Apart Hotel Ionion

Sivota

Apart Hotel Ionion se nalazi na ulazu u Sivotu, gde ujedno i počinje strogi centar mesta Sivota. Hotel je udaljen na oko 200 m od glavne gradske luke i na nepunih 300 m od jedne od mnogobrojnih prelepih plaža. U blizini apart hotel Ioniona nalaze se brojni supermarketi, pekare, apoteka, mnoštvo restorana, poslastičarnice, prodavnice suvenira i druge robe. Ispred hotela postoji parking, gde naši gosti, koji dolaze svojim prevoznim sredstvom mogu parkirati. U dvorišnom delu hotela se nalazi zidani roštilj koji gosti mogu nesmetano koristiti. Apart hotel Ionion u svom sastavu poseduje recepciju, bar, terasu za sedenje sa prelepim pogledom na grad i luku, wi-fi besplatnu konekciju na internet, dvokrevetne i trokrevetne studije sa pogledom na grad ili na dvorišni deo hotela. Gostoljubivost vlasnice apartman hotela Ionion učiniće Vaš boravak u ovom prelepom turističkom mestu nezaboravnim.

DVOKREVETNI/TROKREVETNI STUDIJI: Dvokrevetni studiji se sastoje od dva singl standardna ležaja dimenzija 190x90cm ili jednim bračnim krevetom dimenzija 190x180cm, dok se u trokrevetnim studijima pored dva singl standardna ležaja ili bračnog kreveta nalazi i krevet (sofa) na rasklapanje dimenzija 180x90cm. Svaki studio poseduje TV, klima uređaj, orman, noćni stočić, sto za ručavanje. Kupatilo sa TUŠ/WC. KUHINJA sa dva ugradne ringle, frižider, potpuno opremljena KUHINJA priborom za ručavanje. Svaki studio poseduje terasu sa stolom i dve/tri stolice. Pogled sa terase je na prednji deo hotela (prema gradu, luci, moru) ili na dvorišni deo hotela

*WI FI INTERNET U SVIM SOBAMA BESPLATNO.

*STUDIJI U SVOM SASTAVU IMAJU PEŠKIRE (JEDAN MALI I JEDAN VELIKI PO GOSTU).

*KORIŠĆENJE KLIMA UREĐAJA BESPLATNO. ČIŠĆENJE I ZAMENA POSTELJINE I PEŠKIRA JE NA TRI DANA.

Preuzmi PDF

 Apart Hotel Ionion - Cenovnik 2019

TIP SMEŠTAJA 27.05.
06.06.
06.06.
16.06.
16.06.
26.06.
26.06.
06.07.
06.07.
16.07.
16.07.
26.07.
26.07.
05.08.
05.08.
15.08.
15.08.
25.08.
25.08.
04.09.
04.09.
14.09.
14.09.
24.09.
24.09.
04.10.
Studio 1/2 79* 125* 159* 179 219 259 259 259 239 189 199* 159* 119*
Studio 1/3 69* 119* 139* 139 169 195 195 195 169 139 169* 139* 99*
Autobuski prevoz ODRASLI – 70 EURA, DECA DO 12 GODINA 60 EURA
Cene u tabeli su izražene po osobi, na bazi 10 noćenja.
Cene koje su označene zvezdicom(*) – prve tri i poslednje tri smene su paket aranžmani i obuhvataju 10 noćenja+autobuski prevoz, po osobi iz Beograda (dok se kod svih ostalih smena autobuski prevoz dodatno naplaćuje-po tabeli u delu „prevoz“). Doplata za polazak iz Novog Sada je 10 eura po osobi. Samo kod ovih smena se u slučaju sopstvenog prevoza cena umanjuje 40 eura po osobi.

 

DESTINACIJA MESTO POLASKA CENA POVRATNE BUS KARTE
Odrasli / Deca (do 12 god.)
   CENA KARTE U JEDNOM  PRAVCU    Odrasli / Deca (do 12 god.)    
SIVOTA Novi Sad 80 € / 70 € 70 € / 60€
Beograd 70 € / 60 € 60 € / 50€
Niš 65 € / 55 € 55 € / 45€

PROGRAM PUTOVANJA – SOPSTVENI PREVOZ:


1.dan – Samostalni dolazak u smeštaj. Smeštaj u objekat od 15h. Noćenje.
2. dan -10.dan – Boravak na bazi 10 noćenja u izabranom smeštaju na bazi odabrane usluge.
11. dan – Napuštanje smeštaja do 09:00 časova. Kraj programa.

PROGRAM PUTOVANJA  - AUTOBUSKI PREVOZ:


1 dan -
Polazak iz Beograda, sa ugovorenog odredišta spram datuma iz tabele, prema dogovorenoj satnici.
2 dan - Dolazak na destinaciju u prepodnevnim satima. Smeštaj u ugovorene smeštajne jedinice od 15.00 sati. NOĆENJE.
2-11 dan -
Slobodni dani za individualne aktivnosti, odmor, obilaske i izlete. NOĆENJE./USLUGA PO PROGRAMU/                                
12 dan -
Napuštanje smeštajnih jedinica do 09:00 h. Slobodno vreme do polaska autobusa. Polazak po dogovorenoj satnici (tacna satnica i mesto polaska se dobijaju dan ranije od predstavnika).
13 dan - Dolazak u Beograd, u ranim jutarnjim satima.

PROGRAM PUTOVANJA  - AVIO PREVOZ


1. dan – Beograd. Pocetak programa putovanja sastankom ucesnika na aerodromu „ Nikola Tesla „ u Beogradu, u holu za medjunarodne polaske, 2 SATA PRE ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA POLETANJA AVIONA. ( proveriti dva dana ranije tačno vreme poletanja aviona i mesto sastanka ). Prevoz avionom (carter let) na predvidjenoj relaciji. Po sletanju, transfer do izabranog smeštaja. Smeštaj od 15:00 casova ( postoji mogućnost ranijeg smeštaja, u zavisnosti od raspoloživosti slobodnih soba u hotelu )
2 – 11. dan – Boravak na bazi 10 noćenja u izabranom smeštaju na bazi odabrane usluge.
11. dan – Napuštanje smeštaja. Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Čarter let do Beograda. Dolazak u Beograd. Kraj aranžmana

PROGRAM PUTOVANJA:

1-2 DAN: Polazak sa ugovorenog odredišta dan ranije u odnosu na datume iz tabele, prema dogovorenoj satnici. Dolazak u Sivotu u prepodnevnim satima. Smeštaj u ugovorene smeštajne jedinice od 14h. NOĆENJE

3-11 DAN: Slobodni dani za individualne aktivnosti, odmor, obilaske i izlete. NOĆENJE./USLUGA PO PROGRAMU/

12-13 DAN: Napuštanje smeštajnih jedinica do 09h. Slobodno vreme do polaska autobusa. Polazak po dogovorenoj satnici. Dolazak u mesto polaska u ranim jutarnjim satima.

ARANŽMAN OBUHVATA:

SOPSTVENI PREVOZ

* najam izabranog smeštaja na bazi 10 noćenja sa doruckom.


* usluge predstavnika organizatora aranžmana ili ino-partnera na destinaciji

* troškovi organizacije i vodjenja aranžmana

AUTOBUSKI PREVOZ

* smeštaj u studijima/apartmanima na bazi 10 noćenja sa izabranom uslugom

* autobuski prevoz iz Beograda

* usluge predstavnika agencije organizacije putovanja.

AVIO PREVOZ

* avionski prevoz – carter let na relaciji Beograd – Preveza – Beograd kompanijom Air Serbia (195€ po osobi)

* aerodromske takse i YQ taksu. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od devijacije cene goriva na tržištu. U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja – plaćaju odrasli i deca preko 2 godine starosti.

* usluga smeštaja na bazi odabrane usluge iz tabele , za odabrani termin na 10 noćenja.

* servis predstavnika agencije ili ino-partnera na destinaciji.

* troškove organizacije programa.


ARANŽMAN NE OBUHVATA:

SOPSTVENI PREVOZ

* boravišnu taksu u Grckoj, koja se naplaćuje od 01.01.2018. dnevno po sobi: privatan smeštaj - 0.5€, hoteli 1*i 2* - 0.5€, hoteli 3* - 1,5 €, hoteli 4* - 3€, hoteli 5* - 4€. Plaćanje boravišne takse se vrši na licu mesta, gotovinski.

* međunarodno zdravstveno osiguranje za ceo period boravka (izdaje se u agenciji, osigurana suma je 30.000 €) . Za detalje raspitati se u agenciji. Preporučujemo međunarodno zdravstveno osiguranje

* osiguranje od otkaza ili prekida turistickog putovanja. Placa se prilikom ugovaranja aranzmana. Potrebne informacije mogu se dobiti u agenciji. PREPORUKA AGENCIJE JE DA PUTNICI POSEDUJU OBE VRSTE OSIGURANJA.

* održavanje higijene smeštajnih jedinica tokom boravka kao i sredstva za higijenu ( važi samo za privatni smeštaj )

* fakultativne izlete i ulaznice, kao i ostale individualne i nepomenute troškove.

AUTOBUSKI PREVOZ

* boravišnu taksu u Grckoj, koja se naplaćuje od 01.01.2018. dnevno po sobi: privatan smeštaj - 0.5€, hoteli 1*i 2* - 0.5€, hoteli 3* - 1,5 €, hoteli 4* - 3€, hoteli 5* - 4€. Plaćanje boravišne takse se vrši na licu mesta, gotovinski.

* međunarodno zdravstveno osiguranje za ceo period boravka (izdaje se u agenciji, osigurana suma je 30.000 €) . Za detalje raspitati se u agenciji. Preporučujemo međunarodno zdravstveno osiguranje

* osiguranje od otkaza ili prekida turistickog putovanja. Placa se prilikom ugovaranja aranzmana. Potrebne informacije mogu se dobiti u agenciji. PREPORUKA AGENCIJE JE DA PUTNICI POSEDUJU OBE VRSTE OSIGURANJA.

* održavanje higijene smeštajnih jedinica tokom boravka kao i sredstva za higijenu (važi samo za privatni smeštaj)

* fakultativne izlete i ulaznice, kao i ostale individualne i nepomenute troškove.

AVIO PREVOZ

* boravišnu taksu u Grckoj, koja se naplaćuje od 01.01.2018. dnevno po sobi: privatan smeštaj - 0.5€, hoteli 1*i 2* - 0.5€, hoteli 3* - 1,5 €, hoteli 4* - 3€, hoteli 5* - 4€. Plaćanje boravišne takse se vrši na recepciji hotela ili apartmana.

* međunarodno zdravstveno osiguranje za ceo period boravka (izdaje se u agenciji, osigurana suma je 30.000 €) . Za detalje raspitati se u agenciji. Preporučujemo međunarodno zdravstveno osiguranje

* osiguranje od otkaza ili prekida turistickog putovanja. Placa se prilikom ugovaranja aranzmana. Potrebne informacije mogu se dobiti u agenciji. PREPORUKA AGENCIJE JE DA PUTNICI POSEDUJU OBE VRSTE OSIGURANJA.

* održavanje higijene smeštajnih jedinica tokom boravka kao i sredstva za higijenu ( važi samo za privatni smeštaj )

* fakultativne izlete i ulaznice, kao i ostale individualne i nepomenute troškove.


ARANŽMAN OBUHVATA: 

Smeštaj u studijima/apartmanima na bazi 10 noćenja, usluge predstavnika agencije i organizacije putovanja.

ARANŽMAN NE OBUHVATA: 

*NOVO: BORAVISNA TAKSA U GRČKOJ – od 01.01.2018.

U hotelima predviđeno je naplaćivanje boravišnih taksi. Iznos će se razlikovati prema kategorizaciji hotela. Cene se odnose po smeštajnoj jedinici dnevno.
-Takse u hotelima kategorizacije 1* i 2* iznosiće 0,50eura dnevno po sobi.
-Takse u hotelima kategorizacije 3* iznosiće 1,50 eura dnevno po sobi.
-Takse u hotelima kategorizacije 4* iznosiće 3eura dnevno po sobi
-Takse u hotelima kategorizacije 5* iznosiće 4 eura dnevno po sobi.
Takse su podložne promenama i plaćaju se na licu mesta (na recepciji hotela).

*Autobuski prevoz (osim za smene označene *), međunarodno zdravstevno osiguranje, osiguranje od otkaza putovanja i individualne troškove.

POPUSTI I DOPLATE:

Dete do 7 godine u zajedničkom ležaju – besplatno.
Dvoje dece do 10 godina, u pratnji dve punoplatežne osobe u trokrevetnom studiju-apartmanu, mogu da koriste jedan zajednički ležaj I plaćaju po 50% cene smeštaja.

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

- Cene su izražene u evrima, po osobi, a plaćanje se vrši isključivo u dinarima po srednjem kursu NBS na dan uplate na dan uplate.

- Rezervacija je konačna uplatom avansa. Prilikom prijave putnik je u obavezi da odabere način plaćanja. Započeti način plaćanja ne može se kasnije menjati.

- Avans 30% prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre polaska.

- Avans 40% prilikom rezervacije , ostatak odloženo, čekovima gradjana ili administrativnom zabranom do 15.12.2020. godine, bez kamate.


U slučaju poremaćaja na tržištu roba i usluga, ili monetarnom tržištu ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo na korekciju cena na neplaćeni deo aranžmana. Za uplaćeni deo aranžmana cena ostaje nepromenjena.

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

Cene su izražene u evrima, po osobi, a plaćanje se vrši isključivo u dinarima po prodajnom kursu BANCA INTESA - AD BEOGRAD na dan uplate. Rezervacija je konačna uplatom avansa. Prilikom prijave putnik je u obavezi da odabere način plaćanja. Započeti način plaćanja ne može se kasnije menjati.

*Avans 30% prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre polaska.

*Avans 40% prilikom rezervacije , ostatak odloženo, deponovanjem čekova gradjana ili administrativnom zabranom do 15.12.2018. god. uz uvećanje ostatka aranžmana od 2% mesečno, na ime manipulativnih troškova.

*Potrošačkim kreditom, po uslovima koje određuje banka na dan sklapanja ugovora o kreditiranju.

U slučaju poremaćaja na tržištu roba i usluga, ili monetarnom tržištu ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo na korekciju cena na neplaćeni deo aranžmana. Za uplaćeni deo aranžmana cena ostaje nepromenjena.

NAPOMENE:

Početak korišćenja apartmana – studia od 14:00 sati na dan dolaska a napuštanje apartmana – studia zadnjeg dana boravka u 09:00 sati. Higijenu u apartmanima – studijima gosti sami održavaju. Eventualne neispravnosti i nedostatke u apartmanima prijaviti odmah predstavniku agencije. Putnici su obavezni da prilikom ulaska u smeštaj, predaju 1 pasoš, koji će im biti vraćen na dan odlaska. Svaku pričinjenu štetu putnik je u obavezi da nadoknadi vlasniku objekta pre napuštanja smeštaja. Svaka oštećenje, koje je postojalo u apartmanu prilikom ulaska, a nije prijavljeno predstavniku, tretiraće se kao šteta, koju su pričinili putnici koji trenutno borave unutra.

U pojedinim objektima se putnicima se daje čista posteljina i oni je sami menjaju, tačnije ne menja se od strane spremačice (karakteristično za Paraliju, Leptokariju, Nei Pori).

Predstavnika za sve hitne situacije (kvar ili nedostatak u smestaju, potreba za lekarom i slicno) kontaktirati OBAVEZNO regularnim pozivom. Predstavnik ne mora da koristi aplikacije poput Viber, Messenger, Skype…

Buduci da objekat ne poseduje recepciju, neophodno je na destinaciju stici najkasnije do 22h prvog dana boravka i kontaktirati predstavnika za dobijanje kljuca, u suprotnom predstavnik ce biti na raspolaganju sledeceg jutra od 08h. Najljubaznije Vas molimo da ne dolazite u privatne objekte-vile u periodu nakon 22h jer se necete moci smestiti.

Agencija ne može garantovati brzinu interneta i nije odgovorna u slučaju slabog signala ili nestanka interneta usled tehničkih problema grčkih operatera

Putnici su dužni da poštuju kućni red objekta u kom su smešteni, u suprotnom vlasnik objekta ima pravo da ih iz istog udalji, a agencija ne snosi nikakvu odgovornost, niti obavezu, niti je dužna da vrati pare putnicima.

Dimenzije ležaja u Grčkoj se razlikuju od naših standarda. Grčki standard za normalan ležaj je 75-80 cm sa 185-190 cm, francuz 120 x 190 cm i bračni ležaj 145-155 cm sa 180-190 cm. Pomoćni ležaj u svim objektima u Grčkoj je na sklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, manjih dimenzija.

Putnici su dužni da prihvate dodeljeno im mesto u autobusu. U slučaju zahteva za odredjena autobuska sedišta, putnici mogu izvršiti doplatu 15,00 eura po sedištu prilikom rezervacije svog aranžmana.

Organizator zadržava pravo da putem LAST MINUTE ponude proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.

Svi putnici su obavezni da poštuju važeće zakonske i carinske propise za iznošenje dinara i deviza iz zemlje.

Proveriti 2 dana pre putovanja tačno mesto sastanka i vreme polaska.

Postoji mogucnost skupljana putnika duz auto-puta na usputnim predvidjenim stajalistima (bezinske pumpe, hoteli/moteli), ne postoji mogucnost ulaska u gradove.

Putnici, koji koriste autobuski prevoz, duzni su da postuju ogranicenje za prtljag, i to je 1 kofer do 25 kg po punoplateznom putniku.

Za sve informacije date usmenim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencija.

Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak...)

Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja

Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave

Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije

MOLIMO VAS DA PAZLJIVO PROCITATE NAPOMENE, JER SU ONE SASTAVNI DEO OVOG PROGRAMA PUTOVANJA.

Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene cene prevoza promeni cenu putovanja. Minimum za realizaciju putovanja po polasku: autobus-40 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadrzava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.

Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja I NAPOMENE (koje su sastavni deo ovog programa). Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja uskladjeni sa Yuta standardom i Zakonom o turizmu i NAPOMENE. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.

OTP 176/2020

NAPOMENA:

Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika, realizuje prevoz sa drugom agencijom ili prevoznikom koji ima isti datum i mesto putovanja, što se može odraziti na promenu satnice polazaka

Raspored sedenja u autobusu je određen redosledom prijave.Ukoliko stranke imaju želju da odaberu sedište, to je moguće uz doplatu od 10,00 eura po osobi.Takvi zahtevi se podnose i uplaćuju prilikom prijave za aranžman.

Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika, realizuje prevoz sa drugom agencijom ili prevoznikom koji ima isti datum i mesto putovanja, sto se može odraziti na promenu satnice polazaka.

Početak korišćenja apartmana – studia od 14:00 sati na dan dolaska  a napuštanje apartmana – studia zadnjeg dana boravka u 09:00  sati. Higijenu u apartmanima – studiima gosti sami održavaju. Eventualne neispravnosti i nedostatke u apartmanima prijaviti odmah predstavniku agencije. Putnici su obavezni da prilikom ulaska u smeštaj, predaju 1 pasoš, koji će im biti vraćen na dan odlaska. Svaku pričinjenu štetu putnik je u obavezi da nadoknadi vlasniku objekta pre napuštanja smeštaja. Svako oštećenje, koje je postojalo u apartmanu prilikom ulaska, a nije prijavljeno predstavniku, tretiraće se kao šteta, koju su pričinili putnici koji trenutno borave unutra.

Putnici su dužni da poštuju kućni red objekta u kom su smešteni, u suprotnom vlasnik objekta ima pravo da ih iz istog udalji, a agencija ne snosi nikakvu odgovornost, niti obavezu, niti je dužna da vrati pare putnicima

Dimenzije ležaja u Grčkoj se razlikuju od naših standarda. Grčki standard za normalan ležaj je 75-80 cm sa 185-190 cm, francuz 120 x 190 cm i bračni ležaj 145-155 cm sa 180-190 cm. Pomoćni ležaj u svim objektima u Grčkoj je na sklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, manjih dimenzija.

Putnici su dužni da prihvate dodeljeno im mesto u autobusu. U slučaju zahteva za odredjena autobuska sedišta, putnici mogu izvršiti doplatu 10,00 eura po sedištu prilikom rezervacije svog aranžmana. 

Organizator zadržava pravo da putem LAST MINUTE ponude proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.

Svi putnici su obavezni da poštuju važeće  zakonske i carinske propise za iznošenje dinara i deviza iz zemlje.

Proveriti 2 dana pre putovanja tačno mesto sastanka i vreme polaska autobusa. 

Za sve informacije date usmenim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencija

Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak…) 

Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja 

Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave

Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije

MOLIMO VAS DA PAZLJIVO PROCITATE NAPOMENE, JER SU ONE SASTAVNI DEO OVOG PROGRAMA PUTOVANJA.

Minimum za realizaciju putovanja po polasku: autobus-40 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadrzava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima

Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja I NAPOMENE (koje su sastavni deo ovog programa). Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja uskladjeni sa Yuta standardom i Zakonom o turizmu.

Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.

OTP 27/2016

Ono što je bitno napomenuti i što putnici treba da znaju, jeste da i vlasnici objekata se uskladjuju sa svim sanitarnim merama koje je njihova država uvela (a koje se periodično menjaju). Shodno tome putnici prvih smena treba da znaju sledeće:
*čišćenje smeštajnih jedinica u ovom moment neće biti svakodnevno, već na pola smene;
*takodje posteljina i peškiri će biti menjani jedino na dan dolaska i na pola smene;  
*putnici sami moraju iznositi smeće iz apartmana, jer spremačice ne smeju obilaziti apartmane svaki dan;
*za sve smene ulazak u smeštajne jedinice će biti posle 15h (zbog obavezne mere da minimum 4-5 sati apartmani budu prazni);
*sve ostale sanitarne mere biće Vam predočene od vlasnika objekta ili na recepciji, ako objekat poseduje recepciju.
*preporuka putnicima Ministarstva saobraćaja je da u autobusu imaju i koriste maske za lice;
*ovih dana očekujemo još informacija, pa kako ih budemo dobijali, tako ćemo i Vas obavestiti
*Molimo Vas da poštujete sve sanitarne mere zemlje u koju putujete.