Sadržaji objekta:

Bazen
Klima
Televizor
Internet
Roštilj
Parking
Lift
Dozvoljeni ljubimci
Terasa
Sef
Wellness & Spa
Recepcija

Vila Katerina Garden se nalazi na odličnoj lokaciji, u mirnijem, centralnom delu Leptokarije, na oko 70 metara od plaže i oko 100 od centra, prekoputa hotela Dafni Plus. Ono što je izdvaja od drugih vila je veliko dvorište sa letnjikovcem (NE POSTOJI ROŠTILJ U DVORIŠTU, SLIKA ISTOG JE IZ PERIODA KADA JE POSTOJAO) kao i komforni studiji sa dve terase u kojima je kuhinja odvojena vratima od prostorije u kojoj su ležajevi. Takođe, blizina marketa, restorana, kafića, girosa, prodavnica i svih sadržaja, a opet mirno okruženje, čine ovu vilu popularnom na našem tržištu godinama unazad.

Vila raspolaže komfornim dvokrevetnim, trokrevetnim i četvorokrevetnim studijima koji se nalaze u prizemlju, svaki ima dve terase (jedna gleda na dvorište, a druga na mirnu ulicu) i kuhinju koja je vratima odvojena od prostorije u kojoj su ležajevi.

Svaki studio poseduje osnovno opremljenu čajnu kuhinju (osnovno posuđe, frižider, rešo, osnovni pribor za jelo), kupatilo, terasu/trem sa garniturom za sedenje, TV i klima uređaj čije se korišćenje doplaćuje na licu mesta (5 evra dnevno – cena je podložna promeni). U objektu je na raspolaganju i besplatan Wi Fi internet čija se brzina protoka ne može garantovati. Smeštajne jedinice nemaju peškire (isti su korišćeni samo za potrebe fotografisanja), a promena posteljine se vrši na polovini boravka. Gosti sami održavaju higijenu u smeštaju. Vila nema sopstveni parking.

(NE POSTOJI ROŠTILJ U DVORIŠTU, SLIKA ISTOG JE IZ PERIODA KADA JE POSTOJAO)

*Jedno dete do 7 godina može boraviti u zajedničkom ležaju*

Tip smeštaja:

1/2 studio – u jednoj prostoriji čajna kuhinja, u drugoj jedan bračni ili dva obična ležaja.
1/3 studio – u jednoj prostoriji čajna kuhinja, u drugoj jedan bračni i jedan običan ležaj ili tri obična ležaja
1/4 studio – u jednoj prostoriji čajna kuhinja, u drugoj jedan bračni i dva obična ležaja

*Korišćenje klima uređaja se doplaćuje 5 evra dnevno (cena je podložna promeni)
*Wi Fi Internet gratis (usluga interneta u objektu se aktivira 01.06.)
*GPS koordinate: 40.05966742301813, 22.567455371599113

  • NA

PROGRAM PUTOVANJA:

1. dan – Polazak je dan ranije u odnosu na datum početka smene iz tabele. Okupljanje putnika koji koriste autobuski prevoz ili transfer (iz Beograda ili drugih gradova u Republici Srbiji) na utvrđenom mestu u popodnevnim časovima (tačno mesto i vreme polaska autobusa biće potvrđeno 2 dana pre termina putovanja). Putovanje prema Grčkoj preko Severne Makedonije sa usputnim pauzama radi odmora i obavljanja graničnih formalnosti. Noćna vožnja.

2. dan – Dolazak na ugovorenu destinaciju u prepodnevnim satima. Smeštaj u izabrani objekat (ulaz u studije/apartmane najranije od 15:00h). Noćenje.

3.-11. dan – Slobodni dani za individualne aktivnosti. Noćenje.

12. dan – Napuštanje studija/apartmana u 09:00h. Slobodno vreme do polaska autobusa za putnike koji koriste autobuski prevoz. Polazak za Srbiju u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (za tačno vreme povratka informisati se kod predstavnika agencije).

13. dan – Dolazak u mesto polaska autobusa u jutarnjim satima. Kraj usluge.

ARANŽMAN OBUHVATA:

– Prevoz autobusom turističke klase (visokopodni ili dabldeker – klima, audio i video oprema) na ugovorenoj destinaciji sa pratiocem grupe, ukoliko putnik koristi autobuski prevoz.

– Smeštaj na bazi 10 noćenja sa izabranom uslugom u izabranom objektu i smeštajnoj jedinici (studijima/apartmanima).

– Usluge predstavnika agencije ili inopartnera na destinaciji tokom boravka.

– Troškove organizacije i vođstva puta (za putnike na autobuskom prevozu).

ARANŽMAN NE OBUHVATA:

– Boravišnu taksu u Grčkoj – u hotelima i privatnom smeštaju predviđeno je naplaćivanje boravišnih taksi. Takse u studijima /apartmanima u trenutku objavljivanja Programa putovanja iznose 0,50 eura dnevno po studiju / apartmanu. Takse su podložne promenama i plaćaju se na licu mesta (na dan dolaska).

– Međunarodno putno zdravstveno osiguranje (preporuka agencije je da svaki putnik ima obezbeđen ovaj vid osiguranja).

– Osiguranje od otkaza aranžmana.

– Troškove fakultativnih izleta.

– Individualne troškove.

– Održavanje higijene smeštajnih jedinica tokom boravka kao i sredstva za higijenu (važi samo za privatni smeštaj).

USLOVI BORAVKA ZA DECU:

– Dete do 7 godina u zajedničkom ležaju, u pratnji minimum dve punoplatežne osobe plaća samo prevoz po ceni iz tabele;

– Dvoje dece do 10 godina mogu da koriste jedan zajednički ležaj u pratnji minimum dve punoplatežne osobe i u tom slučaju drugo dete plaća sam o prevoz po ceni iz tabele.

USLOVI BORAVKA ZA OSOBE KOJE PUTUJU SAME:

– ukoliko koristi autobuski prevoz – plaća cenu paket aranžmana uvećanu za 70% i ima jedno mesto u autobusu
– ukoliko koristi sopstveni prevoz – plaća punu cenu najma željene smeštajne jedinice

POSEBNI USLOVI ZA VILU NEMO STUDIOS – POLIHRONO I SIMOTEL ERMIS 3* – HANIOTI:

– Dete do 12 godina koje ima sopstveni ležaj i koristi autobuski prevoz ima umanjenje od 15 eura na cenu paket aranžmana.

– Dete do 2 godine u zajedničkom ležaju – besplatno (plaća samo autobusku kartu ukoliko koristi prevoz).

UMANJENJA I DOPLATE:

– Doplata za polazak iz Novog Sada je 20 eura na cenu paket aranžmana, dok putnici koji ulaze u Nišu, Leskovcu i Vranju imaju umanjenje 10 eura na cenu paket aranžmana.

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši isključivo u dinarima po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate. Rezervacija se smatra validnom nakon uplate avansa od 30% od ukupne cene aranžmana. Prilikom rezervacije, putnik je u obavezi da odabere način plaćanja. Započeti način plaćanja ne može se kasnije menjati.

Način plaćanja:

– 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre datuma polaska na put

– 30% prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama, a najkasnije do 15.12.2020. godine.

– 30% prilikom rezervacije, a ostatak putem administrativne zabrane u jednakim iznosima, a najkasnije do 15.12.2020. godine. (formular administrativne zabrane putnik dobija u agencije prilikom rezervacije)

– Platnim karticama: DINA, MASTER, MAESTRO, VISA

U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga ili monetarnom tržištu ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo na korekciju cena na neplaćeni deo aranžmana. Za uplaćeni deo aranžmana cena ostaje nepromenjena.

NAPOMENE:

Putne isprave:

Putnici državljani Republike Srbije mogu putovati isključivo sa novim, biometrijskim pasošima. Putnik u potpunosti odgovara za validnost svoje putne isprave. Napominjemo da je za putovanje u zemlje šengena (EU) potrebno da putna isprava važi najmanje 3 meseca od datuma povratka sa putovanja, dok je za ostale zemlje (Turska, Egipat i sl.) potrebno da važi još najmanje 6 meseci od datuma povratka. Putnici koji putuju sa pasošima drugih država u obavezi su da se samostalno upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i obave sve potrebne aktivnosti vezane za viziranje sopstvenih pasoša, ukoliko je to potrebno. U slučaju da putnici ne dobiju vizu za boravak u izabranoj zemlji, agencija ne snosi nikakvu odgovornost i takav otkaz se smatra otkazom od strane putnika, uz primenu skale otkaza utvrđene Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja. Svi putnici su obavezni da poštuju važeće  zakonske i carinske propise za iznošenje dinara i deviza iz zemlje.

Smeštaj:

Početak korišćenja apartmana / studia je od 14:00 časova na dan dolaska  a napuštanje apartmana / studia je poslednjeg dana boravka u 09:00 časova. Higijenu u apartmanima / studijima gosti sami održavaju. Eventualne neispravnosti i nedostatke u smeštajnim jedinicama putnik je dužan da odmah prijavi predstavniku agencije. Svaku načinjenu štetu putnik je u obavezi da nadoknadi vlasniku objekta pre napuštanja smeštaja. Prilikom ulaska u smeštajnu jedinicu putnik je dužan da prekontroliše inventar i svaki nedostatak prijavi predstavniku ili vlasniku objekta. Svako oštećenje, koje je postojalo u apartmanu prilikom ulaska, a nije prijavljeno predstavniku, tretiraće se kao šteta koju su pričinili putnici koji trenutno borave unutra. Putnici su dužni da poštuju kućni red objekta u kom su smešteni, u suprotnom vlasnik objekta ima pravo da ih iz istog udalji, a agencija ne snosi nikakvu odgovornost, niti obavezu, niti je dužna da vrati novac putnicima. Dimenzije ležaja u Grčkoj se razlikuju od naših standarda. Grčki standard za normalan ležaj je 75-90cm širine sa 180-200cm dužine, a za francuski ležaj 120-150cm širine i 180-200cm dužine. Pomoćni ležaj u svim objektima u Grčkoj je na sklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, manjih dimenzija. Pojedini objekti u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u odredjenim periodima dana, a u odnosu na kapacitet objekta.

Prevoz:

Putnici su u obavezi da 2 dana pre putovanja provere tačno mesto sastanka i vreme polaska. Putnici, koji koriste autobuski prevoz, dužni su da poštuju ograničenje za prtljag koje iznosi 1 kofer do 25 kg po punoplatežnom putniku i 1 ručni prtljag koji ide u kabinu autobusa. Putnici su dužni da prihvate dodeljeno mesto u autobusu. U slučaju posebnih zahteva za određenim sedištima u autobusu, putnici mogu izvršiti doplatu od 15 eura po sedištu prilikom rezervacije svog aranžmana ukoliko je u trenutku prijave željeno sedište slobodno. Doplatu za željeno sedište ne može uplatiti samo jedan putnik sa Ugovora o putovanju. Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene cene prevoza promeni cenu putovanja, kao i da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika i drugih objektivnih okolnosti otkaže putovanje ili ga realizuje u saradnji sa drugom agencijom o čemu je dužan obavestiti putnika najkasnije 5 dana pre predviđenog početka putovanja. Minimum za realizaciju putovanja po polasku: (autobus) je 40 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska.

Obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacije:

Putnik je dužan da organizatora, lokalnog predstavnika organizatora ili lokalnu agenciju na koju je organizator uputio potrošača za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima izvršenih usluga, najkasnije u roku od 30 dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju usmeno na mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Organizator je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

Ostale napomene:

Organizator zadržava pravo da putem LAST MINUTE ponude proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.

Za sve informacije date usmenim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencija. Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predvidjenog za obilazak…)

Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja

Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja i navedene napomene (koje su sastavni deo ovog programa). Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Organizatora putovanja usklađeni sa Yuta standardom i Zakonom o turizmu.

OTP 147/2020

NAPOMENA: Svi podaci na web stranici su informativnog karaktera i postoji mogućnost različitih informacija od trenutno važećih. Zvanični su samo štampani programi putovanja sa cenovnikom, koji su sastavni deo ugovora o putovanju i dostupni su Vam u našoj agenciji. Molimo Vas da sve informacije na web stranici proverite direktno u agenciji putem telefona, e-mail-a ili lično. Hvala na razumevanju.

Rezerviši smeštaj