Avio karte NIŠ - GETEBORG

AVIO KARTE

Aerodrom Goteborg Landvetter je međunarodni aerodrom u Geteborgu, a drugi najveći aerodrom u Švedskoj nakon Stockholm-Arlanda. Takođe, on je važan teretni aerodrom. Tokom 2007. godine, preko Landvettera je prošlo 60,1 hiljada tona vazdušnog tereta, oko 60% kapaciteta Arlande.

Aerodrom je nazvan po lokalitetu Landvetter, koji se nalazi u opštini Harrida. Njime upravlja Swedavia, nacionalna aerodromska kompanija i jedini je komercijalni aerodrom u gradu. Aerodrom ima oko 90 stalnih ruta i dosta čarter letova. S obzirom na lokaciju u srcu Skandinavije - između Osla, Kopenhagena i Stokholma – Geteborg je centar za interkontinentalni vazdušni teret.

Aerodrom je 3. oktobra 1977. godine otvorio švedski kralj Karl XVI Gustaf. Putničke usluge, koje su ranije bile na aerodromu Torslanda severno od Geteborga, prebačene su u Landvetter 1977. U 2013. godini međunarodni terminal je značajno proširen, a 2014. godine domaći i međunarodni terminali su bili spojeni u jedan terminal. Takođe postoje planovi za izgradnju prečice na železničkoj pruzi Geteborg – Boras sa tunelom i železničkom stanicom ispod aerodroma. Početak izgradnje planiran je za 2020. godinu.

Aerodrom ima VIP zonu, gde putnici uz naknadu mogu proći kroz sigurnosnu proveru, čekati u VIP salonu i prevesti se automobilom do aviona. Flygbussarna and Swebus prevoze putnike do Geteborga za 20 minuta, a za 30 minuta do glavne stanice. Swebus (Bus 830) saobraća do centralne, glavne stanice Boras (35-40 minuta vožnje) i do centralne stanice Jonkoping (1h 50minuta vožnje).

CENE AVIO KARATA
DESTINACIJA AVIO KOMPANIJA RED LETENJA CENA KARTE
LETOVI SA AERODROMA - NIŠ, Konstantin Veliki
Memmingen WIZZ AIR Letnja sezona 2019 - Ponedeljak, Petak već od 15 EUR
Dortmund WIZZ AIR Letnja sezona 2019 - Ponedeljak, Petak već od 15 EUR
Bazel WIZZ AIR Letnja sezona 2019 - Utorak, Četvrtak, Subota već od 15 EUR
Berlin RYANAIR Letnja sezona 2019 - Četvrtak, Nedelja već od 8 EUR
Bratislava RYANAIR Letnja sezona 2019 - Ponedeljak, Petak već od 8 EUR
Milano Bergamo RYANAIR Letnja sezona 2019 - Utorak, Subota već od 8 EUR
Stokholm Skavsta RYANAIR Letnja sezona 2019 - Ponedeljak, Četvrtak već od 10 EUR
Beč WIZZ AIR Do 30.06.2019. - Utorak, Subota    Od 01.07.2019. - Sreda, Nedelja već od 10 EUR
Cirih SWISS AIR Sreda, Petak, Nedelja već od 80 CHF
Budimpešta AIR SERBIA Od 01.08.2019. - Četvrtak, Nedelja već od 2.498,00 RSD
Bolonja AIR SERBIA Od 16.07.2019. - Utorak, Četvrtak već od 2.498,00 RSD
Fridrihshafen AIR SERBIA Od 01.08.2019. - Četvrtak, Nedelja već od 3.439,00 RSD
Geteborg AIR SERBIA Od 17.07.2019. - Sreda, Subota već od 2.498,00 RSD
Frankfurt Han AIR SERBIA Od 17.07.2019. - Sreda, Petak već od 3.131,00 RSD
Hanover AIR SERBIA Od 16.07.2019. - Utorak, Četvrtak već od 2.498,00 RSD
Karlsrue AIR SERBIA Od 03.08.2019. - Sreda, Subota već od 2.498,00 RSD
Ljubljana AIR SERBIA Od 01.08.2019. - Ponedeljak, Četvrtak već od 2.498,00 RSD
Nirnberg AIR SERBIA Od 15.07.2019. - Ponedeljak, Četvrtak već od 2.498,00 RSD
Rim AIR SERBIA Od 02.08.2019. - Utorak, Petak već od 2.498,00 RSD
Salzburg AIR SERBIA Od 02.08.2019. - Utorak, Petak već od 2.498,00 RSD
Tivat AIR SERBIA Od 16.07.2019. - Utorak, Petak već od 2.498,00 RSD
* Za rezervacije i informacije o destinacijama avio kompanija  možete nas kontaktirati na telefon 018/246-100
Navedene cene u tabeli predstavljaju minimalni iznos karte za neki određeni termin i za kupovinu u određenom trenutku.


LETOVI KOMPANIJE WIZZ AIR SA OSTALIH AERODROMA
SKOPLJE SOFIJA BEOGRAD
BELGIUM - Brussels Charleroi BELGIUM - Brussels Charleroi CYPRUS - Larnaca
DENMARK - Copenhagen BULGARIA - Varna FRANCE - Basel-Milhouse-Freiburg, Paris Beauvais
HUNGARY - Budapest CYPRUS - Larnaca MALTA - Malta
MALTA - Malta DENMARK - Copenhagen NETHERLANDS - Eindhoven
SLOVAKIA - Bratislava FRANCE - Nice, Paris Beauvais UNITED KINGDOM - London Luton
NETHERLANDS - Eindhoven UNITED KINGDOM - London Luton SWEDEN - Gothenburg Landvetter, Malmo, Stocholm Skavsta, Vaxjo
NORWAY - Oslo Sandefjord Torp GREECE - Athens
SPAIN - Barcelona El Plat HUNGARY - Budapest GERMANY - Dortmund, Hanover, Karlsruhe/Baden-Baden, Memmingen/Munich West
UNITED KINGDOM - London Luton ISRAEL - Eilat (Ovda), Tel-Aviv
FRANCE - Basel-Milhouse-Freiburg, Paris Beauvais UNITED ARAB EMIRATES - Dubai ZA SVE INFORMACIJE I REZERVACIJE MOŽETE NAS KONTAKTIRATI
ITALY - Milan Bergamo, Milan Malpensa, Rome Ciampino, Venice Treviso MALTA - Malta
NETHERLANDS - Eindhoven
SWEDEN - Gothenburg Landvetter, Malmo, Stocholm Skavsta, Vaxjo PORTUGAL - Lisbon
SLOVAKIA - Bratislava
GERMANY - Berlon Schoenefeld, Cologne, Dortmund, Frankfurt Hahn, Friedrihshafen, Hamburg, Hanover, Memmingen/Munich West, Nuremberg SWITZERLAND - Basel-Mulhouse-Freiburg, Geneva +381.18.246.100 +381.18.522.112 +381.69.76.23.13
ITALY - Bari, Bologna, Catania (Sicily), Milan Bergamo, Naples, Rome Fiumicino
GERMANY -  Dortmund, Frankfurt, Memmingen/Munich West, Nuremberg aviokarte@startravelnis.rs 

SPAIN - Alicante, Barcelona El Prat, Madrid, Malaga, Valencia


LETOVI KOMPANIJE RYAN AIR SA OSTALIH AERODROMA
SOFIJA
BELGIUM - Brussels Charleroi NETHERLANDS - Eindhoven CYPRUS - Paphos
GREECE Athens, Chania SPAIN - Barcelona, Castellon (Valencia), Madrid IRELAND - Dublin
JORDAN - Aqaba Jordan SWEDEN - Stockholm Skavsta GERMANY - Berlin Schoenefeld, Cologne, Hamburg, Memmingen/Munich West, Karlshrue/Baden Baden
ITALY - Milan Bergamo, Milan Malpensa, Rome Ciampino, Venice Treviso, Pisa UNITED KINGDOM - London Stansed, Liverpool, Glasgow, Edinburgh, Bristol, Birmingham


OPŠTE NAPOMENE

 ASISTENCIJA U POSTUPKU REZERVACIJE I ŠTAMPANJA AVIO KARATA

1.USLOVI KORIŠĆENJA

Turistička agencija i menjačnica STAR TRAVEL bavi se prodajom turističkih aranžmana i ostalih turističkih usluga među kojima je i usluga asistencije u postupku rezervacije i štampanja avio karata. Uloga agencije STAR TRAVEL u asistenciji i postupku rezervacije i štampanja avio karata jeste pružanje tehničke i operativne pomoći korisniku usluga u kupovini avio karata od pružaoca usluga (Avio kompanije). Odgovornost agencije ograničena je samo na izvršenje asistentske usluge.

Ovi opšti uslovi agencije STAR TRAVEL odnose se samo na usluge asistencije u procesu kupovine i štampanja avio karata za račun i na ime korisnika usluga. Za ispunjenje ugovornog odnosa između pruđaoca usluga i korisnika usluga, odgovornost snosi jedino pružalac usluga (Avio kompanija). 

Agencija STAR TRAVEL ima posredničku ulogu u rezervaciji i izdavanju avio karata velikih Avio kompanija, dok kod manjih low-cost kompanija pruža uslugu asistencije i štampanja avio karata.  

 

2.AVIONSKA KARTA, REZERVACIJA I PODIZANJE KARTE

Avionska karta se smatra ugovorom između avio kompanije i korisnika usluga, i odnosi se na prevoz putnika i prtljaga.

Kupovina avionske karte se moze obaviti isključivo lično u agencji STAR TRAVEL  i to gotovinskom uplatom, platnim karticama, ili plaćanjem preko racuna za pravna lica nalogom za prenos ili e-bankingom.

Podizanje avionske karte se moze obaviti licno u agenciji STAR TRAVEL Ili se moze poslati e-mailom korisniku na zahtev. Avionske karte ne sadrze ni pecat ni potpis.

Korisnik usluge, dužan je da agenciji dostavi odgovarajući kontakt telefon, broj mobilnog telefona, i elektronsku (e-mail) adresu u cilju blagovremene komunikacije i dostavljanja bitnih obaveštenja. Agencija STAR TRAVEL ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju da korisnik usluge nije dostavio ispravne podatke za kontakt.

 

3.POTVRDA REZERVACIJE I SLANJE PUTNIH DOKUMENATA

Nakon izvršene asistencije u postupku rezervacije avio karte u agenciji, korisnik je dužan da odmah proveri tačnost navedenih podataka i da uputi na eventualno nastale greške. U slučaju naknadnih prijava grešaka u rezervaciji i na avio karti, agencija STAR TRAVEL ne može garantovati ispravljanje istih bez dodatnih troškova. Napominjemo da zakasnelo prijavljivanje grešaka ili nemogućnost njihove korekcije, ni u kom slučaju ne obezbeđuje pravo na odustajanje od rezervacije. Korisnik dobija avio kartu kao e-ticket (elektronska karta) putem e-maila, ili lično u agenciji. Agencija STAR TRAVEL ne snosi odgovornost za karte i putna dokumenta koja se izgube po njihovom slanju poštom.

 

4.NAKNADE AGENCIJE

Naknada za usluge asistencije u postupku rezervacije i štampanja avio karata koju agencija STAR TRAVEL naplaćuje nije uračunata u cenu same avio karte i usluge već se dodatno zaračunava a u skladu sa važećim cenovnikom agencije. Sve transakcije se obavljaju isključivo u dinarima (RSD), a po važećim kursevima stranih valuta.

Agencija STAR TRAVEL ne snosi nikakvu odgovornost za promene cena pružaoca usluga (Avio kompanija). Ukoliko pružaoci usluga nametnu dodatne troškove u slučaju otkazivanja putovanja ili drugih usluga agencija STAR TRAVEL  nije i ne može biti odgovorna. Sve nastale troškove snosi isključivo korisnik usluge.

 

5.PRAVA I OBAVEZE AGENCIJE

Agencija STAR TRAVEL  je u obavezi  da posluje po uslovima avio kompanija koji su propisani u skladu sa zakonima zemalja u kojima posluju, kao i medjunarodnim konvencijama o avio saobracaju. Agencija ima pravo da traži određene lične podatke o korisniku kao što su broj pasoša, datum rođenja, datum isteka pasoša, podatke o vizi i podatke o mestu boravka, a u zavisnosti od zahteva policijskih organa države u koju putuju, i koje daju nalog za uzimanje podataka od putnika kroz obavezan unos istih u rezervaciju. Agencija je dužna da obavesti korisnika usluge o svim obavezama isključivo vezanih za avionsku kartu u šta spadaju infomacije o prtljagu, i neophodne procedure na aerodromu i u avionu.

 

6.PRAVA I OBAVEZE KORISNIKA

Korisnik usluga avio prevoza je u obavezi da dostavi tačne i kompletne podatke i dokumenta vezana za zemlju i destinaciju u koju putuje. Korisnik je u obavezi da obezbedi polise putnog osiguranja prema potrebama zemlje i destinacije u koju putuje. Korisnik je u obavezi da poštuje rokove i obaveštenja koje mu dostavlja agencija. Korisnik je duzan da se upozna sa svim detaljima predstavljenim na avionskoj karti, kao i sa opstim uslovima putovanja Avio kompanije. Korisnik ima pravo da izrazi specijalne želje i potrebe vezane za usluge na aerodromima i u avionu (Invalidska kolica, tip obroka, mesto u avionu i slično).

 

7.PRTLJAG

Dozvoljeni prtljag se razlikuje u zavisnosti od Avio kompanije, i  uvek je označen na svakoj karti.

Kabinski prtljag (mala kabinska torba) je prtljag koji korisnici unose sa sobom u putničku kabinu aviona a dimenzija prtljaga određena je od strane Avio kompanije. Veliki kabinski prtljag (velika kabinska torba) je prtljag koji korisnici unose sa sobom u putničku kabinu aviona a dimenzija prtljaga određena je od strane Avio kompanije. Čekiran prtljag (predati prtljag) je prtljag koji korisnici predaju na terminalu avio kompanije a u zavisnosti od destinacije i Avio kompanije, isti može biti definisan  po kilogramu ili po komadu.

U zavisnosti od tipa prtljaga i Avio kompanije, određeni tip prtljaga može biti besplatan a može biti i naplaćen.

Korisnik je dužan da se kod Avio kompanije detaljno informiše o vrsti, načinu i naknadama za svoj planirani standardni ili nestandardni prtljag. Agencija STAR TRAVEL dužna je da obavesti korisnika o mogućnostima i načinu prevoza prtljaga. Pojedine Avio kompanije naplacuju određeni tip prtljaga naknadno mimo cene avionske karte.

 

8.PROMENA AVIO KARTE

Promena avionske karte se moze izvršiti pre započinjanja putovanja uz određene naknade koje odredjuje Avio kompanija, osim u izuzetnim slučajevima promocija i specijalnih tarifa, kao i grupnih tarifa kod kojih to nije moguce. Avionska karta se takođe može promeniti i nakon započinjanja putovanja tj. može se izvršiti promena povratnog leta, pre navedenog leta. Promenom pre navedenog leta, se smatraju sve promene izvršene najmanje jedan dan pre navedenog leta na avionskoj karti. Promene nakon započinjanja putovanja, ili posle navedenog leta na avionskoj karti, ili u slucaju ne pojavljivanja na letu, nisu dozvoljene osim u pojedinim slučajevima kada avio kompanija to dozvoli a zavisno od cene i klase prevoza. Sve promene na avionskoj karti se naplaćuju po uslovima i tarifama Avio kompanije, a u skladu sa Opštim uslovima Avio kompanije.

 

9.OTKAZIVANJE I NAKNADNE PROMENE OD STRANE KORISNIKA

Mogućnost promene ili otkazivanja avio karte zavisi od uslova poslovanja koje propisuju pojedinačne Avio kompanije. U slučaju promene ili otkazivanja avio karte, troškove (koji su propisani u uslovima poslovanja Avio kompanija) snosi isključivo korisnik. U slučaju kada pružalac usluge (Avio kompanija) odobrava korisniku mogućnost za otkazivanje ili promenu izabranog leta ili usluge, korisnik koji želi da izvrši bilo kakvu promenu ili otkazivanje rezervacije dužan je istu izvrši ličnim prisustvom u agenciji.

Sve izvršene promene, ili dodatne usluge agencija STAR TRAVEL izvršiće po posebno propisanoj naknadi na račun korisnika, dodatno na iznos cene promene ili dodatne usluge a u skladu sa važećim cenovnikom agencije. Otkazivanje avionske karte se vrsi isključivo na zahtev korisnika. Agencija STAR TRAVEL zadržava pravo potraživanja naknade i troškova od strane korisnika u slučaju nepravilnosti i nepoštovanja rokova od strane korisnika a koji dovedu do troškova agencije. Refundacija (povracaj novca) vrši se po Opštim uslovima Avio kompanije, sa ili bez naknade troškova a u zavisnosti od razloga otkaza.

 

10.POVRAĆAJ NOVCA

Rok zа povrаćаj novca po otkazivanju usluge zаvisi od vrste usluge. U slučaju otkazivanja ili promene koja se odnosi na avio karte, povraćaj novca će biti izvršen na način i u skladu sa Opštim uslovima Avio kompanije.

Sve neophodne radnje i procedure u postupku povraćaja novca od strane pružaoca usluga (Avio kompanije) korisnik usluga dužan je da reši samostalno i u međusobnoj komunikaciji sa pružaocem usluga (Avio kompanijom).

Povraćaj novca koji se odnosi na naknadu za uslugu asistencije u postupku rezervacije i štampanja avio karata kao i na ostale naknadne usluge izvršene od strane agencije STAR TRAVEL, nije moguć.

 

11. ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI

Informаcije i podatke o ponuđenim uslugаmа i proizvodimа daje svaki pružalac usluge pojedinačno. Agencija STAR TRAVEL čini sve što je u njenoj moći kako bi putniku pružila što tačnije i detaljnije informacije vezane za Avio kompaniju i avio kartu kao i o ostalim bitnim elementima putovanja. 

Agencija STAR TRAVEL  tаkođe, nije i ne može biti odgovorna zа nedostupnost usluge ili proizvodа nа dаn rezervаcije ili za ispunjenje ugovorа sа pružaocem te usluge – Avio kompanije. 

Ni u kom slučаju, agencija STAR TRAVEL nije odgovorna zа dejstva, greške, propuste, garancije, prekršaje ili odbijanja određenog pružaoca usluge ili za povredu, smrt, uništenje imovine ili druge gubitke ili naknade štete, novčane kompenzacije i troškove koji mogu nаstаti u odnosu korisnika usluga i pružaoca usluga (Avio kompanije).

Agencija STAR TRAVEL ne snosi nikakvu odgovornost i neće nadoknaditi štetu koja je nastala zbog kašnjenja, otkazivanja, prebukiranja, štrajka, više sile ili iz drugog razloga koji nije u njenoj direktnoj kontroli. Osim togа, nema nikakvu obavezu davanja kompenzacije zbog pojave bilo kog dodatnog troška, propusta, kašnjenja, promene rute ili u vezi sa delovanjem bilo kog držаvnog orgаnа.

Agencija STAR TRAVEL, kada je reč o web sajtovima Avio kompanija nije odgovorna za njihovu dostupnost, politiku zaštite ličnih podataka, za sadržaj tih stranica i njihovu celovitost, kao i za bilo koju štetu koja proizađe njihovim korišćenjem, budući dа korisnik usluga tim sajtovima pristupa nа sopstvenu odgovornost.

AIR SERBIA AVIO KOMPANIJA

AIR SERBIA - Avio-kompanije povezuju daleka mesta na planeti čineći da nam porodice, prijatelji ili poslovni partneri budu bliži. Priča počinje 17. juna 1927. godine, u palati Jadransko-podunavske banke u Beogradu kada je osnovan „Aeroput“, prvo akcionarsko preduzeće za civilni vazdušni saobraćaj.

U trenutku osnivanja bio je deseta kompanija u Evropi i dvadesetprva u svetu. Od 1947. godine, kompanija nastavlja svoje postojanje pod imenom JAT, (jugoslovenski aero transport), zatim kao Jat Airways, a danas kao Air Serbia, i prema zvaničnim podacima, osma je najstarija avio-kompanija na svetu koja još uvek posluje.

Posle svega nekoliko godina od osnivanja kompanije „Aeroput“ avioni kreću na sve četiri strane sveta: na sever do Budimpešte, Brna i Praga, na zapad do Venecije i Milana, na jug do Tirane, na istok do Bukurešta i Sofije. Međutim, najbolje godine ove kompanije bile su, nažalost, i početak njenog kraja zbog početka Drugog svetskog rata. Ipak, kraj Aeroputa označio je i jedan nov početak, eru Jugoslovenskog aero transporta, osnovanog 01. aprila 1947. godine.

Na vrhuncu svog uspeha, Jugoslovenski aero transport bio je sinonim za moć i glamur. Flota novih aviona Boing 737 prevozila je više od pet miliona putnika godišnje ka destinacijama na pet kontinenata. Stjuardese JAT-a nosile su uniforme koje su u Parizu pobeđivale kao najelegantnije, a obroke koji su služeni iznad oblaka spremali su kuvari iz najboljih restorana.

Nakon 56 godina poslovanja, kompanija u decembru 2003. menja ime u Jat Airways i promoviše nov vizuelni identitet. Jat Airways je bio jedan od prvih avio-prevoznika koji je 2005. godine dobio IATA sertifikat o bezbednosti.

Godine 2013. iz pepela jedne slavne priče sa ne tako slavnim krajem, rođena je Air Serbia, nov ponos srpskog neba, sa novim imenom, novim izgledom, savremenim avionima i prvoklasnom uslugom. Air Serbia  leti do ukupno 40 destinacije u Evropi, na Mediteranu, Bliskom istoku i u Severnoj Americi, kako u putničkom, tako i u teretnom saobraćaju.

Prioritet Air Serbia je pružanje usluge izuzetnog kvaliteta za putnike. Cilj je da se korisnicima usluga  kompanije pruži maksimalna udobnost tokom putovanja, bez obzira na klasu kojom lete.

Danas kompanija sa izuzetnom prošlošću nastavlja ubrzani razvoj i ostvaruje sve bolje pozicije u sektoru komercijalnog vazduhoplovstva. Sa redovnim letovima ka sve većem broju destinacija, rastućom flotom savremenih aviona, globalnom mrežom partnera i stalnim porastom putnika i prihoda, Air Serbia svakodnevno dokazuje da je zaslužan naslednik JAT-ove ponosne tradicije. Tome svakako doprinosi pokretanje direktnih letova za Njujork u junu 2016. godine, čime je Air Serbia postala jedina avio-kompanija u jugoistočnoj Evropi koja nudi transatlantske letove za SAD.