Avio karte NIŠ - DORTMUND

AVIO KARTE

Aerodorm Dortmund je medjunarodni aerodorm koji se nalazi 10 km istočno od Dortmunda i najčešće ga koriste low cost i čarter avio kompanije. Udaljen je oko 80km od Dizeldorfa.

Od aerodroma do glavne železničke stanice u Dortmundu može se stići autobuskim prevozom Airport Express koji saobraća do glavne železničke stanice u Dortmundu, a vožnja traje oko 25minuta u zavisnosti od gužve.
Cena karte u jednom pravcu iznosi 8,5eur za odraslu osobu, za decu od 6 do 14 godina cena je 2eur, a deca mladja od 6 godina putuju beplatno.

Od glavne železničke stanice u Dortmundu vozom se može stići do velikog broja destinacija u Nemačkoj.
Do Dortmunda, iz Beograda i Niša leti nisko-budžetna avio kompanija Wizz air.

CENE AVIO KARATA
DESTINACIJA
AVIO KOMPANIJA
FREKVENCIJA POLAZAKA
CENA KARTE
LETOVI SA AERODROMA - NIŠ, Konstantin Veliki
Memmingen
WIZZ AIR
Ponedeljak, Petak
od 10,65€
Dortmund
WIZZ AIR
Utorak, Subota
od 15,98€
Bazel
WIZZ AIR
Utorak, Subota
od 15,98€
Dizeldorf
RYANAIR
Četvrtak
od 9,99€
Berlin
RYANAIR
Četvrtak, Nedelja
od 9,99€
Bratislava
RYANAIR
Ponedeljak, Petak
od 9,99€
Milano Bergamo
RYANAIR
Utorak, Subota
od 9,99€
Stokholm Skavsta
RYANAIR
Utorak, Subota
od 14,99€
Beč
WIZZ AIR
Utorak, Četvrtak, Subota
od 19,99€
Cirih
SWISS AIR
Sreda, Petak, Nedelja
od 80 CHF
* Za rezervacije i informacije o destinacijama avio kompanije AIR SERBIA, možete nas kontaktirati na telefon 018/246-100
Navedene cene u tabeli predstavljaju minimalni iznos karte za neki određeni termin i za kupovinu u određenom trenutku.


LETOVI SA OSTALIH AERODROMA
SKOPLJE
SOFIJA
BELGIUM
BELGIUM


DENMARK
BULGARIA


FRANCE
CYPRUS


HUNGARY
DENMARK


MALTA
FRANCE


ITALY
GERMANY


SLOVAKIA
GREECE


NETHERLANDS
HUNGARY


NORWAY
ISRAEL


GERMANY
UNITED ARAB EMIRATES


SPAIN
MALTA


SWEDEN
NETHERLANDS


UNITED KINGDOM
PORTUGAL


BEOGRAD
SLOVAKIA
CYPRUS


SPAIN
FRANCE


SWITZERLAND
SWEDEN


ITALY
MALTA


UNITED KINGDOM
NETHERLANDS


ZA SVE INFORMACIJE I REZERVACIJE MOŽETE NAS KONTAKTIRATI
GERMANY

+381.18.246.100     +381.18.522.112     +381.69.76.23.13
UNITED KINGDOM
aviokarte@startravelnis.rs


CENE AVIO KARATA

AERODROM DESTINACIJA AVIO KOMPANIJA FREKVENCIJA POLAZAKA CENA KARTE
NIŠ, Konstantin Veliki Memmingen WIZZ AIR Utorak, Subota od 10,65€
Dortmund WIZZ AIR Ponedeljak, Petak od 15,98€
Eindhoven WIZZ AIR Ponedeljak, Petak UGAŠENA LINIJA
Malme WIZZ AIR Ponedeljak, Petak od 15,98€
Bazel WIZZ AIR Utorak, Četvrtak, Subota od 15,98€
Dizeldorf RYANAIR Četvrtak, Nedelja od 9,99€
Berlin RYANAIR Četvrtak, Nedelja od 9,99€
Bratislava RYANAIR Ponedeljak, Petak od 9,99€
Milano Bergamo RYANAIR Utorak, Subota od 9,99€
Stokholm Skavsta RYANAIR Četvrtak, Nedelja od 14,99€
Beč WIZZ AIR Utorak, Četvrtak, Subota USKORO!!! - Letovi od 17.11.2018
Cirih SWISS AIR Sreda, Petak, Nedelja  
* Za rezervacije i informacije o destinacijama avio kompanije AIR SERBIA, možete nas kontaktirati na telefon 018/246-100
Navedene cene u tabeli predstavljaju minimalni iznos karte za neki određeni termin i za kupovinu u određenom trenutku.

OPŠTE NAPOMENE

 ASISTENCIJA U POSTUPKU REZERVACIJE I ŠTAMPANJA AVIO KARATA

1.USLOVI KORIŠĆENJA

Turistička agencija i menjačnica STAR TRAVEL bavi se prodajom turističkih aranžmana i ostalih turističkih usluga među kojima je i usluga asistencije u postupku rezervacije i štampanja avio karata. Uloga agencije STAR TRAVEL u asistenciji i postupku rezervacije i štampanja avio karata jeste pružanje tehničke i operativne pomoći korisniku usluga u kupovini avio karata od pružaoca usluga (Avio kompanije). Odgovornost agencije ograničena je samo na izvršenje asistentske usluge.

Ovi opšti uslovi agencije STAR TRAVEL odnose se samo na usluge asistencije u procesu kupovine i štampanja avio karata za račun i na ime korisnika usluga. Za ispunjenje ugovornog odnosa između pruđaoca usluga i korisnika usluga, odgovornost snosi jedino pružalac usluga (Avio kompanija). 

Agencija STAR TRAVEL ima posredničku ulogu u rezervaciji i izdavanju avio karata velikih Avio kompanija, dok kod manjih low-cost kompanija pruža uslugu asistencije i štampanja avio karata.  

 

2.AVIONSKA KARTA, REZERVACIJA I PODIZANJE KARTE

Avionska karta se smatra ugovorom između avio kompanije i korisnika usluga, i odnosi se na prevoz putnika i prtljaga.

Kupovina avionske karte se moze obaviti isključivo lično u agencji STAR TRAVEL  i to gotovinskom uplatom, platnim karticama, ili plaćanjem preko racuna za pravna lica nalogom za prenos ili e-bankingom.

Podizanje avionske karte se moze obaviti licno u agenciji STAR TRAVEL Ili se moze poslati e-mailom korisniku na zahtev. Avionske karte ne sadrze ni pecat ni potpis.

Korisnik usluge, dužan je da agenciji dostavi odgovarajući kontakt telefon, broj mobilnog telefona, i elektronsku (e-mail) adresu u cilju blagovremene komunikacije i dostavljanja bitnih obaveštenja. Agencija STAR TRAVEL ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju da korisnik usluge nije dostavio ispravne podatke za kontakt.

 

3.POTVRDA REZERVACIJE I SLANJE PUTNIH DOKUMENATA

Nakon izvršene asistencije u postupku rezervacije avio karte u agenciji, korisnik je dužan da odmah proveri tačnost navedenih podataka i da uputi na eventualno nastale greške. U slučaju naknadnih prijava grešaka u rezervaciji i na avio karti, agencija STAR TRAVEL ne može garantovati ispravljanje istih bez dodatnih troškova. Napominjemo da zakasnelo prijavljivanje grešaka ili nemogućnost njihove korekcije, ni u kom slučaju ne obezbeđuje pravo na odustajanje od rezervacije. Korisnik dobija avio kartu kao e-ticket (elektronska karta) putem e-maila, ili lično u agenciji. Agencija STAR TRAVEL ne snosi odgovornost za karte i putna dokumenta koja se izgube po njihovom slanju poštom.

 

4.NAKNADE AGENCIJE

Naknada za usluge asistencije u postupku rezervacije i štampanja avio karata koju agencija STAR TRAVEL naplaćuje nije uračunata u cenu same avio karte i usluge već se dodatno zaračunava a u skladu sa važećim cenovnikom agencije. Sve transakcije se obavljaju isključivo u dinarima (RSD), a po važećim kursevima stranih valuta.

Agencija STAR TRAVEL ne snosi nikakvu odgovornost za promene cena pružaoca usluga (Avio kompanija). Ukoliko pružaoci usluga nametnu dodatne troškove u slučaju otkazivanja putovanja ili drugih usluga agencija STAR TRAVEL  nije i ne može biti odgovorna. Sve nastale troškove snosi isključivo korisnik usluge.

 

5.PRAVA I OBAVEZE AGENCIJE

Agencija STAR TRAVEL  je u obavezi  da posluje po uslovima avio kompanija koji su propisani u skladu sa zakonima zemalja u kojima posluju, kao i medjunarodnim konvencijama o avio saobracaju. Agencija ima pravo da traži određene lične podatke o korisniku kao što su broj pasoša, datum rođenja, datum isteka pasoša, podatke o vizi i podatke o mestu boravka, a u zavisnosti od zahteva policijskih organa države u koju putuju, i koje daju nalog za uzimanje podataka od putnika kroz obavezan unos istih u rezervaciju. Agencija je dužna da obavesti korisnika usluge o svim obavezama isključivo vezanih za avionsku kartu u šta spadaju infomacije o prtljagu, i neophodne procedure na aerodromu i u avionu.

 

6.PRAVA I OBAVEZE KORISNIKA

Korisnik usluga avio prevoza je u obavezi da dostavi tačne i kompletne podatke i dokumenta vezana za zemlju i destinaciju u koju putuje. Korisnik je u obavezi da obezbedi polise putnog osiguranja prema potrebama zemlje i destinacije u koju putuje. Korisnik je u obavezi da poštuje rokove i obaveštenja koje mu dostavlja agencija. Korisnik je duzan da se upozna sa svim detaljima predstavljenim na avionskoj karti, kao i sa opstim uslovima putovanja Avio kompanije. Korisnik ima pravo da izrazi specijalne želje i potrebe vezane za usluge na aerodromima i u avionu (Invalidska kolica, tip obroka, mesto u avionu i slično).

 

7.PRTLJAG

Dozvoljeni prtljag se razlikuje u zavisnosti od Avio kompanije, i  uvek je označen na svakoj karti.

Kabinski prtljag (mala kabinska torba) je prtljag koji korisnici unose sa sobom u putničku kabinu aviona a dimenzija prtljaga određena je od strane Avio kompanije. Veliki kabinski prtljag (velika kabinska torba) je prtljag koji korisnici unose sa sobom u putničku kabinu aviona a dimenzija prtljaga određena je od strane Avio kompanije. Čekiran prtljag (predati prtljag) je prtljag koji korisnici predaju na terminalu avio kompanije a u zavisnosti od destinacije i Avio kompanije, isti može biti definisan  po kilogramu ili po komadu.

U zavisnosti od tipa prtljaga i Avio kompanije, određeni tip prtljaga može biti besplatan a može biti i naplaćen.

Korisnik je dužan da se kod Avio kompanije detaljno informiše o vrsti, načinu i naknadama za svoj planirani standardni ili nestandardni prtljag. Agencija STAR TRAVEL dužna je da obavesti korisnika o mogućnostima i načinu prevoza prtljaga. Pojedine Avio kompanije naplacuju određeni tip prtljaga naknadno mimo cene avionske karte.

 

8.PROMENA AVIO KARTE

Promena avionske karte se moze izvršiti pre započinjanja putovanja uz određene naknade koje odredjuje Avio kompanija, osim u izuzetnim slučajevima promocija i specijalnih tarifa, kao i grupnih tarifa kod kojih to nije moguce. Avionska karta se takođe može promeniti i nakon započinjanja putovanja tj. može se izvršiti promena povratnog leta, pre navedenog leta. Promenom pre navedenog leta, se smatraju sve promene izvršene najmanje jedan dan pre navedenog leta na avionskoj karti. Promene nakon započinjanja putovanja, ili posle navedenog leta na avionskoj karti, ili u slucaju ne pojavljivanja na letu, nisu dozvoljene osim u pojedinim slučajevima kada avio kompanija to dozvoli a zavisno od cene i klase prevoza. Sve promene na avionskoj karti se naplaćuju po uslovima i tarifama Avio kompanije, a u skladu sa Opštim uslovima Avio kompanije.

 

9.OTKAZIVANJE I NAKNADNE PROMENE OD STRANE KORISNIKA

Mogućnost promene ili otkazivanja avio karte zavisi od uslova poslovanja koje propisuju pojedinačne Avio kompanije. U slučaju promene ili otkazivanja avio karte, troškove (koji su propisani u uslovima poslovanja Avio kompanija) snosi isključivo korisnik. U slučaju kada pružalac usluge (Avio kompanija) odobrava korisniku mogućnost za otkazivanje ili promenu izabranog leta ili usluge, korisnik koji želi da izvrši bilo kakvu promenu ili otkazivanje rezervacije dužan je istu izvrši ličnim prisustvom u agenciji.

Sve izvršene promene, ili dodatne usluge agencija STAR TRAVEL izvršiće po posebno propisanoj naknadi na račun korisnika, dodatno na iznos cene promene ili dodatne usluge a u skladu sa važećim cenovnikom agencije. Otkazivanje avionske karte se vrsi isključivo na zahtev korisnika. Agencija STAR TRAVEL zadržava pravo potraživanja naknade i troškova od strane korisnika u slučaju nepravilnosti i nepoštovanja rokova od strane korisnika a koji dovedu do troškova agencije. Refundacija (povracaj novca) vrši se po Opštim uslovima Avio kompanije, sa ili bez naknade troškova a u zavisnosti od razloga otkaza.

 

10.POVRAĆAJ NOVCA

Rok zа povrаćаj novca po otkazivanju usluge zаvisi od vrste usluge. U slučaju otkazivanja ili promene koja se odnosi na avio karte, povraćaj novca će biti izvršen na način i u skladu sa Opštim uslovima Avio kompanije.

Sve neophodne radnje i procedure u postupku povraćaja novca od strane pružaoca usluga (Avio kompanije) korisnik usluga dužan je da reši samostalno i u međusobnoj komunikaciji sa pružaocem usluga (Avio kompanijom).

Povraćaj novca koji se odnosi na naknadu za uslugu asistencije u postupku rezervacije i štampanja avio karata kao i na ostale naknadne usluge izvršene od strane agencije STAR TRAVEL, nije moguć.

 

11. ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI

Informаcije i podatke o ponuđenim uslugаmа i proizvodimа daje svaki pružalac usluge pojedinačno. Agencija STAR TRAVEL čini sve što je u njenoj moći kako bi putniku pružila što tačnije i detaljnije informacije vezane za Avio kompaniju i avio kartu kao i o ostalim bitnim elementima putovanja. 

Agencija STAR TRAVEL  tаkođe, nije i ne može biti odgovorna zа nedostupnost usluge ili proizvodа nа dаn rezervаcije ili za ispunjenje ugovorа sа pružaocem te usluge – Avio kompanije. 

Ni u kom slučаju, agencija STAR TRAVEL nije odgovorna zа dejstva, greške, propuste, garancije, prekršaje ili odbijanja određenog pružaoca usluge ili za povredu, smrt, uništenje imovine ili druge gubitke ili naknade štete, novčane kompenzacije i troškove koji mogu nаstаti u odnosu korisnika usluga i pružaoca usluga (Avio kompanije).

Agencija STAR TRAVEL ne snosi nikakvu odgovornost i neće nadoknaditi štetu koja je nastala zbog kašnjenja, otkazivanja, prebukiranja, štrajka, više sile ili iz drugog razloga koji nije u njenoj direktnoj kontroli. Osim togа, nema nikakvu obavezu davanja kompenzacije zbog pojave bilo kog dodatnog troška, propusta, kašnjenja, promene rute ili u vezi sa delovanjem bilo kog držаvnog orgаnа.

Agencija STAR TRAVEL, kada je reč o web sajtovima Avio kompanija nije odgovorna za njihovu dostupnost, politiku zaštite ličnih podataka, za sadržaj tih stranica i njihovu celovitost, kao i za bilo koju štetu koja proizađe njihovim korišćenjem, budući dа korisnik usluga tim sajtovima pristupa nа sopstvenu odgovornost.

WIZZ AIR AVIO KOMPANIJA

WIZZ AIR avio kompanija, osnovana je 2003. godine, a prvo poletanje obavljeno je maja 2004. godine. Razvoj kompanije omogućio je dostizanje preko 420 različitih maršuta sa 22 baze Wizz air-a kao što su Gdanjsk, Katovice, Varšava, Budimpešta, Sofija, Bukurešt, Kijev, Prag, Beograd, Skoplje, a odnedavno i Niš

Wizz air predstavlja najveću niskobudžetnu avio kompaniju u centralnoj i istočnoj Evropi. Cilj kompanije je ponuditi pristupačne letove uz maksimalan kvalitet usluge.

Wizz air je proglašena za najbolju niskotarifnu avio kompaniju u 2016 godini.

Flota kompanije sadrži avione tipa Airbus A320 i Airbus A321 seo, sa najboljom tehnologijom i vrhunskim održavanje omogućenim od strane Lufthansa Technik. Takođe, modernizacija flote koju sprovodi kompanija doprineće da već od 2019. godine u red letenja budu uvršteni najnoviji avioni tipa Airbus A321 NEO, koji će dodatno doprineti efikasnosti, bezbednosti i boljem kavlitetu usluga kompanije.

Profesionalno osoblje, kvalitetetna usluga i bezbednost na najvišem nivou izdvajaju kompaniju i omogućuju kvalitetnu i brzu uslugu krajnjim korisnicima.