Hotel Santur 3* - Hotel se nalazi na 300m od plaže, u blizini centra Kusadasija. Aerodrom u Bodrumu je na oko 110km udaljenosti od hotela. Plaža je peščana, suncobrani i ležaljke na plaži uz doplatu. Hotel je renoviran za sezonu 2020 godine. Hotel sadrži recepciju, lobi, otvoreni bazen, restoran, a la carte restoran, barove, mini-market , suncobrane i ležaljke pored bazena čije je korišćenje besplatno. Uz doplatu u hotelu možete dobiti lekarske usluge, najam vozila, frizerske usluge, perionicu, fotografske usluge, usluge i proizvode u mini-marketu. Hotel poseduje standardne sobe koje sadrže kupatilo (Tuš WC i fen za kosu), klima uredjaj, TV uredjaj, minibar (uz doplatu), telefon (uz doplatu), balkon. Ishrana je na bazi noćenja sa doručkom ili polupansiona (doručak i večera je “švedski sto” – samoposluženje, izbor obroka). Uz doplatu može se koristiti Snack restoran, a al carte restoran, sve usluge u barovima, room service, a ručak je dostupan samo kao a la carte usluga. Nekada skroman hotel, a sada hotel vredan svake pažnje sa dobrom lokacijom u srcu Kušadasija.
Hotel Santur 3* - Cenovnik 2020
HOTEL | TIP SMEŠTAJA | USLUGA | 09.06. 19.06. | 19.06. 29.06. | 29.06. 09.07. | 09.07. 19.07. | 19.07. 29.07. | 29.07. 08.08. | 08.08. 18.08. | 18.08. 28.08. | 28.08. 07.09. | 07.09. 17.09. | 17.09. 27.09. |
Hotel Santur 3* | 1/2 standardna soba | PP |
|
|
|
254 | 254 | 254 | 254 | 244 | 204 | 204 | 204 |
3. odrasla osoba na pomoćnom ležaju |
|
|
|
169 | 169 | 169 | 169 | 164 | 149 | 149 | 149 | ||
Cene u tabeli date su po osobi na bazi 10 noćenja sa izabranom uslugom, bez prevoza. | |||||||||||||
POPUSTI I DOPLATE: | |||||||||||||
Jednokrevetna soba – doplata po uslovima hotela | |||||||||||||
U standardnoj sobi u pratnji dve odrasle osobe: | |||||||||||||
Jedno dete od 0 – 6.99 godina boravi BESPLATNO, plaća samo autobusku kartu | |||||||||||||
Jedno dete od 7 – 12.99 godina ostvaruje popust od 50%, i plaća autobusku kartu |
DESTINACIJA | MESTO POLASKA | CENA POVRATNE KARTE | CENA KARTE U JEDNOM SMERU | ||
ODRASLI | DECA DO 12 GODINA | ODRASLI | DECA DO 12 GODINA | ||
KUŠADASI | BEOGRAD | 85 € | 65 € | 65 € | 65 € |
NIŠ, PIROT | 75 € | 65 € | 65 € | 65 € | |
REGIONALNE DOPLATE I TRANSFERI | |||||
Moguća je organizacija transfera do polazišta autobusa kolima, mini busom ili drugim autobusom (vrsta prevoznog sredstva zavisi od broja putnika za aktuelni polazak) | |||||
Subotica, Kikinda | 20 € | ||||
Zrenjanin, Vršac, Sremska Mitrovica, Šabac, Bor, Kraljevo, Čačak, Valjevo | 15 € | ||||
Novi Sad, Pančevo, Lazarevac, Kruševac, Kragujevac | 10 € | ||||
Minimalni broj putnika za organizovanje transfera je dva. |
DESTINACIJA | Sarimsakli | Kušadasi | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Autobuski prevoz | Odrasli | Deca | Odrasli | Deca | ||||
Povratna karta | 80 | 55 | 85 | 60 | ||||
Jedan pravac | 55 | 55 | 60 | 60 | ||||
Napomena | Dečija karta važi za osobe uzrasta od 0 do 12 godina |
1. dan – Dolazak u mesto i izabrani hotel. Noćenje.
2-10. dan - Slobodni dani za individualne aktivnosti. Noćenje.
11. dan - Napuštanje hotela. Kraj usluge.
1. DAN – Dan ranije u odnosu na datum smene iz tabele: Okupljanje putnika koji koriste autobuski prevoz ili transfer (iz Beograda ili drugih gradova u Republici Srbiji) na utvrđenom mestu u prepodnevnim časovima (tačno mesto i vreme polaska autobusa biće potvrđeno 2 dana pre termina putovanja). Putovanje prema Turskoj preko Bugarske sa usputnim pauzama radi odmora i obavljanja graničnih formalnosti. Noćna vožnja.
2. DAN – Dolazak u Kušadasi u prepodnevnim satima. Smeštaj u izabrani hotel. Noćenje.
3 – 11. DAN – Boravak u hotelu i slobodni dani za individualne aktivnosti. Noćenje.
12. DAN – Napuštanje soba do 09h. Slobodno vreme do polaska autobusa. Polazak za Srbiju u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (za tačno vreme povratka informisati se kod predstavnika agencije, vreme povratka je usklađeno sa poštovanjem Zakona o bezbednosti saobraćaja i zavisi od vremena dolaska nove grupe).
13. DAN – Dolazak u mesto polaska autobusa u poslepodnevnim časovima. Kraj usluge.
1. dan – sastanak grupe je u Beogradu, na parkingu pored direkcije "Laste" (adresa: Autoput Beograd-Niš br. 4), dan ranije od datuma iz cenovnika, 30 minuta pre vremena polaska autobusa. Polazak autobusa iz Beograda je u 06:00 (u slučaju promene vremena i mesta polaska, putnici će biti blagovremeno obavešteni).
Orijentaciona vremena eventualnih usputnih ulazaka putnika: Kolari – 06:30 (pumpa NIS); Požarevac – 06:40 (pumpa Lukoil); Velika Plana – 07:15 (restoran Mekdonalds); Svilajnac, Topola – 07:30 (motel Stari hrast); Batočina – 07:45 (restoran Kapija Šumadije); Jagodina – 08:15 (pumpa Coral); Ćuprija – 08:20 (motel Ravanica); Paraćin – 08:25 (restoran Tito); Pojate – 08:35 (restoran Evropa); Aleksinac – 08:50 (pumpa NIS); Niš – 09:10 (kod marketa DIS); Dimitrovgrad – 10:40 (restoran Hepi). Orijentaciona vremena pauza su: Velika Plana (restoran Mekdonalds) – 07:15 ili u slučaju nepredviđenih okolnosti Ćuprija (Eko pumpa) – 08:20 (u trajanju od oko 15 minuta), restoran Hepi – 10:40 (u trajanju od oko 40 minuta), restoran Trakijski konak u Bugarskoj – 16:00 (u trajanju od oko 40 minuta) i restoran Egbir u Turskoj – 06:00 (u trajanju od oko 30 minuta). Nastavak putovanja ka Turskoj tranzitnim putem kroz Bugarsku, sa usputnim zadržavanjima radi graničnih formalnosti. Vožnja do prelaza Edžebat-Čanakale, gde se ukrcava na trajekt. Plovidba trajektom oko 35 minuta. Nastavak vožnje ka Sarimsakliju.
2. dan – Dolazak u Sarimsakli u jutarnjim časovima. Posle iskrcavanja putnika, nastavak vožnje ka Kušadasiju. Predviđeno vreme dolaska u Kušadasi je u prepodnevnim šasovima. Smeštaj u odabrane objekte (posle 15 časova).
Od 2. dana do poslednjeg dana ugovorenog boravka – Boravak na bazi izabrane usluge i ugovorenog broja dana.
Poslednji dan ugovorenog boravka – napuštanje objekta do 9 časova po lokalnom vremenu. Polazak autobusa za Srbiju je u popodnevnim časovima u zavisnosti od vremena dolaska nove grupe, a u skladu sa Zakonom o bezbednosti saobraćaja na putevima (o tačnom vremenu povratka, putnici se mogu informisati kod predstavnika agencije na destinaciji). Vožnja ka Sarimsakliju, gde se putnici koji su odseli u Sarimsakliju ukrcavaju u popodnevnim/večernjim časovima. Nastavak vožnje do prelaza Čanakale-Edžebat. Plovidba trajektom oko 35 minuta. Nastavak vožnje ka Srbiji preko Bugarske, sa usputnim zadržavanjima radi graničnih formalnosti. Dolazak na mesto polaska je narednog dana u popodnevnim časovima. Kraj svih usluga.
- Smeštaj na bazi 10 noćenja sa izabranom hotelskom uslugom u izabranom objektu u sobama;
- Usluge predstavnika agencije organizatora putovanja ili ino-partnera tokom boravka;
- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje, osiguranje od otkaza putovanja.
- Individualne troškove.
- Prevoz turističkim autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio i video opremljenost, klima) na relaciji Beograd – Kušadasi – Beograd.
- Trajekt.
- Smeštaj na bazi 10 noćenja sa izabranom hotelskom uslugom u izabranom objektu u sobama
- Usluge predstavnika agencije organizatora putovanja ili ino-partnera tokom boravka;
- Troškove organizacije i vođstva puta.
- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje, osiguranje od otkaza putovanja.
- Individualne troškove.
Za putnike koji koriste samo autobuski prevoz cena povratne autobuske karte iz Beograda za odrasle je 85 eura, za decu do 12 godina je 65 eura. Cena karte u jednom pravcu je 65 eura za odrasle i decu.
Moguća je organizacija transfera do polazišta autobusa kolima, mini busom ili drugim autobusom (vrsta prevoznog sredstva zavisi od broja putnika za aktuelni polazak), i to prema sledećem cenovniku:
- Subotica, Kikinda – doplata 20 eur;
- Zrenjanin, Vršac, Sremska Mitrovica, Šabac, Bor, Kraljevo, Čačak, Valjevo – doplata15 eur;
- Novi Sad, Pančevo, Lazarevac, Kruševac, Kragujevac – doplata 10 eur.
- Putnici koji ulaze u Nišu i Pirotu imaju umanjenje 10 eur na cenu autobuske karte.
Minimalni broj putnika za organizovanje transfera je dva.
- Prevoz autobusom turističke klase (visokopodni ili dabldeker – klima, audio i video oprema) na ugovorenoj destinaciji sa pratiocem grupe.
- Smeštaj na bazi izabrane usluge u izabranom objektu i smeštajnoj jedinici u okviru ugovorenog broja dana.
- Usluge predstavnika agencije ili inopartnera na destinaciji.
- Troškovi transfera.
- Troškovi trajekta za putnike koji putuju u Tursku.
- Troškovi organizacije puta.
- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje (cene osiguranja nisu poznate u vreme objavljivanja Programa i biće dostupne u agenciji).
- Troškovi fakultativnih izleta.
- Individualni troškovi.
SGL soba – doplata 50%
1. dete 0-7 god – besplatno
1. dete 7-13 god – popust 50%
III osoba (pomoćni ležaj) – popust 30%
klima-uređaj – uračunat u cenu
Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši isključivo u dinarima po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate. Rezervacija se smatra validnom nakon uplate avansa od 30% od ukupne cene aranžmana. Prilikom rezervacije, putnik je u obavezi da odabere način plaćanja. Započeti način plaćanja ne može se kasnije menjati.
Način plaćanja:
- 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre datuma polaska na put
- 30% prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama, a najkasnije do 15.12.2020. godine.
- 30% prilikom rezervacije, a ostatak putem administrativne zabrane u jednakim iznosima, a najkasnije do 15.12.2020. godine. (formular administrativne zabrane putnik dobija u agencije prilikom rezervacije)
- Platnim karticama: DINA, MASTER, MAESTRO, VISA
U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga ili monetarnom tržištu ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo na korekciju cena na neplaćeni deo aranžmana. Za uplaćeni deo aranžmana cena ostaje nepromenjena.
- gotovinski – uplata avansa od 40% od ukupne cene aranžmana (izuzev prilikom korišćenja popusta na rane uplate ili sličnih specijalnih ponuda, gde je neophodna uplata u celosti prilikom rezervacije), a ostatak najkasnije 20 dana pred polazak,
- čekovima građana – odloženo plaćanje,
- platnim karticama (Visa, Master, Maestro, Dina…)
Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa, u suprotnom garantovan je samo iznos akontacije, a ostatak je podložan promenama.
Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu UniCredit Banke na dan uplate
Započet način plaćanja se ne može menjati.
Putne isprave:
Putnici državljani Republike Srbije mogu putovati isključivo sa novim, biometrijskim pasošima. Putnik u potpunosti odgovara za validnost svoje putne isprave. Napominjemo da je za putovanje u zemlje šengena (EU) potrebno da putna isprava važi najmanje 3 meseca od datuma povratka sa putovanja, dok je za ostale zemlje (Turska, Egipat i sl.) potrebno da važi još najmanje 6 meseci od datuma povratka. Putnici koji putuju sa pasošima drugih država u obavezi su da se samostalno upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i obave sve potrebne aktivnosti vezane za viziranje sopstvenih pasoša, ukoliko je to potrebno. U slučaju da putnici ne dobiju vizu za boravak u izabranoj zemlji, agencija ne snosi nikakvu odgovornost i takav otkaz se smatra otkazom od strane putnika, uz primenu skale otkaza utvrđene Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja. Svi putnici su obavezni da poštuju važeće zakonske i carinske propise za iznošenje dinara i deviza iz zemlje.
Smeštaj:
Početak korišćenja apartmana / studia je od 14:00 časova na dan dolaska a napuštanje apartmana / studia je poslednjeg dana boravka u 09:00 časova. Higijenu u apartmanima / studijima gosti sami održavaju. Eventualne neispravnosti i nedostatke u smeštajnim jedinicama putnik je dužan da odmah prijavi predstavniku agencije. Svaku načinjenu štetu putnik je u obavezi da nadoknadi vlasniku objekta pre napuštanja smeštaja. Prilikom ulaska u smeštajnu jedinicu putnik je dužan da prekontroliše inventar i svaki nedostatak prijavi predstavniku ili vlasniku objekta. Svako oštećenje, koje je postojalo u apartmanu prilikom ulaska, a nije prijavljeno predstavniku, tretiraće se kao šteta koju su pričinili putnici koji trenutno borave unutra. Putnici su dužni da poštuju kućni red objekta u kom su smešteni, u suprotnom vlasnik objekta ima pravo da ih iz istog udalji, a agencija ne snosi nikakvu odgovornost, niti obavezu, niti je dužna da vrati novac putnicima. Dimenzije ležaja u Grčkoj se razlikuju od naših standarda. Grčki standard za normalan ležaj je 75-90cm širine sa 180-200cm dužine, a za francuski ležaj 120-150cm širine i 180-200cm dužine. Pomoćni ležaj u svim objektima u Grčkoj je na sklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, manjih dimenzija. Pojedini objekti u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u odredjenim periodima dana, a u odnosu na kapacitet objekta.
Prevoz:
Putnici su u obavezi da 2 dana pre putovanja provere tačno mesto sastanka i vreme polaska. Putnici, koji koriste autobuski prevoz, dužni su da poštuju ograničenje za prtljag koje iznosi 1 kofer do 25 kg po punoplatežnom putniku i 1 ručni prtljag koji ide u kabinu autobusa. Putnici su dužni da prihvate dodeljeno mesto u autobusu. U slučaju posebnih zahteva za određenim sedištima u autobusu, putnici mogu izvršiti doplatu od 15 eura po sedištu prilikom rezervacije svog aranžmana ukoliko je u trenutku prijave željeno sedište slobodno. Doplatu za željeno sedište ne može uplatiti samo jedan putnik sa Ugovora o putovanju. Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene cene prevoza promeni cenu putovanja, kao i da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika i drugih objektivnih okolnosti otkaže putovanje ili ga realizuje u saradnji sa drugom agencijom o čemu je dužan obavestiti putnika najkasnije 5 dana pre predviđenog početka putovanja. Minimum za realizaciju putovanja po polasku: (autobus) je 40 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska.
Obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacije:
Putnik je dužan da organizatora, lokalnog predstavnika organizatora ili lokalnu agenciju na koju je organizator uputio potrošača za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima izvršenih usluga, najkasnije u roku od 30 dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju usmeno na mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Organizator je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
Ostale napomene:
Organizator zadržava pravo da putem LAST MINUTE ponude proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.
Za sve informacije date usmenim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencija. Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predvidjenog za obilazak...)
Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja
Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja i navedene napomene (koje su sastavni deo ovog programa). Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Organizatora putovanja usklađeni sa Yuta standardom i Zakonom o turizmu.
OTP 147/2020
Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencije, ne predstavlja izmenu ugovorenog programa.
Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i Opštim uslovima organizatora putovanja
Svi putnici pre polaska na put moraju se upoznati sa propisanim pravilima ponašanja zemlje u koju putuju.
Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja, kao i redosleda pojedinih sadržaja u programu, a u zavisnosti od objektivnih okolnosti.
Za sve fakultativne izlete potreban je minimalni broj od 25 učesnika da bi se isti realizovali.
U slučaju nedovoljnog broja putnika krajnji rok za obaveštenje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
U slučaju promene na monetarnom tržištu kao i promene u cenama prevoznika, konzularnog prestavništva ili osiguravajuće kuće, agencija zadržava pravo da srazmerno koriguje cenu aranžmana.
Za relizaciju aranžmana potrebno je minimum 35 prijavljenih putnika.
– Predmet prigovora Organizatoru putovanja ne mogu biti eventualne greške nastale prilikom unosa podataka na sajt.
– Usmene informacije koje dobijete u agenciji, a ne odnose se na usluge iz osnovne ponude, nisu obavezujuće i ukoliko imate posebne potrebe i želje, tražite pismenu potvrdu u vezi sa navedenim, jer u suprotnom nemate pravo žalbe na neizvršenu uslugu koja Vam je eventualno usmeno obećana.
– Cene objavljene na sajtu važe isključivo za prodajna mesta na teritoriji Republike Srbije i ne primenjuju se prilikom izdavanja smeštajnih kapaciteta na licu mesta.
– Zbog izuzetno visokih troškova lečenja u inostranstvu, preporučujemo Vam da uplatite polisu putnog zdravstvenog osiguranja.
OTP 15/2010