Avio karte NIŠ – MILANO
StarTravel / Avio karte / Letovi iz Niša /Avio karte NIŠ – MILANO
Avio karte – Aerodrom Bergamo se nalazi uItalijanskoj regiji Lombardija. Od samog grada, Bergama udaljen je 5 km. Od Milana aerodrom je udaljen oko 45 km, a transfer traje oko 60 minuta. Prevoznička kompanija „Teravision” je kompanija koja organizuje tranfer putnika širom Evrope, pa i iz Italije, i nudi svim putnicima sa aerodroma Bergamo mogućnost prevoza do centra Milana.
Putnicima, čija je krajnja destinacija Milano, bus prevoz mogu uhvatiti ispred terminala aerodroma a polasci su na svakih 20 do 30 minuta. Autobus sa glavne železničke stanice u Milanu do aerodorma Bergamo saobraća sa svakih 30 minuta. Cena karte u jednom pravcu iznosi 5 evra.
Drugi prevoznik “Orio” nudi transfer putnika u zavisnosti od dana, polaske na 15 odnosno 60 minuta po ceni od 4 evra, i karte je moguće kupiti i rezervisati na njihovom sajtu. Autobus polazi od aerodroma Bergamo do centra Milana i obrnuto.
Do aerodroma u Bergamu, iz Niša leti nisko-budžetna avio kompanija Ryanair.
RASPORED LETOVA – LETOVI SA AERODROMA – NIŠ, Konstantin Veliki | |||
DESTINACIJA | AVIO KOMPANIJA | ZIMSKA SEZONA 2024/2025 | LETNJA SEZONA 2025 |
MEMINGEN | Wizz Air | UTORAK / ČETVRTAK / SUBOTA | UTORAK / ČETVRTAK / SUBOTA |
BAZEL | SREDA / NEDELJA | od 02.04.2025. PONEDELJAK / SREDA / PETAK / NEDELJA | |
BEČ | Ryan Air | PONEDELJAK / PETAK / NEDELJA | SREDA / PETAK / NEDELJA |
KRF | X | od 06.06.2025. do 24.10.2025. PETAK / NEDELJA | |
MALTA | PONEDELJAK / SUBOTA | od 31.03.2025. 4 PUTA NEDELJNO | |
STOKHOLM ARLANDA | X | od 31.03.2025. PONEDELJAK / ČETVRTAK | |
BEOGRAD | Air Serbia | SREDA / NEDELJA | SREDA / NEDELJA |
KELN | UTORAK / SUBOTA | UTORAK / SUBOTA | |
ISTANBUL | UTORAK / SUBOTA | UTORAK / SUBOTA | |
ATINA | SREDA / NEDELJA | SREDA / NEDELJA | |
TIVAT | X | od 14.05.2025. SREDA / NEDELJA | |
FRANKFURT HAN | UTORAK / SUBOTA | UTORAK / SUBOTA | |
LJUBLJANA | UTORAK / SUBOTA | UTORAK / SUBOTA |
LETOVI KOMPANIJE WIZZ AIR SA OSTALIH AERODROMA | ||
SKOPLJE | SOFIJA | BEOGRAD |
BELGIUM – Brussels Charleroi | BELGIUM – Brussels Charleroi | CYPRUS – Larnaca |
DENMARK – Copenhagen | BULGARIA – Varna | FRANCE – Basel-Milhouse-Freiburg, Paris Beauvais |
HUNGARY – Budapest | CYPRUS – Larnaca | MALTA – Malta |
MALTA – Malta | DENMARK – Copenhagen | NETHERLANDS – Eindhoven |
SLOVAKIA – Bratislava | FRANCE – Nice, Paris Beauvais | UNITED KINGDOM – London Luton |
NETHERLANDS – Eindhoven | UNITED KINGDOM – London Luton | SWEDEN – Gothenburg Landvetter, Malmo, Stocholm Skavsta, Vaxjo |
NORWAY – Oslo Sandefjord Torp | GREECE – Athens | |
SPAIN – Barcelona El Plat | HUNGARY – Budapest | GERMANY – Dortmund, Hanover, Karlsruhe/Baden-Baden, Memmingen/Munich West |
UNITED KINGDOM – London Luton | ISRAEL – Eilat (Ovda), Tel-Aviv | |
FRANCE – Basel-Milhouse-Freiburg, Paris Beauvais | UNITED ARAB EMIRATES – Dubai | ZA SVE INFORMACIJE I REZERVACIJE MOŽETE NAS KONTAKTIRATI |
ITALY – Milan Bergamo, Milan Malpensa, Rome Ciampino, Venice Treviso | MALTA – Malta | |
NETHERLANDS – Eindhoven | ||
SWEDEN – Gothenburg Landvetter, Malmo, Stocholm Skavsta, Vaxjo | PORTUGAL – Lisbon | |
SLOVAKIA – Bratislava | ||
GERMANY – Berlon Schoenefeld, Cologne, Dortmund, Frankfurt Hahn, Friedrihshafen, Hamburg, Hanover, Memmingen/Munich West, Nuremberg | SWITZERLAND – Basel-Mulhouse-Freiburg, Geneva | +381.18.246.100 +381.18.522.112 +381.69.76.23.13 |
ITALY – Bari, Bologna, Catania (Sicily), Milan Bergamo, Naples, Rome Fiumicino | ||
GERMANY – Dortmund, Frankfurt, Memmingen/Munich West, Nuremberg | aviokarte@startravelnis.rs | |
SPAIN – Alicante, Barcelona El Prat, Madrid, Malaga, Valencia | ||
LETOVI KOMPANIJE RYAN AIR SA OSTALIH AERODROMA | ||
SOFIJA | ||
BELGIUM – Brussels Charleroi | NETHERLANDS – Eindhoven | CYPRUS – Paphos |
GREECE Athens, Chania | SPAIN – Barcelona, Castellon (Valencia), Madrid | IRELAND – Dublin |
JORDAN – Aqaba Jordan | SWEDEN – Stockholm Skavsta | GERMANY – Berlin Schoenefeld, Cologne, Hamburg, Memmingen/Munich West, Karlshrue/Baden Baden |
ITALY – Milan Bergamo, Milan Malpensa, Rome Ciampino, Venice Treviso, Pisa | UNITED KINGDOM – London Stansed, Liverpool, Glasgow, Edinburgh, Bristol, Birmingham |
OPŠTE NAPOMENE
ASISTENCIJA U POSTUPKU REZERVACIJE I ŠTAMPANJA AVIO KARATA
1.USLOVI KORIŠĆENJA
Turistička agencija i menjačnica STAR TRAVEL bavi se prodajom turističkih aranžmana i ostalih turističkih usluga među kojima je i usluga asistencije u postupku rezervacije i štampanja avio karata. Uloga agencije STAR TRAVEL u asistenciji i postupku rezervacije i štampanja avio karata jeste pružanje tehničke i operativne pomoći korisniku usluga u kupovini avio karata od pružaoca usluga (Avio kompanije). Odgovornost agencije ograničena je samo na izvršenje asistentske usluge.
Ovi opšti uslovi agencije STAR TRAVEL odnose se samo na usluge asistencije u procesu kupovine i štampanja avio karata za račun i na ime korisnika usluga. Za ispunjenje ugovornog odnosa između pruđaoca usluga i korisnika usluga, odgovornost snosi jedino pružalac usluga (Avio kompanija).
Agencija STAR TRAVEL ima posredničku ulogu u rezervaciji i izdavanju avio karata velikih Avio kompanija, dok kod manjih low-cost kompanija pruža uslugu asistencije i štampanja avio karata.
2.AVIONSKA KARTA, REZERVACIJA I PODIZANJE KARTE
Avionska karta se smatra ugovorom između avio kompanije i korisnika usluga, i odnosi se na prevoz putnika i prtljaga.
Kupovina avionske karte se moze obaviti isključivo lično u agencji STAR TRAVEL i to gotovinskom uplatom, platnim karticama, ili plaćanjem preko racuna za pravna lica nalogom za prenos ili e-bankingom.
Podizanje avionske karte se moze obaviti licno u agenciji STAR TRAVEL Ili se moze poslati e-mailom korisniku na zahtev. Avionske karte ne sadrze ni pecat ni potpis.
Korisnik usluge, dužan je da agenciji dostavi odgovarajući kontakt telefon, broj mobilnog telefona, i elektronsku (e-mail) adresu u cilju blagovremene komunikacije i dostavljanja bitnih obaveštenja. Agencija STAR TRAVEL ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju da korisnik usluge nije dostavio ispravne podatke za kontakt.
3.POTVRDA REZERVACIJE I SLANJE PUTNIH DOKUMENATA
Nakon izvršene asistencije u postupku rezervacije avio karte u agenciji, korisnik je dužan da odmah proveri tačnost navedenih podataka i da uputi na eventualno nastale greške. U slučaju naknadnih prijava grešaka u rezervaciji i na avio karti, agencija STAR TRAVEL ne može garantovati ispravljanje istih bez dodatnih troškova. Napominjemo da zakasnelo prijavljivanje grešaka ili nemogućnost njihove korekcije, ni u kom slučaju ne obezbeđuje pravo na odustajanje od rezervacije. Korisnik dobija avio kartu kao e-ticket (elektronska karta) putem e-maila, ili lično u agenciji. Agencija STAR TRAVEL ne snosi odgovornost za karte i putna dokumenta koja se izgube po njihovom slanju poštom.
4.NAKNADE AGENCIJE
Naknada za usluge asistencije u postupku rezervacije i štampanja avio karata koju agencija STAR TRAVEL naplaćuje nije uračunata u cenu same avio karte i usluge već se dodatno zaračunava a u skladu sa važećim cenovnikom agencije. Sve transakcije se obavljaju isključivo u dinarima (RSD), a po važećim kursevima stranih valuta.
Agencija STAR TRAVEL ne snosi nikakvu odgovornost za promene cena pružaoca usluga (Avio kompanija). Ukoliko pružaoci usluga nametnu dodatne troškove u slučaju otkazivanja putovanja ili drugih usluga agencija STAR TRAVEL nije i ne može biti odgovorna. Sve nastale troškove snosi isključivo korisnik usluge.
5.PRAVA I OBAVEZE AGENCIJE
Agencija STAR TRAVEL je u obavezi da posluje po uslovima avio kompanija koji su propisani u skladu sa zakonima zemalja u kojima posluju, kao i medjunarodnim konvencijama o avio saobracaju. Agencija ima pravo da traži određene lične podatke o korisniku kao što su broj pasoša, datum rođenja, datum isteka pasoša, podatke o vizi i podatke o mestu boravka, a u zavisnosti od zahteva policijskih organa države u koju putuju, i koje daju nalog za uzimanje podataka od putnika kroz obavezan unos istih u rezervaciju. Agencija je dužna da obavesti korisnika usluge o svim obavezama isključivo vezanih za avionsku kartu u šta spadaju infomacije o prtljagu, i neophodne procedure na aerodromu i u avionu.
6.PRAVA I OBAVEZE KORISNIKA
Korisnik usluga avio prevoza je u obavezi da dostavi tačne i kompletne podatke i dokumenta vezana za zemlju i destinaciju u koju putuje. Korisnik je u obavezi da obezbedi polise putnog osiguranja prema potrebama zemlje i destinacije u koju putuje. Korisnik je u obavezi da poštuje rokove i obaveštenja koje mu dostavlja agencija. Korisnik je duzan da se upozna sa svim detaljima predstavljenim na avionskoj karti, kao i sa opstim uslovima putovanja Avio kompanije. Korisnik ima pravo da izrazi specijalne želje i potrebe vezane za usluge na aerodromima i u avionu (Invalidska kolica, tip obroka, mesto u avionu i slično).
7.PRTLJAG
Dozvoljeni prtljag se razlikuje u zavisnosti od Avio kompanije, i uvek je označen na svakoj karti.
Kabinski prtljag (mala kabinska torba) je prtljag koji korisnici unose sa sobom u putničku kabinu aviona a dimenzija prtljaga određena je od strane Avio kompanije. Veliki kabinski prtljag (velika kabinska torba) je prtljag koji korisnici unose sa sobom u putničku kabinu aviona a dimenzija prtljaga određena je od strane Avio kompanije. Čekiran prtljag (predati prtljag) je prtljag koji korisnici predaju na terminalu avio kompanije a u zavisnosti od destinacije i Avio kompanije, isti može biti definisan po kilogramu ili po komadu.
U zavisnosti od tipa prtljaga i Avio kompanije, određeni tip prtljaga može biti besplatan a može biti i naplaćen.
Korisnik je dužan da se kod Avio kompanije detaljno informiše o vrsti, načinu i naknadama za svoj planirani standardni ili nestandardni prtljag. Agencija STAR TRAVEL dužna je da obavesti korisnika o mogućnostima i načinu prevoza prtljaga. Pojedine Avio kompanije naplacuju određeni tip prtljaga naknadno mimo cene avionske karte.
8.PROMENA AVIO KARTE
Promena avionske karte se moze izvršiti pre započinjanja putovanja uz određene naknade koje odredjuje Avio kompanija, osim u izuzetnim slučajevima promocija i specijalnih tarifa, kao i grupnih tarifa kod kojih to nije moguce. Avionska karta se takođe može promeniti i nakon započinjanja putovanja tj. može se izvršiti promena povratnog leta, pre navedenog leta. Promenom pre navedenog leta, se smatraju sve promene izvršene najmanje jedan dan pre navedenog leta na avionskoj karti. Promene nakon započinjanja putovanja, ili posle navedenog leta na avionskoj karti, ili u slucaju ne pojavljivanja na letu, nisu dozvoljene osim u pojedinim slučajevima kada avio kompanija to dozvoli a zavisno od cene i klase prevoza. Sve promene na avionskoj karti se naplaćuju po uslovima i tarifama Avio kompanije, a u skladu sa Opštim uslovima Avio kompanije.
9.OTKAZIVANJE I NAKNADNE PROMENE OD STRANE KORISNIKA
Mogućnost promene ili otkazivanja avio karte zavisi od uslova poslovanja koje propisuju pojedinačne Avio kompanije. U slučaju promene ili otkazivanja avio karte, troškove (koji su propisani u uslovima poslovanja Avio kompanija) snosi isključivo korisnik. U slučaju kada pružalac usluge (Avio kompanija) odobrava korisniku mogućnost za otkazivanje ili promenu izabranog leta ili usluge, korisnik koji želi da izvrši bilo kakvu promenu ili otkazivanje rezervacije dužan je istu izvrši ličnim prisustvom u agenciji.
Sve izvršene promene, ili dodatne usluge agencija STAR TRAVEL izvršiće po posebno propisanoj naknadi na račun korisnika, dodatno na iznos cene promene ili dodatne usluge a u skladu sa važećim cenovnikom agencije. Otkazivanje avionske karte se vrsi isključivo na zahtev korisnika. Agencija STAR TRAVEL zadržava pravo potraživanja naknade i troškova od strane korisnika u slučaju nepravilnosti i nepoštovanja rokova od strane korisnika a koji dovedu do troškova agencije. Refundacija (povracaj novca) vrši se po Opštim uslovima Avio kompanije, sa ili bez naknade troškova a u zavisnosti od razloga otkaza.
10.POVRAĆAJ NOVCA
Rok za povraćaj novca po otkazivanju usluge zavisi od vrste usluge. U slučaju otkazivanja ili promene koja se odnosi na avio karte, povraćaj novca će biti izvršen na način i u skladu sa Opštim uslovima Avio kompanije.
Sve neophodne radnje i procedure u postupku povraćaja novca od strane pružaoca usluga (Avio kompanije) korisnik usluga dužan je da reši samostalno i u međusobnoj komunikaciji sa pružaocem usluga (Avio kompanijom).
Povraćaj novca koji se odnosi na naknadu za uslugu asistencije u postupku rezervacije i štampanja avio karata kao i na ostale naknadne usluge izvršene od strane agencije STAR TRAVEL, nije moguć.
11. ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI
Informacije i podatke o ponuđenim uslugama i proizvodima daje svaki pružalac usluge pojedinačno. Agencija STAR TRAVEL čini sve što je u njenoj moći kako bi putniku pružila što tačnije i detaljnije informacije vezane za Avio kompaniju i avio kartu kao i o ostalim bitnim elementima putovanja.
Agencija STAR TRAVEL takođe, nije i ne može biti odgovorna za nedostupnost usluge ili proizvoda na dan rezervacije ili za ispunjenje ugovora sa pružaocem te usluge – Avio kompanije.
Ni u kom slučaju, agencija STAR TRAVEL nije odgovorna za dejstva, greške, propuste, garancije, prekršaje ili odbijanja određenog pružaoca usluge ili za povredu, smrt, uništenje imovine ili druge gubitke ili naknade štete, novčane kompenzacije i troškove koji mogu nastati u odnosu korisnika usluga i pružaoca usluga (Avio kompanije).
Agencija STAR TRAVEL ne snosi nikakvu odgovornost i neće nadoknaditi štetu koja je nastala zbog kašnjenja, otkazivanja, prebukiranja, štrajka, više sile ili iz drugog razloga koji nije u njenoj direktnoj kontroli. Osim toga, nema nikakvu obavezu davanja kompenzacije zbog pojave bilo kog dodatnog troška, propusta, kašnjenja, promene rute ili u vezi sa delovanjem bilo kog državnog organa.
Agencija STAR TRAVEL, kada je reč o web sajtovima Avio kompanija nije odgovorna za njihovu dostupnost, politiku zaštite ličnih podataka, za sadržaj tih stranica i njihovu celovitost, kao i za bilo koju štetu koja proizađe njihovim korišćenjem, budući da korisnik usluga tim sajtovima pristupa na sopstvenu odgovornost.
WIZZ AIR AVIO KOMPANIJA
WIZZ AIR avio kompanija, osnovana je 2003. godine, a prvo poletanje obavljeno je maja 2004. godine. Razvoj kompanije omogućio je dostizanje preko 420 različitih maršuta sa 22 baze Wizz air-a kao što su Gdanjsk, Katovice, Varšava, Budimpešta, Sofija, Bukurešt, Kijev, Prag, Beograd, Skoplje, a odnedavno i Niš.
Wizz air predstavlja najveću niskobudžetnu avio kompaniju u centralnoj i istočnoj Evropi. Cilj kompanije je ponuditi pristupačne letove uz maksimalan kvalitet usluge.
Wizz air je proglašena za najbolju niskotarifnu avio kompaniju u 2016 godini.
Flota kompanije sadrži avione tipa Airbus A320 i Airbus A321 seo, sa najboljom tehnologijom i vrhunskim održavanje omogućenim od strane Lufthansa Technik. Takođe, modernizacija flote koju sprovodi kompanija doprineće da već od 2019. godine u red letenja budu uvršteni najnoviji avioni tipa Airbus A321 NEO, koji će dodatno doprineti efikasnosti, bezbednosti i boljem kavlitetu usluga kompanije.
Profesionalno osoblje, kvalitetetna usluga i bezbednost na najvišem nivou izdvajaju kompaniju i omogućuju kvalitetnu i brzu uslugu krajnjim korisnicima.
AIR SERBIA AVIO KOMPANIJA
AIR SERBIA – Avio-kompanije povezuju daleka mesta na planeti čineći da nam porodice, prijatelji ili poslovni partneri budu bliži. Priča počinje 17. juna 1927. godine, u palati Jadransko-podunavske banke u Beogradu kada je osnovan „Aeroput“, prvo akcionarsko preduzeće za civilni vazdušni saobraćaj.
U trenutku osnivanja bio je deseta kompanija u Evropi i dvadesetprva u svetu. Od 1947. godine, kompanija nastavlja svoje postojanje pod imenom JAT, (jugoslovenski aero transport), zatim kao Jat Airways, a danas kao Air Serbia, i prema zvaničnim podacima, osma je najstarija avio-kompanija na svetu koja još uvek posluje.
Posle svega nekoliko godina od osnivanja kompanije „Aeroput“ avioni kreću na sve četiri strane sveta: na sever do Budimpešte, Brna i Praga, na zapad do Venecije i Milana, na jug do Tirane, na istok do Bukurešta i Sofije. Međutim, najbolje godine ove kompanije bile su, nažalost, i početak njenog kraja zbog početka Drugog svetskog rata. Ipak, kraj Aeroputa označio je i jedan nov početak, eru Jugoslovenskog aero transporta, osnovanog 01. aprila 1947. godine.
Na vrhuncu svog uspeha, Jugoslovenski aero transport bio je sinonim za moć i glamur. Flota novih aviona Boing 737 prevozila je više od pet miliona putnika godišnje ka destinacijama na pet kontinenata. Stjuardese JAT-a nosile su uniforme koje su u Parizu pobeđivale kao najelegantnije, a obroke koji su služeni iznad oblaka spremali su kuvari iz najboljih restorana.
Nakon 56 godina poslovanja, kompanija u decembru 2003. menja ime u Jat Airways i promoviše nov vizuelni identitet. Jat Airways je bio jedan od prvih avio-prevoznika koji je 2005. godine dobio IATA sertifikat o bezbednosti.
Godine 2013. iz pepela jedne slavne priče sa ne tako slavnim krajem, rođena je Air Serbia, nov ponos srpskog neba, sa novim imenom, novim izgledom, savremenim avionima i prvoklasnom uslugom. Air Serbia leti do ukupno 40 destinacije u Evropi, na Mediteranu, Bliskom istoku i u Severnoj Americi, kako u putničkom, tako i u teretnom saobraćaju.
Prioritet Air Serbia je pružanje usluge izuzetnog kvaliteta za putnike. Cilj je da se korisnicima usluga kompanije pruži maksimalna udobnost tokom putovanja, bez obzira na klasu kojom lete.
Danas kompanija sa izuzetnom prošlošću nastavlja ubrzani razvoj i ostvaruje sve bolje pozicije u sektoru komercijalnog vazduhoplovstva. Sa redovnim letovima ka sve većem broju destinacija, rastućom flotom savremenih aviona, globalnom mrežom partnera i stalnim porastom putnika i prihoda, Air Serbia svakodnevno dokazuje da je zaslužan naslednik JAT-ove ponosne tradicije. Tome svakako doprinosi pokretanje direktnih letova za Njujork u junu 2016. godine, čime je Air Serbia postala jedina avio-kompanija u jugoistočnoj Evropi koja nudi transatlantske letove za SAD.
RYANAIR AVIO KOMPANIJA
RYANAIR (Rajaner) je irska niskotarifna avio-kompanija sa sedištem u Dablinu. Ryanair spada u najveće i najuspešnije evropske nisko-tarifne avio-prevoznike sa svojih 362 linije u 22 države širom sveta.
Kompaniju su osnovali 1985, Christy Ryan, Liam Lonergan i Tony Ryan. Po tadašnjim pravilima delimično deregulisane Evropske zajednice bilo je dovoljno da jedna od država članica odobri letove. Iz protekcionističkih razloga, kako bi zaštitila Er Lingus, Irska vlada nije odobrila letove, ali je slobodnom tržištu otvorena britanska vlada odobrila letove. Sa petnaesto-sedišnim propelerskim Embraerom kompanija je započela letove na relaciji Irska-Ujedinjeno Kraljevstvo.
Prvo se letelo iz Voterforda za London-Getvik, a 1986. je došla i druga linija iz Dablina za London-Luton. Na dve linije i sa dva aviona kompanija je prevezla 82.000 putnika za jednu godinu.
Od 1997. je u Evropskoj uniji dozvoljeno avio-kompanijama da lete na relacijama drugih zemalja članica. To je kompanija Ryanair iskoristila za ekpanziju. Posle uspešnog plasiranja akcija na berzama u Dablinu i Njujorku, kompanija je uvela nove letove prema odredištima u kontinentalnom delu Evrope. Osim u zemljama EU kompanija leti za Maroko i Norvešku.
Glavna baza je aerodrom London-Stensted sa koga Rajaner ima 88 linija. Pored toga kompanija ima dodatne baze u Briselu-Šarloa, Dablinu, Milanou, Marselju, Rimu…
Avioni sa posadama su na tim bazama stacionirani i odatle lete za ostala odredišta. Rajaner je kompanija koja isključivo leti na sporedne aerodrome, gde su troškovi usluga znatno manji nego na velikim aerodromima.
NAPOMENA: Svi podaci na web stranici su informativnog karaktera i postoji mogućnost različitih informacija od trenutno važećih. Zvanični su samo štampani programi putovanja sa cenovnikom, koji su sastavni deo ugovora o putovanju i dostupni su Vam u našoj agenciji. Molimo Vas da sve informacije na web stranici proverite direktno u agenciji putem telefona, e-mail-a ili lično. Hvala na razumevanju.