Hotel Buyuk Berk ***+

Sarimsakli hoteli

Hotel Buyuk Berk 3+* - U centru Sarimsaklija, na oko 20 metara od peščane plaže, okružen zelenilom. Za goste hotela ležaljke i suncobrani su besplatni. Hotel ima recepciju, sef na recepciji, restoran, tri bara, bazen sa mini aqua parkom za decu, salu za društvene igre, bilijar, fitness centar, saunu, mini klub sa igralištem za decu, internet café, tim za dnevne i večernje animacije…Sobe sadrže: klima uredjaj, telefonsku liniju, fen za kosu, mini bar,sef, TV i terasa (određeni broj soba ima francuski balkon). Sobe u hotelu su standardne dvokrevetne, trokrevetne ili četvorokrevetne (mogućnost dodavanja pomoćnog ležaja). Usluga u hotelu Buyuk Berk je polupansion ili all inclusive.

Preuzmi PDF

Hotel Buyuk Berk 3*+ - Cenovnik 2020

HOTEL TIP SMEŠTAJA MAX. BR. OSOBA USLUGA 09.06. 19.06. 19.06. 29.06. 29.06. 09.07. 09.07. 19.07. 19.07. 29.07. 29.07. 08.08. 08.08. 18.08. 18.08. 28.08. 28.08. 07.09. 07.09. 17.09. 17.09. 27.09.
Buyuk Berk 3* BROJ NOĆENJA


10 10 10 10 10 10 10 10
Standardna soba 2+2 PP


X X X X 409 369 309 259
Standardna soba 2+2 ALL


499 539 539 529 459 429 359 319
Cena u tabeli data je po osobi za 10 noćenja na bazi izabrane usluge.   
POPUSTI I DOPLATE: 1.dete 0-5,99 godina - besplatno; 1.dete 6-11,99 godina - popust 50%; 3.odrasla osoba - popust 30%; Doplata za 1/1 sobu iznosi 50%
Cena povratne autobuske karte iz Beograda za odrasle je 80 eura, a za decu do 12 godina 55 eura. Cena karte u jednom pravcu je 55 eura za odrasle i decu. 
Putnici koji ulaze u Nišu i Pirotu imaju umanjenje 10€ na cenu autobuske karte
DESTINACIJA MESTO POLASKA CENA POVRATNE KARTE CENA KARTE U JEDNOM SMERU
ODRASLI DECA DO 12 GODINA ODRASLI DECA DO 12 GODINA
SARIMSAKLI BEOGRAD 80 € 60 € 60 € 60 €
NIŠ, PIROT 70 € 60 € 60 € 60 €
REGIONALNE DOPLATE I TRANSFERI
Moguća je organizacija transfera do polazišta autobusa kolima, mini busom ili drugim autobusom (vrsta prevoznog sredstva zavisi od broja putnika za aktuelni polazak)
Subotica, Kikinda 20 €
Zrenjanin, Vršac, Sremska Mitrovica, Šabac, Bor, Kraljevo, Čačak, Valjevo 15 €
Novi Sad, Pančevo, Lazarevac, Kruševac, Kragujevac 10 €
Minimalni broj putnika za organizovanje transfera je dva.

PROGRAM PUTOVANJA ZA SOPSTVENI PREVOZ:

1. dan – Dolazak u Sarimsakli i smeštaj u izabrani hotel. Noćenje.  

2-10. dan -  Slobodni dani za individualne aktivnosti. Noćenje.

11. dan -  Napuštanje hotela. Kraj usluge.


PROGRAM PUTOVANJA ZA AUTOBUSKI PREVOZ:

1. dan – predstavlja dan ranije u odnosu na datum početka smene iz tabele. Okupljanje putnika koji koriste autobuski prevoz ili transfer (iz Beograda ili drugih gradova u Republici Srbiji) na utvrđenom mestu u prepodnevnim časovima (tačno mesto i vreme polaska autobusa biće potvrđeno 2 dana pre termina putovanja). Putovanje prema Turskoj preko Bugarske sa usputnim pauzama radi odmora i obavljanja graničnih formalnosti. Noćna vožnja.

2. dan -  Dolazak u Sarimsakli u prepodnevnim satima. Smeštaj u izabrani hotel. Noćenje.

3-11. dan – Boravak u hotelu i slobodni dani za individualne aktivnosti. Noćenje.

12. dan -  Napuštanje soba do 09h. Slobodno vreme do polaska autobusa. Polazak za Srbiju u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (za tačno vreme povratka informisati se kod predstavnika agencije, vreme povratka je usklađeno sa poštovanjem Zakona o bezbednosti saobraćaja i zavisi od vremena dolaska nove grupe).

13. dan -  Dolazak u mesto polaska autobusa u poslepodnevnim časovima. Kraj usluge.

ARANŽMAN NA SOPSTVENOM PREVOZU OBUHVATA:

- Smeštaj na bazi 10 noćenja sa izabranom hotelskom uslugom u izabranom objektu u sobama;

- Usluge predstavnika agencije organizatora putovanja ili ino-partnera tokom boravka;


ARANŽMAN NA SOPSTVENOM PREVOZU NE OBUHVATA:

- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje, osiguranje od otkaza putovanja.

Individualne troškove.


ARANŽMAN NA AUTOBUSKOM PREVOZU OBUHVATA:

- Prevoz turističkim autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio i video opremljenost, klima) na relaciji Beograd – Sarimsakli – Beograd.

- Trajekt.

- Smeštaj na bazi 10 noćenja sa izabranom hotelskom uslugom u izabranom objektu u sobama 

- Usluge predstavnika agencije organizatora putovanja ili ino-partnera tokom boravka;

- Troškove organizacije i vođstva puta.


ARANŽMAN NA AUTOBUSKOM PREVOZU NE OBUHVATA:

- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje, osiguranje od otkaza putovanja.

- Individualne troškove.


AUTOBUSKI PREVOZ I TRANSFERI:

Za putnike koji koriste samo autobuski prevoz cena povratne autobuske karte iz Beograda za odrasle je 80 eura, za decu do 12 godina je 55 eura. Cena karte u jednom pravcu je 55 eura za odrasle i decu.

Moguća je organizacija transfera do polazišta autobusa kolima, mini busom ili drugim autobusom (vrsta prevoznog sredstva zavisi od broja putnika za aktuelni polazak), i to prema sledećem cenovniku:

- Subotica, Kikinda – doplata 20 eur;

- Zrenjanin, Vršac, Sremska Mitrovica, Šabac, Bor, Kraljevo, Čačak, Valjevo – doplata15 eur;

- Novi Sad, Pančevo, Lazarevac, Kruševac, Kragujevac – doplata 10 eur. 

- Putnici koji ulaze u Nišu i Pirotu imaju umanjenje 10 eur na cenu autobuske karte.

Minimalni broj putnika za organizovanje transfera je dva.


USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši isključivo u dinarima po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate. Rezervacija se smatra validnom nakon uplate avansa od 30% od ukupne cene aranžmana. Prilikom rezervacije, putnik je u obavezi da odabere način plaćanja. Započeti način plaćanja ne može se kasnije menjati.

Način plaćanja:

- 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre datuma polaska na put

- 30% prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama, a najkasnije do 15.12.2020. godine.

- 30% prilikom rezervacije, a ostatak putem administrativne zabrane u jednakim iznosima, a najkasnije do 15.12.2020. godine. (formular administrativne zabrane putnik dobija u agencije prilikom rezervacije)

- Platnim karticama: DINA, MASTER, MAESTRO, VISA

U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga ili monetarnom tržištu ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo na korekciju cena na neplaćeni deo aranžmana. Za uplaćeni deo aranžmana cena ostaje nepromenjena.

NAPOMENE:

Putne isprave:

Putnici državljani Republike Srbije mogu putovati isključivo sa novim, biometrijskim pasošima. Putnik u potpunosti odgovara za validnost svoje putne isprave. Napominjemo da je za putovanje u zemlje šengena (EU) potrebno da putna isprava važi najmanje 3 meseca od datuma povratka sa putovanja, dok je za ostale zemlje (Turska, Egipat i sl.) potrebno da važi još najmanje 6 meseci od datuma povratka. Putnici koji putuju sa pasošima drugih država u obavezi su da se samostalno upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i obave sve potrebne aktivnosti vezane za viziranje sopstvenih pasoša, ukoliko je to potrebno. U slučaju da putnici ne dobiju vizu za boravak u izabranoj zemlji, agencija ne snosi nikakvu odgovornost i takav otkaz se smatra otkazom od strane putnika, uz primenu skale otkaza utvrđene Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja. Svi putnici su obavezni da poštuju važeće  zakonske i carinske propise za iznošenje dinara i deviza iz zemlje. 

Smeštaj:

Početak korišćenja apartmana / studia je od 14:00 časova na dan dolaska  a napuštanje apartmana / studia je poslednjeg dana boravka u 09:00 časova. Higijenu u apartmanima / studijima gosti sami održavaju. Eventualne neispravnosti i nedostatke u smeštajnim jedinicama putnik je dužan da odmah prijavi predstavniku agencije. Svaku načinjenu štetu putnik je u obavezi da nadoknadi vlasniku objekta pre napuštanja smeštaja. Prilikom ulaska u smeštajnu jedinicu putnik je dužan da prekontroliše inventar i svaki nedostatak prijavi predstavniku ili vlasniku objekta. Svako oštećenje, koje je postojalo u apartmanu prilikom ulaska, a nije prijavljeno predstavniku, tretiraće se kao šteta koju su pričinili putnici koji trenutno borave unutra. Putnici su dužni da poštuju kućni red objekta u kom su smešteni, u suprotnom vlasnik objekta ima pravo da ih iz istog udalji, a agencija ne snosi nikakvu odgovornost, niti obavezu, niti je dužna da vrati novac putnicima. Dimenzije ležaja u Grčkoj se razlikuju od naših standarda. Grčki standard za normalan ležaj je 75-90cm širine sa 180-200cm dužine, a za francuski ležaj 120-150cm širine i 180-200cm dužine. Pomoćni ležaj u svim objektima u Grčkoj je na sklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, manjih dimenzija. Pojedini objekti u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u odredjenim periodima dana, a u odnosu na kapacitet objekta.

Prevoz:

Putnici su u obavezi da 2 dana pre putovanja provere tačno mesto sastanka i vreme polaska. Putnici, koji koriste autobuski prevoz, dužni su da poštuju ograničenje za prtljag koje iznosi 1 kofer do 25 kg po punoplatežnom putniku i 1 ručni prtljag koji ide u kabinu autobusa. Putnici su dužni da prihvate dodeljeno mesto u autobusu. U slučaju posebnih zahteva za određenim sedištima u autobusu, putnici mogu izvršiti doplatu od 15 eura po sedištu prilikom rezervacije svog aranžmana ukoliko je u trenutku prijave željeno sedište slobodno. Doplatu za željeno sedište ne može uplatiti samo jedan putnik sa Ugovora o putovanju. Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene cene prevoza promeni cenu putovanja, kao i da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika i drugih objektivnih okolnosti otkaže putovanje ili ga realizuje u saradnji sa drugom agencijom o čemu je dužan obavestiti putnika najkasnije 5 dana pre predviđenog početka putovanja. Minimum za realizaciju putovanja po polasku: (autobus) je 40 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska.

Obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacije:

Putnik je dužan da organizatora, lokalnog predstavnika organizatora ili lokalnu agenciju na koju je organizator uputio potrošača za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima izvršenih usluga, najkasnije u roku od 30 dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju usmeno na mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Organizator je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

Ostale napomene:

Organizator zadržava pravo da putem LAST MINUTE ponude proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.

Za sve informacije date usmenim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencija. Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predvidjenog za obilazak...)

Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja

Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja i navedene napomene (koje su sastavni deo ovog programa). Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Organizatora putovanja usklađeni sa Yuta standardom i Zakonom o turizmu.

OTP 147/2020