburg, Torino…
RASPORED LETOVA
DESTINACIJA AVIO KOMPANIJA ZIMSKA SEZONA 2021/2022 LETNJA SEZONA 2022
LETOVI SA AERODROMA – NIŠ, Konstantin Veliki
BEČ Ryan Air UTORAK / SUBOTA UTORAK / SUBOTA
KRF X od 01.06.2022. do 28.09.2022. SREDA / NEDELJA
MILANO UTORAK / SUBOTA od 31.03.2022. ČETVRTAK / NEDELJA
MALTA X od 14.03.2022. do 28.10.2022. PONEDELJAK / PETAK
STOKHOLM ARLANDA  ČETVRTAK / NEDELJA ČETVRTAK / NEDELJA
LETOVI SA AERODROMA – SOFIJA, BUGARSKA
PAPHOS, KIPAR Ryan Air do 03.04.2022. PONEDELJAK / PETAK / NEDELJA od 06.04.2022. SREDA / NEDELJA
BUKUREŠT X od 28.03.2022. PONEDELJAK / PETAK
PALMA DE MAJORKA X od 04.04.2022. PONEDELJAK / PETAK
Sa aerodroma u Sofiji može se direktnim letovima doći do mnogih drugih destinacija kao što su Beč, Zadar, Zagreb, Berlin, Dablin, Ajndhoven…

OPŠTE NAPOMENE

 ASISTENCIJA U POSTUPKU REZERVACIJE I ŠTAMPANJA AVIO KARATA

1.USLOVI KORIŠĆENJA

Turistička agencija i menjačnica STAR TRAVEL bavi se prodajom turističkih aranžmana i ostalih turističkih usluga među kojima je i usluga asistencije u postupku rezervacije i štampanja avio karata. Uloga agencije STAR TRAVEL u asistenciji i postupku rezervacije i štampanja avio karata jeste pružanje tehničke i operativne pomoći korisniku usluga u kupovini avio karata od pružaoca usluga (Avio kompanije). Odgovornost agencije ograničena je samo na izvršenje asistentske usluge.

Ovi opšti uslovi agencije STAR TRAVEL odnose se samo na usluge asistencije u procesu kupovine i štampanja avio karata za račun i na ime korisnika usluga. Za ispunjenje ugovornog odnosa između pruđaoca usluga i korisnika usluga, odgovornost snosi jedino pružalac usluga (Avio kompanija).

Agencija STAR TRAVEL ima posredničku ulogu u rezervaciji i izdavanju avio karata velikih Avio kompanija, dok kod manjih low-cost kompanija pruža uslugu asistencije i štampanja avio karata.

 

2.AVIONSKA KARTA, REZERVACIJA I PODIZANJE KARTE

Avionska karta se smatra ugovorom između avio kompanije i korisnika usluga, i odnosi se na prevoz putnika i prtljaga.

Kupovina avionske karte se moze obaviti isključivo lično u agencji STAR TRAVEL  i to gotovinskom uplatom, platnim karticama, ili plaćanjem preko racuna za pravna lica nalogom za prenos ili e-bankingom.

Podizanje avionske karte se moze obaviti licno u agenciji STAR TRAVEL Ili se moze poslati e-mailom korisniku na zahtev. Avionske karte ne sadrze ni pecat ni potpis.

Korisnik usluge, dužan je da agenciji dostavi odgovarajući kontakt telefon, broj mobilnog telefona, i elektronsku (e-mail) adresu u cilju blagovremene komunikacije i dostavljanja bitnih obaveštenja. Agencija STAR TRAVEL ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju da korisnik usluge nije dostavio ispravne podatke za kontakt.

 

3.POTVRDA REZERVACIJE I SLANJE PUTNIH DOKUMENATA

Nakon izvršene asistencije u postupku rezervacije avio karte u agenciji, korisnik je dužan da odmah proveri tačnost navedenih podataka i da uputi na eventualno nastale greške. U slučaju naknadnih prijava grešaka u rezervaciji i na avio karti, agencija STAR TRAVEL ne može garantovati ispravljanje istih bez dodatnih troškova. Napominjemo da zakasnelo prijavljivanje grešaka ili nemogućnost njihove korekcije, ni u kom slučaju ne obezbeđuje pravo na odustajanje od rezervacije. Korisnik dobija avio kartu kao e-ticket (elektronska karta) putem e-maila, ili lično u agenciji. Agencija STAR TRAVEL ne snosi odgovornost za karte i putna dokumenta koja se izgube po njihovom slanju poštom.

 

4.NAKNADE AGENCIJE

Naknada za usluge asistencije u postupku rezervacije i štampanja avio karata koju agencija STAR TRAVEL naplaćuje nije uračunata u cenu same avio karte i usluge već se dodatno zaračunava a u skladu sa važećim cenovnikom agencije. Sve transakcije se obavljaju isključivo u dinarima (RSD), a po važećim kursevima stranih valuta.

Agencija STAR TRAVEL ne snosi nikakvu odgovornost za promene cena pružaoca usluga (Avio kompanija). Ukoliko pružaoci usluga nametnu dodatne troškove u slučaju otkazivanja putovanja ili drugih usluga agencija STAR TRAVEL  nije i ne može biti odgovorna. Sve nastale troškove snosi isključivo korisnik usluge.

 

5.PRAVA I OBAVEZE AGENCIJE

Agencija STAR TRAVEL  je u obavezi  da posluje po uslovima avio kompanija koji su propisani u skladu sa zakonima zemalja u kojima posluju, kao i medjunarodnim konvencijama o avio saobracaju. Agencija ima pravo da traži određene lične podatke o korisniku kao što su broj pasoša, datum rođenja, datum isteka pasoša, podatke o vizi i podatke o mestu boravka, a u zavisnosti od zahteva policijskih organa države u koju putuju, i koje daju nalog za uzimanje podataka od putnika kroz obavezan unos istih u rezervaciju. Agencija je dužna da obavesti korisnika usluge o svim obavezama isključivo vezanih za avionsku kartu u šta spadaju infomacije o prtljagu, i neophodne procedure na aerodromu i u avionu.

 

6.PRAVA I OBAVEZE KORISNIKA

Korisnik usluga avio prevoza je u obavezi da dostavi tačne i kompletne podatke i dokumenta vezana za zemlju i destinaciju u koju putuje. Korisnik je u obavezi da obezbedi polise putnog osiguranja prema potrebama zemlje i destinacije u koju putuje. Korisnik je u obavezi da poštuje rokove i obaveštenja koje mu dostavlja agencija. Korisnik je duzan da se upozna sa svim detaljima predstavljenim na avionskoj karti, kao i sa opstim uslovima putovanja Avio kompanije. Korisnik ima pravo da izrazi specijalne želje i potrebe vezane za usluge na aerodromima i u avionu (Invalidska kolica, tip obroka, mesto u avionu i slično).

 

7.PRTLJAG

Dozvoljeni prtljag se razlikuje u zavisnosti od Avio kompanije, i  uvek je označen na svakoj karti.

Kabinski prtljag (mala kabinska torba) je prtljag koji korisnici unose sa sobom u putničku kabinu aviona a dimenzija prtljaga određena je od strane Avio kompanije. Veliki kabinski prtljag (velika kabinska torba) je prtljag koji korisnici unose sa sobom u putničku kabinu aviona a dimenzija prtljaga određena je od strane Avio kompanije. Čekiran prtljag (predati prtljag) je prtljag koji korisnici predaju na terminalu avio kompanije a u zavisnosti od destinacije i Avio kompanije, isti može biti definisan  po kilogramu ili po komadu.

U zavisnosti od tipa prtljaga i Avio kompanije, određeni tip prtljaga može biti besplatan a može biti i naplaćen.

Korisnik je dužan da se kod Avio kompanije detaljno informiše o vrsti, načinu i naknadama za svoj planirani standardni ili nestandardni prtljag. Agencija STAR TRAVEL dužna je da obavesti korisnika o mogućnostima i načinu prevoza prtljaga. Pojedine Avio kompanije naplacuju određeni tip prtljaga naknadno mimo cene avionske karte.

 

8.PROMENA AVIO KARTE

Promena avionske karte se moze izvršiti pre započinjanja putovanja uz određene naknade koje odredjuje Avio kompanija, osim u izuzetnim slučajevima promocija i specijalnih tarifa, kao i grupnih tarifa kod kojih to nije moguce. Avionska karta se takođe može promeniti i nakon započinjanja putovanja tj. može se izvršiti promena povratnog leta, pre navedenog leta. Promenom pre navedenog leta, se smatraju sve promene izvršene najmanje jedan dan pre navedenog leta na avionskoj karti. Promene nakon započinjanja putovanja, ili posle navedenog leta na avionskoj karti, ili u slucaju ne pojavljivanja na letu, nisu dozvoljene osim u pojedinim slučajevima kada avio kompanija to dozvoli a zavisno od cene i klase prevoza. Sve promene na avionskoj karti se naplaćuju po uslovima i tarifama Avio kompanije, a u skladu sa Opštim uslovima Avio kompanije.

 

9.OTKAZIVANJE I NAKNADNE PROMENE OD STRANE KORISNIKA

Mogućnost promene ili otkazivanja avio karte zavisi od uslova poslovanja koje propisuju pojedinačne Avio kompanije. U slučaju promene ili otkazivanja avio karte, troškove (koji su propisani u uslovima poslovanja Avio kompanija) snosi isključivo korisnik. U slučaju kada pružalac usluge (Avio kompanija) odobrava korisniku mogućnost za otkazivanje ili promenu izabranog leta ili usluge, korisnik koji želi da izvrši bilo kakvu promenu ili otkazivanje rezervacije dužan je istu izvrši ličnim prisustvom u agenciji.

Sve izvršene promene, ili dodatne usluge agencija STAR TRAVEL izvršiće po posebno propisanoj naknadi na račun korisnika, dodatno na iznos cene promene ili dodatne usluge a u skladu sa važećim cenovnikom agencije. Otkazivanje avionske karte se vrsi isključivo na zahtev korisnika. Agencija STAR TRAVEL zadržava pravo potraživanja naknade i troškova od strane korisnika u slučaju nepravilnosti i nepoštovanja rokova od strane korisnika a koji dovedu do troškova agencije. Refundacija (povracaj novca) vrši se po Opštim uslovima Avio kompanije, sa ili bez naknade troškova a u zavisnosti od razloga otkaza.

 

10.POVRAĆAJ NOVCA

Rok zа povrаćаj novca po otkazivanju usluge zаvisi od vrste usluge. U slučaju otkazivanja ili promene koja se odnosi na avio karte, povraćaj novca će biti izvršen na način i u skladu sa Opštim uslovima Avio kompanije.

Sve neophodne radnje i procedure u postupku povraćaja novca od strane pružaoca usluga (Avio kompanije) korisnik usluga dužan je da reši samostalno i u međusobnoj komunikaciji sa pružaocem usluga (Avio kompanijom).

Povraćaj novca koji se odnosi na naknadu za uslugu asistencije u postupku rezervacije i štampanja avio karata kao i na ostale naknadne usluge izvršene od strane agencije STAR TRAVEL, nije moguć.

 

11. ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI

Informаcije i podatke o ponuđenim uslugаmа i proizvodimа daje svaki pružalac usluge pojedinačno. Agencija STAR TRAVEL čini sve što je u njenoj moći kako bi putniku pružila što tačnije i detaljnije informacije vezane za Avio kompaniju i avio kartu kao i o ostalim bitnim elementima putovanja.

Agencija STAR TRAVEL  tаkođe, nije i ne može biti odgovorna zа nedostupnost usluge ili proizvodа nа dаn rezervаcije ili za ispunjenje ugovorа sа pružaocem te usluge – Avio kompanije.

Ni u kom slučаju, agencija STAR TRAVEL nije odgovorna zа dejstva, greške, propuste, garancije, prekršaje ili odbijanja određenog pružaoca usluge ili za povredu, smrt, uništenje imovine ili druge gubitke ili naknade štete, novčane kompenzacije i troškove koji mogu nаstаti u odnosu korisnika usluga i pružaoca usluga (Avio kompanije).

Agencija STAR TRAVEL ne snosi nikakvu odgovornost i neće nadoknaditi štetu koja je nastala zbog kašnjenja, otkazivanja, prebukiranja, štrajka, više sile ili iz drugog razloga koji nije u njenoj direktnoj kontroli. Osim togа, nema nikakvu obavezu davanja kompenzacije zbog pojave bilo kog dodatnog troška, propusta, kašnjenja, promene rute ili u vezi sa delovanjem bilo kog držаvnog orgаnа.

Agencija STAR TRAVEL, kada je reč o web sajtovima Avio kompanija nije odgovorna za njihovu dostupnost, politiku zaštite ličnih podataka, za sadržaj tih stranica i njihovu celovitost, kao i za bilo koju štetu koja proizađe njihovim korišćenjem, budući dа korisnik usluga tim sajtovima pristupa nа sopstvenu odgovornost.

WIZZ AIR AVIO KOMPANIJA

WIZZ AIR avio kompanija, osnovana je 2003. godine, a prvo poletanje obavljeno je maja 2004. godine. Razvoj kompanije omogućio je dostizanje preko 420 različitih maršuta sa 22 baze Wizz air-a kao što su Gdanjsk, Katovice, Varšava, Budimpešta, Sofija, Bukurešt, Kijev, Prag, Beograd, Skoplje, a odnedavno i Niš.

Wizz air predstavlja najveću niskobudžetnu avio kompaniju u centralnoj i istočnoj Evropi. Cilj kompanije je ponuditi pristupačne letove uz maksimalan kvalitet usluge.

Wizz air je proglašena za najbolju niskotarifnu avio kompaniju u 2016 godini.

Flota kompanije sadrži avione tipa Airbus A320 i Airbus A321 seo, sa najboljom tehnologijom i vrhunskim održavanje omogućenim od strane Lufthansa Technik. Takođe, modernizacija flote koju sprovodi kompanija doprineće da već od 2019. godine u red letenja budu uvršteni najnoviji avioni tipa Airbus A321 NEO, koji će dodatno doprineti efikasnosti, bezbednosti i boljem kavlitetu usluga kompanije.

Profesionalno osoblje, kvalitetetna usluga i bezbednost na najvišem nivou izdvajaju kompaniju i omogućuju kvalitetnu i brzu uslugu krajnjim korisnicima.

AIR SERBIA AVIO KOMPANIJA

AIR SERBIA – Avio-kompanije povezuju daleka mesta na planeti čineći da nam porodice, prijatelji ili poslovni partneri budu bliži. Priča počinje 17. juna 1927. godine, u palati Jadransko-podunavske banke u Beogradu kada je osnovan „Aeroput“, prvo akcionarsko preduzeće za civilni vazdušni saobraćaj.

U trenutku osnivanja bio je deseta kompanija u Evropi i dvadesetprva u svetu. Od 1947. godine, kompanija nastavlja svoje postojanje pod imenom JAT, (jugoslovenski aero transport), zatim kao Jat Airways, a danas kao Air Serbia, i prema zvaničnim podacima, osma je najstarija avio-kompanija na svetu koja još uvek posluje.

Posle svega nekoliko godina od osnivanja kompanije „Aeroput“ avioni kreću na sve četiri strane sveta: na sever do Budimpešte, Brna i Praga, na zapad do Venecije i Milana, na jug do Tirane, na istok do Bukurešta i Sofije. Međutim, najbolje godine ove kompanije bile su, nažalost, i početak njenog kraja zbog početka Drugog svetskog rata. Ipak, kraj Aeroputa označio je i jedan nov početak, eru Jugoslovenskog aero transporta, osnovanog 01. aprila 1947. godine.

Na vrhuncu svog uspeha, Jugoslovenski aero transport bio je sinonim za moć i glamur. Flota novih aviona Boing 737 prevozila je više od pet miliona putnika godišnje ka destinacijama na pet kontinenata. Stjuardese JAT-a nosile su uniforme koje su u Parizu pobeđivale kao najelegantnije, a obroke koji su služeni iznad oblaka spremali su kuvari iz najboljih restorana.

Nakon 56 godina poslovanja, kompanija u decembru 2003. menja ime u Jat Airways i promoviše nov vizuelni identitet. Jat Airways je bio jedan od prvih avio-prevoznika koji je 2005. godine dobio IATA sertifikat o bezbednosti.

Godine 2013. iz pepela jedne slavne priče sa ne tako slavnim krajem, rođena je Air Serbia, nov ponos srpskog neba, sa novim imenom, novim izgledom, savremenim avionima i prvoklasnom uslugom. Air Serbia  leti do ukupno 40 destinacije u Evropi, na Mediteranu, Bliskom istoku i u Severnoj Americi, kako u putničkom, tako i u teretnom saobraćaju.

Prioritet Air Serbia je pružanje usluge izuzetnog kvaliteta za putnike. Cilj je da se korisnicima usluga  kompanije pruži maksimalna udobnost tokom putovanja, bez obzira na klasu kojom lete.

Danas kompanija sa izuzetnom prošlošću nastavlja ubrzani razvoj i ostvaruje sve bolje pozicije u sektoru komercijalnog vazduhoplovstva. Sa redovnim letovima ka sve većem broju destinacija, rastućom flotom savremenih aviona, globalnom mrežom partnera i stalnim porastom putnika i prihoda, Air Serbia svakodnevno dokazuje da je zaslužan naslednik JAT-ove ponosne tradicije. Tome svakako doprinosi pokretanje direktnih letova za Njujork u junu 2016. godine, čime je Air Serbia postala jedina avio-kompanija u jugoistočnoj Evropi koja nudi transatlantske letove za SAD.

RYANAIR AVIO KOMPANIJA

RYANAIR (Rajaner) je irska niskotarifna avio-kompanija sa sedištem u DablinuRyanair spada u najveće i najuspešnije evropske nisko-tarifne avio-prevoznike sa svojih 362 linije u 22 države širom sveta.

Kompaniju su osnovali 1985, Christy Ryan, Liam Lonergan i Tony Ryan. Po tadašnjim pravilima delimično deregulisane Evropske zajednice bilo je dovoljno da jedna od država članica odobri letove. Iz protekcionističkih razloga, kako bi zaštitila Er Lingus, Irska vlada nije odobrila letove, ali je slobodnom tržištu otvorena britanska vlada odobrila letove. Sa petnaesto-sedišnim propelerskim Embraerom kompanija je započela letove na relaciji Irska-Ujedinjeno Kraljevstvo.

Prvo se letelo iz Voterforda za London-Getvik, a 1986. je došla i druga linija iz Dablina za London-Luton. Na dve linije i sa dva aviona kompanija je prevezla 82.000 putnika za jednu godinu.

Od 1997. je u Evropskoj uniji dozvoljeno avio-kompanijama da lete na relacijama drugih zemalja članica. To je kompanija Ryanair iskoristila za ekpanziju. Posle uspešnog plasiranja akcija na berzama u Dablinu i Njujorku, kompanija je uvela nove letove prema odredištima u kontinentalnom delu Evrope. Osim u zemljama EU kompanija leti za Maroko i Norvešku.

Glavna baza je aerodrom London-Stensted sa koga Rajaner ima 88 linija. Pored toga kompanija ima dodatne baze u Briselu-Šarloa, Dablinu, Milanou, Marselju, Rimu…

Avioni sa posadama su na tim bazama stacionirani i odatle lete za ostala odredišta. Rajaner je kompanija koja isključivo leti na sporedne aerodrome, gde su troškovi usluga znatno manji nego na velikim aerodromima.

Rezerviši smeštaj