Sadržaji objekta:
Hotel Lula nalazi se na 50m od plaže Paradise. Hotel poseduje restoran i terasu za sunčanje, kao i besplatan privatni parking. Sobe u hotelu imaju flat screen TV, terasu ili balkone u pojedinim sobama. Sve sobe imaju privatno kupatilo, kao i besplatan Wi-Fi.
Usluge: Noćenje s doručkom
50m od plaže, besplatan Wi-Fi, restoran, parking
- ND
PROGRAM PUITOVANJA (sopstveni prevoz):
1. dan – Putovanje sopstvenim prevozom. Dolazak u Drač. Smeštaj u izabrani hotel. Ulazak u sobe posle 14:00. Smeštaj i prva usluga prema uplaćenoj rezervaciji. Noćenje.
2. – 7. dan – Boravak u izabranom hotelu – 7 noćenja na bazi odabrane usluge. Slobodno vreme. Noćenje.
8. dan – Doručak. Napuštanje soba do 10:00. Povratak sopstvenim prevozom. Kraj usluga.
PROGRAM PUITOVANJA (autobuski prevoz):
1. dan – Polazak iz Beograda, Niša i Novog Pazara sa dogovorenog mesta, u unapred dogovoreno vreme. Putovanje prema Tirani i Draču sa povremenim pauzama radi odmora i obavljanja graničnih formalnosti.
2. dan – Ulazak u Albaniju u ranim jutarnjim satima. Nastavak puta do Drača i Ksamila. Dolazak na destinaciju i smeštaj u odabrani hotel (ulaz u sobe posle 14:00).
2. – 8. dan – Boravak u izabranom hotelu – 7 noćenja na bazi odabrane usluge. Slobodno vreme. Noćenje.
8. dan – Doručak. Nakon doručka napuštanje hotela do 09:00. Slobodno vreme do polaska. U poslepodnevnim satima polazak za Srbiju. Noćna vožnja kroz Albaniju i Srbiju sa povremenim pauzama radi odmora i obavljanja graničnih formalosti.
9. dan – Dolazak u Novi Pazar, Niš i Beograd u ranim jutarnjim satima. Kraj usluga.
ARANŽMAN NA SOPSTVENOM PREVOZU OBUHVATA:
– smeštaj u izabranom hotelu na bazi odabrane usluge, za odabrani broj noćenja (minimum 5 noćenja), troškovi organizacije.
ARANŽMAN NA SOPSTVENOM PREVOZU NE OBUHVATA:
– boravišnu taksu (plaća se u agenciji) – 1 eur po osobi po danu,
– međunarodno putno zdravstveno osiguranje.
ARANŽMAN NA AUTOBUSKOM PREVOZU OBUHVATA:
– smeštaj u izabranom hotelu – 7 noćenja na bazi odabrane usluge,
– prevoz visokopodnim turističkim autobusom ili dabldekerom (A/C, audio, video…) na relaciji prema programu,
– besplatnu upotrebu ležaljki i suncobrana na plaži,
– besplatnu upotrebu klima uređaja,
– usluge predstavnika agencije organizatora putovanja ili inopartnera tokom boravka,
– troškove organizacije i vođstvo puta.
ARANŽMAN NA AUTOBUSKOM PREVOZU NE OBUHVATA:
– boravišnu taksu (plaća se u agenciji) – 1 € po osobi po danu,
– doplatu za autobuski prevoz
– međunarodno putno zdravstveno osiguranje,
– individualne troškove.
DOPLATA ZA AUTOBUSKI PREVOZ:
Datum polaska autobusa je dan ranije od datuma u tabeli. Priključenje putnika na svim stajalištima i benzinskim pumpama duž auto-puta. Po zakonu o saobraćaju RS, svaki putnik mora imati svoje sedište.
CENA AUTOBUSKOG PREVOZA DO DRAČA:
BEOGRAD – 60 eur povratna autobuska karta za odrasle, 45 eur za decu do 12 godina.
NIŠ – 45 eur povratna autobuska karta za odrasle, 30 eur za decu do 12 godina
CENA AUTOBUSKOG PREVOZA DO KSAMILA:
BEOGRAD – 80 eur povratna autobuska karta za odrasle, 65 eur za decu do 12 godina
NIŠ – 65 eur povratna autobuska karta za odrasle, 50 eur za decu do 12 godina
POPUSTI ZA DECU:
Popusti važe isključivo u pratnji dve punoplative osobe
USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši isključivo u dinarima po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate. Rezervacija se smatra validnom nakon uplate avansa od 40% od ukupne cene aranžmana. Prilikom rezervacije, putnik je u obavezi da odabere način plaćanja. Započeti način plaćanja ne može se kasnije menjati.
Način plaćanja:
– 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre datuma polaska na put
– 40% prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama, a najkasnije do 15.12.2022. godine.
– 40% prilikom rezervacije, a ostatak putem administrativne zabrane u jednakim iznosima, a najkasnije do 15.12.2022. godine. (formular administrativne zabrane putnik dobija u agencije prilikom rezervacije)
– Platnim karticama: DINA, MASTER, MAESTRO, VISA
U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga ili monetarnom tržištu ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo na korekciju cena na neplaćeni deo aranžmana. Za uplaćeni deo aranžmana cena ostaje nepromenjena.
NAPOMENE:
Cena je garantovana samo za uplatu celokupnog iznosa, odnosno garantovan je samo iznos uplaćene akontacije,a ostatak je podložan promeni.
Raspored soba se vrši isključivo na recepciji po dolasku u hotel.
Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak…).
Maloletna lica, ukoliko putuju bez oba ili sa jednim roditeljem, moraju imati saglasnost roditelja koji ne putuje overenu u opštini ili sudu. Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave. Preporuka je da se putnici sa novim crvenim pasošima informišu o uslovima ulaska u zelje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju…) a web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije.
Građani sa prebivalištem na teritoriji Kosova, vizu su dužni da pribave lično aplicirajući za istu u skladu sa zahtevima Konzulata zemlje u koju putuju.
Organizator putovanja ne snosi odgovornost za sve informacije date usmenim putem. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije i na sajtu organizatora putovanja
Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene na monetarnom tržištu, promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima
Klijenti su u obavezi da se upoznaju sa ugovoreni programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja, i da svojim potpisom na prijavi/ugovoru o putovanju daju saglasnost sa istom
Minimalan broj putnika za realizaciju aranžmana nije potreban
Prevoz i transferi obavljaju se standardnim turističkim autobusima ili drugim sredstvima, prema propisima i kriterijumima koji važe u zemlji u kojoj je registrovan prevoznik koga angažuje Organizator, i primenjuju se propisi, principi i pravila određenih od strane prevoznika (npr. prevoz u bilo kom prevoznom sredstvu ne podrazumeva numerisana sedišta, niti uključen obrok i piće tokom putovanja, itd.). Putnik ima obavezu da prihvati svako ponuđeno mesto u prevoznom sredstvu, – Organizator ima pravo da za prevoz angažuje sve tipove turističkih autobusa koji ispunjavaju uslove predviđene propisima (autobus ili double decker), kao i druga prevozna sredstva, ako to okolnosti uslovljavaju, ukoliko se angažuje mini-bus potrebno je definisati broj sedišta, – Za vreme vožnje, u autobusima nisu u upotrebi toaleti, osim, ukoliko to nije odobreno. Putnik je dužan da svu nastalu štetu svojom nepažnjom u prevoznom sredstvu nadoknadi na licu mesta.
Putnik je dužan, da pre puta proveri i usaglasi svoja lična i putna dokumenta i prtljag, a u slučaju uočene nepravilnosti obavesti vodiča/pratioca putovanja, – Putnik ima obavezu primerenog ponašanja u prevoznom sredstvu i poštovanje sobraćajnih propisa i pravila o prevozu putnika, a u suprotnom Organizator ima pravo da ga ne primi na prevoz, ili u prisustvu policije udalji iz prevoznog sredstva i dalji prevoz do odredišta neće biti obaveza Orgasnizatora. Ukoliko Putnik zbog udaljavanja iz prevoznog sredstva, odustane od putovanja, primenjivaće se skala otkaza iz tačke 12. Opštih uslova, – Putni pravac, pauze, mesta i dužine njihovog trajanja određuje vodič/pratilac – vozač. Vodič/pratilac – vozač ima pravo da, zbog nepredvidivih, neižbežnih ili bezbedosnosnih i sličnih okolnosti, promeni red vožnje, itinerer puta, ili redosled obilazaka lokalitata. – Putnik je dužan da se pridržava upustava vozača ili vodiča/pratioca putovanja (dužine pauze i sl..).
Neusklađenost ličnih podataka datih Organizatoru sa podacima u pasošu Putnika (imena putnika i dr.), mogu imati za posledicu ispisivanje nove avionske karte, uz troškove ili čak proglašenje karte neregularnom, za šta posledice snosi Putnik. Putnik je odgovoran za svoju avionsku kartu od trenutka kada mu se uruči na aerodromu ili u agenciji. Ne postoji mogućnost izdavanja duplikata avionske karte, kao ni bording karte. Putnik u celosti snosi posledice njihovog gubitka ili nestanka tokom putovanja, – Avionske ili posebne prevozne karte važe samo na njima naznačenim datumima i vremenima, – Prevoz Putnika vazdušnim, železničkim, morskim, rečnim ili jezerskim prevoznim sredstvima, obavlja se i direktna je odgovornost ovih prevoznika, određena u skladu sa propisima i običajima,kojima se regulišu pomenute vrste prevoza, i van uticaja i odgvornosti su Organizatora.
Za ovaj ovaj program o putovanju važi GARANCIJA PUTOVANJA Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14, polisa osiguranja broj 30000005215 od 25.01.2019. godine Akcionarskog društva za osiguranje „Milenijum osiguranje doo” u visini 300.000.- Eura kojom se za slučaj A) insolventnosti organizatora putovanja obezbeđuju:
1.troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu,
2.potraživanja uplaćenih sredstava putnika po osnovu ugovora o turističkom putovanju, koje organizator putovanja nije realizovao
3.potraživanja uplaćenih sredstava putnika u slučaju otkaza putovanja od strane putnika, u skladu sa opštim uslovima putovanja.
4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih programom putovanja i za slučaj B) naknade štete obezbeđuje naknada štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja, koje su određene opštim uslovima i programom putovanja 1.za potraživanje uplaćenih sredstava putnika po osnovu ugovora o turističkom putovanju koje organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih programom putovanja.
Period pokrića garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka putnika na ugovoreno odredište. Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, 011 3228 687, pisanim putem na adresu YUTA, Beograd,ul.Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs.
Lice organizatora putovanja ovlašćeno za prijem reklamacija: Kontakt telefon: 063 610 731;
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja.
Aranžman je rađen na bazi minimum 60 prijavljenih putnika
OTP 156/2021 kategorija A
NAPOMENA: Svi podaci na web stranici su informativnog karaktera i postoji mogućnost različitih informacija od trenutno važećih. Zvanični su samo štampani programi putovanja sa cenovnikom, koji su sastavni deo ugovora o putovanju i dostupni su Vam u našoj agenciji. Molimo Vas da sve informacije na web stranici proverite direktno u agenciji putem telefona, e-mail-a ili lično. Hvala na razumevanju.