Vila Miltos

Parga

Vila Miltos nalazi se  u mirnom delu Parge, na oko 150m od centra I oko 350m od gradske plaže. Studiji za dve osobe sa ili bez pomoćnog ležaja (fotelja na razvlačenje za dete do 12 godina) u prizemlju, kuhinjski blok, televizor, klima uređaj, kupatilo, terasa, objekat ima WiFi konekciju. Sudiji poseduju  klasične singl i francuske ležajeve. Korišćenje klime doplaćuje se 7eur dnevno.


Preuzmi PDF

Vila Miltos - Parga - Cenovnik 2020

Cenovnik paket aranžmana na 10 noći

TIP SMEŠTAJA 26.06.
06.07.
06.07.
16.07.
16.07.
26.07.
26.07.
05.08.
05.08.
15.08.
15.08.
25.08.
25.08.
04.09.
04.09.
14.09.
14.09.
24.09.
1/2 STD 219 259 299 299 299 269 219 179 149
1/2+1 STD 209 239 279 279 279 249 189 169 129
PAKET ARANŽMAN PO OSOBI/AUTOBUSKI PREVOZ I SMEŠTAJ 10 NOĆENJA/NAJAM STUDIJA ILI APARTMANA
UMANJENJE ZA SOPSTVENI PREVOZ: 40 EUR
*Polazak autobusa je dan ranije u odnosu na datume iz tabele


Cenovnik najma smeštaja na 15 noći

TIP SMEŠTAJA 26.06.
11.07.
11.07.
26.07.
26.07.
10.08.
10.08.
25.08.
1/2 STD 680 760 790 750
1/2 + 1 STD  760 920 960 890
ARANŽMANI RAĐENI NA BAZI 15 NOĆI*. CENE PO SMEŠTAJNOJ JEDINICI ZA SOPSTVENI PREVOZ

PROGRAM PUTOVANJA:

1-2 dan -  Polazak iz Novog Sada sa parkinga ispred Lokomotive, iz Beograda sa benzinske stanice "Zmaj 2", iz Niša sa benzinske stanice "Đačko ostrvo ". Vožnja autobusom, autoputem Beograd-Niš (Košuta, Jagodina, Paraćin, Niš, Leskovac, Vranje), preko graničnog prelaza Preševo, graničnog prelaza Evzoni. Dolazak na destinaciju u prepodnevnim satima. Smeštaj u programom predviđene objekte. Usluga po programu. Noćenje.

3-12 dan -  Slobodni dani za individualna razgledanja, posete i odmor. Usluga po programu. Noćenje.

12-13  -  Napuštanje smeštajnih kapaciteta do 9:00h. Slobodno vreme do polaska autobusa. Polazak autobusa u popodnevnim časovima za Novi Sad. Putovanje preko graničnog prelaza Evzoni, graničnog prelaza Preševo, autoputem Niš-Beograd  (Vranje, Leskovac, Niš, Paraćin, Jagodina, Košuta). Dolazak u Novi Sad predviđen za rane prepodnevne sate. Kraj programa.

PROGRAM PUTOVANJA:


ARANŽMAN OBUHVATA:

- Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio, video opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja) na izabranoj relaciji. Minimalan broj putnika za realizaciju aranžmana je 35 plativih putnika.

- smeštaj u izabranom objektu (po programu),

- organizaciju i vođstvo puta.

ARANŽMAN NE OBUHVATA:

- Putno zdravstveno osiguranje, koje se može uplatiti u agenciji po važećem cenovniku i uslovima Sava osiguranja, Triglav osiguranja ili Generalli osiguranja.

- sve ostalo što nije predviđeno i obuhvaćeno aranžmanom.

- boravišnu taksu u Grčkoj. Cena takse navedena je u kartici Napomene.


POPUSTI I DOPLATE:

Dete od 0 do 6,99 godina – gratis na zajedničkom ležaju u smeštaju, plaća autobusku kartu i ima sedište u autobusu.





USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

Napomena: sve cene u tabelama date su u eurima, a plative su isključivo u dinarskoj protivvrednosti prema srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate. Cena aranžmana garantovana je samo za uplaćeni deo ukupne sume, ostatak je podložan promeni u slučaju velike oscilacije kursa na monetarnom tržištu.

- Avans u iznosu od 40% od ukupne cene aranžmana prilikom rezervacije, a ostatak iznosa:

- Do polaska – gotovinski 15 dana pre polaska na put

- Čekovima građana do 15.12.2020. 

- Administrativnom zabranom do 15.12.2020.

- Kreditnim karticama: Visa, Master, Maestro, Dina

NAPOMENA:

Boravišna taksa u Grčkoj za sve turiste koji borave u ovoj državi od 01.01.2018.

- Hoteli 1* i 2* 0.50 eur dnevno po smeštajnoj jedinici,

- Hoteli 3* 1.50 eur dnevno po smeštajnoj jedinici,

- Hoteli 4* 3.00 eur dnevno po smeštajnoj jedinici,

- Hoteli 5* 4.00 eur dnevno po smeštajnoj jedinici,

- Studiji/apartmani 0.50 dnevno po smeštajnoj jedinici,

Ova taksa naplaćivaće se putnicima na licu mesta, nakon dolaska u smeštajne objekte. Naplaćivaće se od strane vlasnika/recepcije u samom smeštajnom objektu. Turistička taksa nije sastavni deo aranžmana u organizaciji turističke agencije.

U opisima smeštaja jasno je naznačeno da li smeštajni objekti imaju WiFi. Ukoliko objekat ima WiFi to ne podrazumeva i dostupnost mreže u sobama, već se ruter nalazi najčešće u zajedničkim prostorijama (prijemni deo, recepcioni deo). Takođe, WiFi je uglavnom slab (naročito na ostrvima), trpi veliki broj korisnika, pa je za očekivati slab protok. Takođe, agencija ne preuzima odgovornost u slučaju nestanka interneta u nekoj od smena tokom sezone usled bilo kojih okolnosti (kvarovi, prekid ugovora sa provajderom od strane vlasnika i obrnuto i slično). WiFi nije obavezan deo opreme u apartmanima i studijima.

Slike koje se nalaze na sajtu su slike pojedinih soba.

Polazak je dan ranije u odnosu na datum istaknut u tabeli za putnike koji putuju autobuskim prevozom.

Moguća je promena mesta i vremena polaska tokom sezone.

O mestu i vremenu polaska putnik je dužan da se lično informiše jedan dan pre polaska i takođe je dužan da pola sata pre polaska bude na dogovorenom mestu.

Organizator putovanja zadržava pravo da vrši transfer manjim vozilom od krajnje autobuske stanice ili međustanice do odredišta iz aranžmana ili od polazišta autobusa ili odredišta iz aranžmana do među stanice gde se ulazi u autobus do krajnje stanice.

Za sve informacije date usmenim putem agencija ne snosi odgovornost

Moguća su odstupanja mere ležaja od naših standardnih ležaja. Grčki standard za singl ležaj je 185 cm – 200 cm sa 75 cm – 90 cm, a francuski ležaj je dimenzija 185 cm – 200 cm.

OTP 09/2020

CENOVNIK PREVOZA:

DESTINACIJA Mesto polaska Vreme polaska CENA Jedan pravac
Odrasli Deca
Nea Flogita, Nea Kalikratia, Afitos, Polihrono, Hanioti, Pefkohori, Kalitea, Neos Marmaras, Metamorfosis, Asprovalta i Nea Vrasna Novi Sad 15h Lokomotiva 60 50 40
Beograd 17h Turistički terminal 50 45 40
Niš 21h Tempo 45 40 30
Vranje 23h Zlatokop 40 30 30
Paralia, Olympic beach, Nei Pori, Leptokaria Novi Sad 15h Lokomotiva 60 50 40
Beograd 17h Turistički terminal 50 45 40
Niš 21h Tempo 45 40 30
Vranje 23h Zlatokop 40 30 30
Tasos, Limenaria i Potos Novi Sad 15h Lokomotiva 70 50 50
Beograd 17h Turistički terminal 65 50 50
Niš 21h Tempo 60 50 40
Vranje 23h Zlatokop 60 50 40
Sivota, Parga, Lefkada -Nidri i Lefkada - Ag. Nikitas Novi Sad 12h Lokomotiva 80 60 60
Beograd 14h Turistički terminal 75 60 60
Niš 18h Tempo 70 60 50
Vranje 20h Zlatokop 70 60 50
Doplata za polaske iz:
Subotica - parking iza Radničkog kod rampe 20 Bačka Topola - vašarište 20
Senta - ispred agencije DOMUS 20 Zrenjanin 15
Kanjiža - centar, stajalište kod parka 20 Zaječar / Bor (sa kućne adrese) 25
U slučaju manjeg broja putnika transfer ćše se obavljati putničkim kombi vozilima. Minimalan broj za transfer je 4 putnika.
Ukoliko putnik želi da koristi određeno sedište u autobusu, doplata za izbor je 20 eur po sedištu.

Za sezonu leto 2020. Republika Grčka donela je niz protokola koji će se strogo poštovati na destinacijama i u smeštajnim objektima. Svi protokoli služe isključivo kao prevencija i zaštita svih putnika i osoblja od bolesti COVID-19.

 

Najavljene promene su:

 

1. Pomeranje vremena za ulaz u smeštajne jedinice. Za sezonu leto 2020. u Grčkoj, ulaz putnika u studije i apartmane biće nakon 16h. Razlog za pomeranje vremena ulaska u studije jeste obaveza organizacije detaljnog čišćenja smeštajnih jedinica, nakon čega će iste biti dezinfikovane i provetrene, po preporukama nadležnih institucija Republike Grčke. Naši putnici će onda ulaziti u detaljno očišćene i dezinfikovane smeštajne jedinice.
Protokol za hotel Jenny Siviri podrazumeva ulaz u sobe nakon 15h.

 

2. Popunjavanje obaveznog formulara pre ulaska u smeštajne jedinice. Formular koji će biti dat svim putnicima da popune propisan je od strane nadležnih institucija Republike Grčke i obavezan je za sve putnike da ih popune. Tom prilikom svi ostavljaju svoje kontakt podatke (ime i prezime, adresa i kontakt, datumi boravka u Grčkoj, nacionalnost). Razlog je stupanje u kontakt sa putnicima u slučaju da dođe do pojavljivanja virusa. Podaci koji se daju tom prilikom služiće isključivo u svrhe javnog zdravlja i podležu Zakonu o zaštiti podataka o ličnosti.
Smeštajni objekti će čuvati sve podatke svih članova svog osoblja, za slučaj stupanja u kontakt u slučaju da dođe do pojavljivanja virusa.

 

3. Držanje distance.
– Smeštajni objekti obavezni su da naznače putanju kretanja putnika radi izbegavanja direktnog kontakta,
– U zajedničkim prostorijama se gostima preporučuje držanje razdaljine od 2m,
– Gostima se ne preporučuje nepotrebno zadržavanje na recepciji objekta i ostalim prostorijama u kojima se okuplja veći broj ljudi,
– Gostima starijim od 65 godina se ne preporučuje boravak u prostorijama i delovima objekta u kojima se okuplja veći broj ljudi, za sve što je potrebno možete se obratiti osoblju objekta,
– Smeštajni objekti koji imaju zajedničke prostorije za boravak gostiju u obavezi su da fizički razdvoje stolice/stolove sa održavanjem preporučene razdaljine.

 

4. Održavanje higijene objekta.
– Zajedničke prostorije i hodnici svih smeštajnih objekata će se svakodnevno održavati dezinfikovati,
– Kvake i držači za ruke će se dezinfikovati više puta dnevno,
– Ključevi/kartice smeštajnih jedinica odlagaće se u posebne dezinfekcione kontejnere, te će biti dezinfikovani svaki put kada ih uzmete,
– Ležaljke u okviru smeštajnog objekta i ležaljke u plažnim barovima biće čišćene i dezinfikovane svakog dana. Putnici će zbog svoje bezbednosti biti obavezni da za ležanje obavezno koriste svoje peškire,
– Koriščenje bazena u smeštajnim objektima biće ograničeno u smislu maksimalnog broja kupača u jednom trenutku, što zavisi od veličine samog bazena, a o čemu će sve goste smeštajni objekti obavestiti.

 

5. Održavanje higijene u smeštajnim jedinicama. Zbog zaštite zdravlja svih koji borave u smeštajnom objektu i što manjeg mešanja među gostima i domaćinima, ove godine ni jedan objekat koji je praktikovao čišćenje smeštajnih jedinica tokom boravka gostiju će morati ovu praksu da pauzira. Naime, tokom boravka gostiju u smeštajnim jedinicama, niko od članova osoblja neće ulaziti u te smeštajne jedinice (osim u vanrednim slučajevima kada je to neophodno i kada će se to uraditi sa primenjivanjem svih mera zaštite i osoblja i gostiju). Gosti će svoje smeštajne jedinice održavati sami. Pribor za održavanje podova biće svima dostupan.
Objekti koji praktikuju promenu posteljine i peškira tokom boravka gostiju će svim gostima učiniti dostupnima komplete peškira i posteljine koji su čisti i dezinfikovani, spakovani posebno i pripremljeni za njihovu smeštajnu jedinicu. Gosti će nakon što promene posteljinu i peškire, prljav veš odlagati na način na koji će biti naznačen u samom objektu.

 

6. Promena načina posluživanja hrane u hotelima

Svi hoteli će ove godine biti prinuđeni da promene način posluživanja hrane. Najčešći način posluživanja, buffet, popularno nazvan švedski sto koncept biće napušten. Razlog tome jesu gužve koje se tom prilikom prave. Svaki hotel će u odnosu na svoje mogućnosti ponuditi gostima neku od opcija posluživanja: linijsko posluživanje (slično kao u ekspres restoranima) ili klasično englesko ili rusko posluživanje (kada konobar donese obrok gostu pripremljen i serviran na tanjiru.

 

7. Zaštita zdravlja gostiju

Svaki smeštajni objekat imaće osoblje koje je obučeno da prepozna gosta koji ima COVID-19 simptome, kao i sklopljen ugovor sa lekarskom ordinacijom koja je takođe obučena da dijagnostifikuje i leči ovaj virus. U slučaju da se pojavi virus kod nekog od gostiju, isti će biti premešten u karantin (svaka destinacija pripremiće posebno smeštajni objekat koji će punicima biti dat na korišćenje bez dodatnih doplata. U slučaju potrebe da gost bude premešten u COVID-19 bolnicu, to će se obavljati zvanično i troškove će prema najavama snositi zemlja destinacije.