Hotel Winslow Infinity 3*

Bansko hoteli

Lokacija: Apart Hotel Winslow Infinity and SPA 3* nalazi se u podnožju Pirin planine, 400 m od početne stanice gondole i 1,3 km od centra Banskog. Sastoji se od 3 zgrade koje su povezane lepo uređenim vrtom.

Smeštaj: Na raspolaganju su studiji, jednosobni i dvosobni apartmani. Sve smeštajne jedinice su opremljene modernom kuhinjom, kuhinjskim posuđem, frižiderom i trpezarijom.

  • Studio za 2 osobe (2): 46-52 m², francuski ležaj ili dva odvojena kreveta, namenjen smeštaju max 2 odrasle osobe;
  • Jednosobni apartman za 2-3 osobe (2+1): 52-65 m², spavaća soba sa francuskim ležajem ili dva odvojena kreveta i dnevni boravak sa sofom na razvlačenje, namenjen smeštaju max 2 odrasle osobe i jednog deteta ili 3 odrasle osobe;
  • Dvosobni apartman za 4-5 osoba (4+2): 80-100 m², dve odvojene spavaće sobe, svaka sa francuskim ležajem ili sa dva odvojena kreveta, dnevni boravak sa sofom na razvlačenje, namenjen smeštaju 4 odrasle osobe i jednog deteta ili 5 odraslih osoba;
  • Trosobni apartman za 6 osoba (6): satoji se od tri spavaće sobe, dnevnog boravka sa kuhinjom i trpezarijom, dva kupatila, namenjen smeštaju max 6 odraslih osoba;

Sadržaj hotela: recepcija, restoran, lobi bar, zatvoreni bazen, sauna, parno kupatilo, đakuzi, fitnes.

Besplatne usluge: korišćenje zatvorenog bazena, saune, parnog kupatila, đakuzija, fitnes, prevoz do gondole, internet u lobiju.

Ishrana: Doručak (mogućnost doplate za polupansion ili pun pansion).

Preuzmi PDF
CENOVNIK PREVOZA
BANSKO
CENOVNIK AUTOBUSKOG PREVOZA - POLAZAK AUTOBUSA IZ BEOGRADA JE DAN RANIJE U ODNOSU NA DATUM IZ TABELE
GRAD NOVI SAD (minimum 4 osobe) BEOGRAD NIŠ
Okvirno vreme i mesto polaska 19:00 h 21:00h 0:00h Parking kod hipermarketa DIS, Duvanište
Cena povratne karte 65 50 40
Cena karte u jednom pravcu 45 30 25
Povratak autobusa iz Banskog je poslednjeg dana boravka. Sakupljanje putnika je ispred hotela u unapred dogovoreno vreme

BOROVEC
CENOVNIK AUTOBUSKOG PREVOZA - POLAZAK AUTOBUSA IZ BEOGRADA JE DAN RANIJE U ODNOSU NA DATUM IZ TABELE
GRAD NOVI SAD (minimum 4 osobe) BEOGRAD NIŠ
Okvirno vreme i mesto polaska 19:00 h 21:00h 0:00h Parking kod hipermarketa DIS, Duvanište
Cena povratne karte 65 50 40
Cena karte u jednom pravcu 45 30 25
Povratak autobusa iz Boroveca je poslednjeg dana boravka. Sakupljanje putnika je ispred hotela u unapred dogovoreno vreme

PAMPOROVO
CENOVNIK AUTOBUSKOG PREVOZA - POLAZAK AUTOBUSA IZ BEOGRADA JE DAN RANIJE U ODNOSU NA DATUM IZ TABELE
GRAD NOVI SAD (minimum 4 osobe) BEOGRAD NIŠ
Okvirno vreme i mesto polaska 19:00 h 21:00h 0:00h Parking kod hipermarketa DIS, Duvanište
Cena povratne karte 90 75 65
Cena karte u jednom pravcu 70 55 45
Povratak autobusa iz Pamporova je poslednjeg dana boravka. Sakupljanje putnika je ispred hotela u unapred dogovoreno vreme


NAPOMENE ZA PREVOZ:

Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.

Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedistu. Prilikom rezervacije prevoza obavezno je naglasiti da se želi doplata za određeno sedište u autobusu. 

PROGRAM PUTOVANJA:

Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE CENOVNIKA u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.

Drugi dan - poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.

Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika). Dolazak u kasnim večernjim satima.

***U pojedinim smenama moguce je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

  • Smeštaj u hotelu/app po izboru
  • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge
  • Usluge predstavnika agencije (inopartnera) i organizaciju putovanja

 

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

  • Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi, obavezno plaćanje u agenciji (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse)
  • Ski pass
  • Prevoz
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje - za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik


LEGENDA:

BB - noćenje sa doručkom; HB - polupansion (doručak i večera: samoposluživanje); HB+ - polupansion (doručak i večera: samoposluživanje) sa uključenim pićem uz jedan ili više obroka; FB - pun pansion (doručak, ručak i večera - samoposluživanje); AI - all inclusive (sve uključeno); RO – najam; BT – smeštajna jedinica bez terase, T – smeštajna jedinica sa terasom;

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

Gotovinsko plaćanje - 40% prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre početka aranžmana.

Kreditne kartice : Visa, Dina, Master Card, Maestro.

Odloženo plaćanje čekovima građana (BEZ UVEĆANJA): 40% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. maja 2020. godine.

Preko računa uz profakturu izdatu od strane agencije.

Administrativnom zabranom (BEZ UVEĆANJA): 40% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. maja 2020. godine.

OPŠTE NAPOMENE:

  • U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
  • Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
  • Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
  • OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od  prema uslovima i tarifama osiguravajuće kuće.. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
  • U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
  • ORGANIZATOR PUTOVANJA zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
  • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a ORGANIZATOR PUTOVANJA ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
  • Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
  • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. ORGANIZATOR PUTOVANJA ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
  • Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
  • U smeni 21.12.- 28.12. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji.
  • U smeni 28.12. - 04.01. u nekim objektima obavezna je doplata za novogodišnju večeru. Raspitati se u agenciji.
  • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja - izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na "menu" - klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli  zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela),  za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni - posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.
  • Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. ORGANIATOR PUTOVANJA smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.


OTP 39/2020

U PRIPREMI...


NAPOMENA ZA SKI PAKETE:

Sve rezervacije za ski pakete moraju se izvršiti pismeno. Za ski pakete je neophodno prijaviti se ili poslati najavu i izvršiti uplatu, najkasnije 14 dana pre početka aranžmana. Prlikom rezervacije ski pass-a neophodno je da stranke u agenciji uplate depozit u iznosu od 400 din za karticu ski pass-a. Stranke mogu povratiti depozit u iznosu od 5 leva kada vrate karticu ski pass-a na automatu u glavnoj zgradi gondole nakon isteka ski pass-a.

Način plaćanja ski paketa: 30 % prilikom rezervacije, ostatak od 70 % najkasnije 14 dana pre početka korišćenja ski paketa. Ukoliko se kompletan ski paket ne uplati do krajnjeg roka, smatra se da je klijent odustao od istog.

U PRIPREMI...


NAPOMENA ZA SKI PAKETE:

Sve rezervacije za ski pakete moraju se izvršiti pismeno. Za ski pakete je neophodno prijaviti se ili poslati najavu i izvršiti uplatu, najkasnije 10 dana pre početka aranžmana.

Cene paketa uključuju najam kacige i ski depo-a u rentalu “Hunters”. Ostavljanje ličnih stvari (cipela, rančeva, telefona...) u ski depo-u nije dozvoljeno i “Hunters” ski rental nije odgovoran za čuvanje istih.

Preuzimanje opreme, ski pasova i sastanak sa instruktorima je prvog skijaškog dana u ski rentalu “Hunters” (na ulazu u hotel “Flora”) u periodu 09:00-09:30 h. Polaznici škole skijanja se dogovoraju sa instrukorima oko vremena i mesta sastanka za ostale dane.

Iznajmljena orpema mora biti vraćena poslednjeg dana korišćenja.

Ski paketi za ski i snowboard ne uključuju noćno skijanje

U PRIPREMI...


NAPOMENA ZA SKI PAKETE:

Sve rezervacije za ski pakete moraju se izvršiti pismeno. Za ski pakete je neophodno prijaviti se ili poslati najavu i izvršiti uplatu, najkasnije 14 dana pre početka aranžmana. Prlikom rezervacije ski pass-a neophodno je da stranke u agenciji uplate depozit u iznosu od 400 din za karticu ski pass-a. Stranke mogu povratiti depozit u iznosu od 5 leva kada vrate karticu ski pass-a na automatu u glavnoj zgradi gondole nakon isteka ski pass-a.

Način plaćanja ski paketa: 30 % prilikom rezervacije, ostatak od 70 % najkasnije 14 dana pre početka korišćenja ski paketa. Ukoliko se kompletan ski paket ne uplati do krajnjeg roka, smatra se da je klijent odustao od istog.